ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube Instagram

16/09/2019

Γ. Βαρεμένος: Το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Υποδομών και Μεταφορών μέχρι το 2037, σε ποιους άραγε δεν ταιριάζει και εγκαταλείπεται;

Γ. Βαρεμένος: Το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Υποδομών και Μεταφορών μέχρι το 2037, σε ποιους άραγε δεν ταιριάζει και εγκαταλείπεται;



Απάντηση του βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας και τομεάρχη Υποδομών – Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ στις δηλώσεις του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κ. Καραμανλή, στο ΑΠΕ

 

Διαβάζοντας κανείς τους αφορισμούς του Υπουργού κ. Καραμανλή εναντίον του διχασμού και του πολιτικαντισμού – στη συνέντευξή του στο ΑΠΕ – νομίζει ότι πρόκειται για καθυστερημένη έστω αυτοκριτική για όσα έπραξε η Ν.Δ. στο θέμα Συμφωνία των Πρεσπών, αλλά και σε εκείνο του Μετρό, όπου επιχειρεί να αντιστρέψει την πραγματικότητα προκειμένου να καλύψει τα πραγματικά κίνητρά τους. Την επιστροφή δηλαδή στην κρατικοδίαιτη επιχειρηματικότητα, με δώρα σαν εκείνα που στο πρόσφατο παρελθόν διόγκωσαν το χρέος και οδήγησαν στην χρεοκοπία.

Με τρόπο στρεψόδικο ο Υπουργός προσπαθεί να παρουσιάσει το θέμα ως τη διαφωνία μεταξύ έγκυρων ή μη αρχαιολόγων, ενώ πρόκειται για αδιανόητη και απροκάλυπτη πολιτική παρέμβαση «στα καλά του καθουμένου» και ενώ το έργο είχε μπει στις ράγες. Θέτοντας έτσι μεγάλο θέμα νομιμότητας αυτής της παρέμβασης.

Όλα αυτά θα έμοιαζαν ανεκδοτολογικά, εάν δεν απειλούσαν να μετατρέψουν ξανά σε ανέκδοτο το Μετρό Θεσσαλονίκης. Μέχρι και τον σιδηρόδρομο, τον οποίο εχθρεύεται διαχρονικά η παράταξή του θυμήθηκε ο Υπουργός προφανώς για να καλύψει λεκτικά το κενό. Το έκανε όμως για να ισχυριστεί ότι δεν υπήρξε έργο από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ την οποία επιχειρεί διαρκώς και ανεπιτυχώς να αντιπολιτευθεί. Η ολοκλήρωση της διπλής ηλεκτροδοτούμενης γραμμής Αθήνας-Θεσσαλονίκης, που αλλάζει όλα τα δεδομένα στις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές, ή η μονή ηλεκτροδοτούμενη γραμμή Θεσσαλονίκης-Ειδομένης δεν έχουν πέσει άραγε στην αντίληψή του; Οι συμφωνίες με τις γειτονικές χώρες για τη σιδηροδρομική Εγνατία, προφανώς δεν ταιριάζουν στο δόγμα της εσωστρεφούς και φοβικής Βόρειας Ελλάδας, που είχαν φιλοτεχνήσει όλα τα χρόνια.

Το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Υποδομών και Μεταφορών μέχρι το 2037, σε ποιους άραγε δεν ταιριάζει και εγκαταλείπεται;

Η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου φαίνεται να πιστεύει ότι η συνεχής λογοδιάρροια είναι ικανή να αντιπαρατεθεί σε ένα μεγάλο έργο που έχει να επιδείξει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και το οποίο αναπτύχθηκε σε τρομερά έκτακτες συνθήκες.

Αν όμως τα «έργα» που σχεδιάζει η σημερινή κυβέρνηση, είναι ανάλογα με αυτό που εξήγγειλε για το Μετρό της Θεσσαλονίκης, τότε ας μείνει καλύτερα στην απεραντοσύνη των λόγων. Ίσως να είναι λιγότερο το κακό.



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ