ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube Instagram

08/03/2023

Θ. Ξανθόπουλος; Η κυβέρνηση Μητσοτάκη να αναλάβει τις ευθύνες της-Γνώριζε το πρόβλημα στα τρένα αλλά δεν έκανε τίποτα-Ανατριχιαστικές με πιθανή ποινική διάσταση οι δηλώσεις Γεωργιάδη

Θ. Ξανθόπουλος; Η κυβέρνηση Μητσοτάκη να αναλάβει τις ευθύνες της-Γνώριζε το πρόβλημα στα τρένα αλλά δεν έκανε τίποτα-Ανατριχιαστικές με πιθανή ποινική διάσταση οι δηλώσεις Γεωργιάδη



«Είναι αδιανόητο γεγονός το ότι χάθηκαν άνθρωποι στη κεντρική σιδηροδρομική γραμμή της χώρας με αυτό τον τραγικό τρόπο. Απαιτείται σεβασμός στα θύματα και στην αλήθεια. Τίποτα δεν πρέπει να συγκαλυφθεί», τόνισε ο Τομεάρχης Δικαιοσύνης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, βουλευτής Δράμας Θεόφιλος Ξανθόπουλος, μιλώντας στην εκπομπή Restart του Attica tv. «Η κυβέρνηση προσπαθεί να διαχύσει την ευθύνη σε όλους, γενικώς και αορίστως. Εδώ υπάρχει ένα συγκεκριμένο ζήτημα. Δύο τρένα κινούνται επί 12 λεπτά αντίθετα στην ίδια γραμμή και κανείς δεν το αντιλήφθηκε. Είχαν προηγηθεί εξώδικες οχλήσεις στον ΟΣΕ. Ο επικεφαλής για το έργο ασφάλειας παραιτήθηκε. Οφείλει η κυβέρνηση να αντιμετωπίσει το πρόβλημα και να αναλάβει τις ευθύνες σας. Έχουμε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα για το οποίο δεν έκανε τίποτα», συμπλήρωσε.

Ο κ. Ξανθόπουλος είπε ακόμη ότι το θέμα δεν εξαντλείται με την παραίτηση του κ. Καραμανλή και  υπογράμμισε ότι η ανάληψη της πολιτικής ευθύνης από εκείνον δεν μπορεί να απορροφήσει την πολιτική ευθύνη της κυβέρνησης. «Υπάρχουν πολλά ακόμη ζητήματα που ώθησαν σε αυτό το αποτέλεσμα. Γατί δεν προχώρησαν οι συμβάσεις, γιατί  δεν έμειναν οι δύο σταθμάρχες στους μεγάλους σταθμούς», υπογράμμισε ενώ αναφερόμενος στις δηλώσεις του κ. Γεωργιάδη τις αποκάλεσε ανατριχιαστικές με πιθανή ποινική διάσταση.

Απαντώντας σε ερώτηση για το τι έκανε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Ξανθόπουλος, υπενθύμισε ότι  ολοκληρώθηκε η διπλή ηλεκτροδοτούμενη γραμμή Αθήνας-Θεσσαλονίκης που δεν υπήρχε και ότι ξεκόλλησε το έργο της σύμβασης για την  τηλεδιοίκηση που είχαν κολλήσει. «Αυτή η σύμβαση δεν υλοποιήθηκε ποτέ και η ευθύνη ανήκει στη ΝΔ. Βάλαμε δύο σταθμάρχες στους μεγάλους σταθμούς. Και προσπαθήσαμε να κρατήσουμε όρθιο ον ΟΣΕ από πλευράς προσωπικού. Σηκώσαμε τις αμαρτίες, τις ανεπάρκειες δεκαετιών. Όταν όμως δημιουργείται εικόνα απαξίωσης του ΟΣΕ, υπάρχει παραίτηση και σήψη. Αν δεν υπάρξει αναγκαία χρηματοδότηση και ενίσχυση του προσωπικού του Οργανισμού θα παρουσιάζονται τέτοια φαινόμενα», σημείωσε.

Τέλος ο κ. Ξανθόπουλος, επανέλαβε ότι ο πρωθυπουργός με την απαράδεκτη επιστολή του στον Εισαγγελέα του Αρείου πάγου, του κάνει υποδείξεις στο έργο του ως μη όφειλε.

Θ. Ξανθόπουλος: Οι κυβερνητικές ευθύνες για τη τραγωδία των Τεμπών προκύπτουν από δημόσια έγγραφα και εξώδικα, δεν μπορεί να αποκρυβούν

«Η δημόσια συζήτηση για την ασφάλεια στα τρένα ήταν πολύ έντονη όλο το προηγούμενο διάστημα. Έχουν σταλεί εξώδικα, παραιτήθηκε ο επικεφαλής του έργου Καταθέσαμε ερωτήσεις στη Βουλή, οι εκτροχιασμοί και τα ατυχήματα ήταν πολλά το τελευταίο καιρό. Δεν ξέρω αν έγινε έρευνα από τη δικαιοσύνη για το θέμα αυτό και αν κατέληξε σε κάποιο συμπέρασμα. Οι κυβερνητικές ευθύνες, οι πολιτικές ευθύνες, οι κυβερνητικές ευθύνες, οι ευθύνες του αρμόδιου υπουργού Μεταφορών και της διοίκησης  του ΟΣΕ δεν μπορούν να αποκρυβούν γιατί προκύπτουν από εξώδικα, δημόσια έγγραφα, παραιτήσεις στελεχών.  Ήταν το χρονικό σωρείας προαναγγελθέντων θανάτων», τόνισε μιλώντας στην εκπομπή +News, ο Τομεάρχης Δικαιοσύνης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, βουλευτής Δράμας, Θεόφιλος Ξανθόπουλος.

Η απώλεια τόσο πολλών ανθρώπων και κυρίως νέων παιδιών είναι παντελώς αδικαιολόγητη. Η δικαιοσύνη οφείλει να ενεργήσει απερίσπαστη την έρευνά της, πρόσθεσε, καυτηριάζοντας την επιστολή-παρέμβαση του πρωθυπουργού προς τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου για το πως πρέπει να κινηθεί η διαδικασία διερεύνησης. «Κανείς δεν δικαιούται να κάνει υποδείξεις, πολύ περισσότερο ο πρωθυπουργός», υπογράμμισε.

Ο κ. Ξανθόπουλος  εξέφρασε τέλος σοβαρές επιφυλάξεις για σωρεία ενεργειών της κυβέρνησης λέγοντας ότι ο πρωθυπουργός προσδιόρισε στην αρχή ως αιτία του κακού το ανθρώπινο λάθος για να βγάλει από το κάδρο των ευθυνών μια ολόκληρη υπηρεσιακή ιεραρχική δομή. Στη συνέχεια επέλεξε να συστήσει επιτροπή με επικεφαλής ένα άνθρωπο που ήταν επικεφαλής στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ο οποίος στη συνέχεια παραιτήθηκε, ενώ οι επικεφαλής του ΟΣΕ αν και ειπώθηκε ότι παραιτήθηκαν, εξακολουθούν να παραμένουν στη θέση τους γεγονός που δημιουργεί προβλήματα και αμφισημίες.



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ