ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube Instagram

24/11/2020

Ερώτηση Μ. Τζούφη: «2.000 μαθητές αποκλεισμένοι από την τηλεκπαίδευση στα Ιωάννινα λόγω έλλειψης τεχνολογικού εξοπλισμού»

Ερώτηση Μ. Τζούφη: «2.000 μαθητές αποκλεισμένοι από την τηλεκπαίδευση στα Ιωάννινα λόγω έλλειψης τεχνολογικού εξοπλισμού»



Την άμεση κάλυψη των αυξημένων αναγκών σε τεχνολογικό εξοπλισμό (tablets, laptops) στο πλαίσιο της τηλεκπαίδευσης ζητά η Μερόπη Τζούφη, με ερώτηση που κατέθεσε προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως.
Όπως τονίζει η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, οι ελλείψεις στα Ιωάννινα αγγίζουν τις 2.000. Πιο ειδικά, αναφέρει πως περίπου 900 μαθητές της πρωτοβάθμιας και περίπου 1.000 μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δε διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό ώστε να συμμετάσχουν στην τηλεκπαίδευση. Η βουλευτής σημειώνει επίσης πως σύμφωνα με τα στοιχεία των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, οι καταγεγραμμένες ανάγκες σε τεχνολογικό εξοπλισμό ξεπερνούν τις 3.500 σε όλη την Ήπειρο.
Παράλληλα, επισημαίνει πως σε μια σειρά από απομακρυσμένες και ορεινές περιοχές είτε δεν υπάρχει σύνδεση στο internet είτε το σήμα είναι ιδιαίτερα ασθενές, καθιστώντας αδύνατη την παρακολούθηση των μαθημάτων.
Κλείνοντας, η αναπλ. τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ ζητά από το υπουργείο Παιδείας να δώσει εξηγήσεις για την έλλειψη προετοιμασίας όσον αφορά τον εξοπλισμό των μαθητών από το πρώτο κύμα της πανδημίας μέχρι το δεύτερο κλείσιμο των σχολείων, ενώ ζητά άμεσες ενέργειες για τη διάθεση εξοπλισμού σε όσους μαθητές δε διαθέτουν ή δεν έχουν σύνδεση στο internet, ώστε να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη και ισότιμη συνέχεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο

ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς την κα. Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων

Θέμα: «2.000 μαθητές αποκλεισμένοι από την τηλεκπαίδευση στα Ιωάννινα λόγω έλλειψης τεχνολογικού εξοπλισμού»

Η έλλειψη προετοιμασίας του υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων όσον αφορά την τηλεκπαίδευση είναι φανερή σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και σε όλες τις περιοχές της χώρας. Στην περιφερειακή ενότητα Ιωαννίνων οι ελλείψεις σε ηλεκτρονικές συσκευές (tablets, laptops) αγγίζουν τις 2.000, με αποτέλεσμα πολλοί μαθητές και μαθήτριες να μην έχουν πρόσβαση στο σύστημα τηλεκπαίδευσης.

Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές και οι μαθήτριες που δε διαθέτουν εξοπλισμό είναι:

 περίπου 900 στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση,
 περίπου 1.000 στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Επιπρόσθετα, σύμφωνα με τα στοιχεία των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Ηπείρου, οι καταγεγραμμένες ανάγκες σε τεχνολογικό εξοπλισμό ξεπερνούν τις 3.500. Παράλληλα, σε μια σειρά από απομακρυσμένες και ορεινές περιοχές είτε δεν υπάρχει σύνδεση στο internet είτε το σήμα είναι ιδιαίτερα ασθενές, καθιστώντας αδύνατη την παρακολούθηση της τηλεκπαίδευσης.

Δεδομένου ότι:

 Μετά την κυβερνητική απόφαση για το κλείσιμο των σχολείων, η τηλεκπαίδευση αποτελεί το μοναδικό τρόπο συνέχισης της παιδαγωγικής διαδικασίας,
 Οι μαθητές και οι μαθήτριες, ανεξαρτήτως του τόπου διαμονής ή της οικογενειακής οικονομικής κατάστασης, έχουν τα ίδια δικαιώματα στη δωρεάν εκπαίδευση,

Ερωτάται η αρμόδια υπουργός:

1. Σε ποιες ενέργειες προέβη από το πρώτο κύμα της πανδημίας μέχρι την απόφαση για το δεύτερο κλείσιμο των σχολείων ώστε να εξοπλίσει τους μαθητές με τεχνολογικό εξοπλισμό στο πλαίσιο της τηλεκπαίδευσης;
2. Σε ποιες ενέργειες θα προβεί για τον άμεσο εξοπλισμό των μαθητών και των μαθητριών που δε διαθέτουν τις απαραίτητες ηλεκτρονικές συσκευές ή δεν έχουν σύνδεση στο internet, ώστε να εξασφαλιστεί η συνέχεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας, τόσο στην περιοχή των Ιωαννίνων όσο και σε όλη τη χώρα;

Η ερωτώσα βουλευτής

Τζούφη Μερόπη



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ