ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube flickr

11/11/2008

Ανάγκη νομοθετικής ρύθμισης για την άρση άνισης μεταχείρισης εκπαιδευτικών Β΄/θμιας Εκπαίδευσης

Ερώτηση Θ.Δρίτσα προς τον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων



Με το άρθρο 13 παρ. 2 εδ. στ του Π.Δ.201/1998 «Οργάνωση και λειτουργία των Δημοτικών Σχολείων» (ΦΕΚ 161 Α΄) προβλέπεται η απαλλαγή των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε τρία και περισσότερα σχολεία από τα καθήκοντα εφημερίας. Αντίστοιχη ρητή διάταξη δεν έχει προβλεφθεί για τους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με αποτέλεσμα να υπάρχει ασάφεια ως προς τη διασταλτική  ή μη ερμηνεία του ανωτέρω Π.Δ. 

Σε σχετικό αίτημα τους για απαλλαγή από εφημερίες, εκπαιδευτικοί της Β΄/θμιας Εκπαίδευσης που υπηρετούν σε τρία και περισσότερα σχολεία, έλαβαν απαντήσεις από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου σας (111383/Γ2/1.9.2008 της Δ/νσης Σπουδών Β΄/θμιας Εκπαίδευσης και 123350/Δ2/26.9.2008 της Δ/νσης Προσωπικού Β/θμιας  Εκπαίδευσης), από τις  οποίες προκύπτει σαφής αναγνώριση νομοθετικού κενού και ανάγκη  πρόσθετης νομοθετικής ρύθμισης.

Επειδή μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει τέτοια  νομοθετική ρύθμιση για το εν λόγω ζήτημα,  με αποτέλεσμα την άνιση μεταχείριση των εκπαιδευτικών των διαφορετικών βαθμίδων της εκπαίδευσης (Α΄/θμιας και Β΄/θμιας) που προσφέρουν ίδιο εκπαιδευτικό έργο,

Ερωτάται ο κ.Υπουργός

Προτίθεται να προβεί στις κατάλληλες νομοθετικές ρυθμίσεις προκειμένου οι καθηγητές της Β΄/θμιας  Εκπαίδευσης  που υπηρετούν σε τρία και περισσότερα σχολεία να απαλλάσσονται από τα καθήκον της εφημερίας, με τις ίδιες ακριβώς προϋποθέσεις που ισχύουν και για τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας  Εκπαίδευσης, προκειμένου να αρθούν οι μεταξύ τους ανισότητες;

Ο ερωτών βουλευτής

Θοδωρής Δρίτσας



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ