13/02/2020
Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι της ανακοίνωσης του ΟΣΕΘ για την παραλαβή των οχημάτων από τα ΚΤΕΛ, στα οποία παραχωρήθηκαν 25 γραμμές του ΟΑΣΘ με απευθείας ανάθεση και ήρθε το ελεγκτικό συνέδριο να παγώσει την όλη διαδικασία.
Το ελεγκτικό συνέδριο με έγγραφο του ζητά πρόσθετα στοιχεία από τα οποία να προκύπτει η αδυναμία του ΟΑΣΘ να εκτελέσει το συγκοινωνιακό έργο και παράλληλα να αιτιολογηθεί η επιλογή για την απ` ευθείας ανάθεση του έργου στα ΚΤΕΛ.
Όλα τα παραπάνω αποτέλεσαν αντικείμενο της επίκαιρης ερώτησης που καταθέσαμε στη Βουλή και στην οποία επί της ουσίας δεν λάβαμε καμία απάντηση από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή.
Μπορεί ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ να δήλωνε πως είναι θέμα ημερών να ξεκινήσει η κανονική κυκλοφορία των συγκεκριμένων λεωφορείων, προεξοφλώντας προφανώς την απόφαση του ελεγκτικού συνεδρίου, ήρθε όμως η ανώτατη ελεγκτική αρχή να θέσει σχεδόν τα ίδια ερωτήματα ενώ παράλληλα ζητά πλήρη και αναλυτικό κατάλογο για το στόλο του ΟΑΣΘ και την κατάσταση στην οποία βρίσκεται.
Επανερχόμαστε και ρωτάμε: Αντί να εκχωρήσουμε συγκοινωνιακό έργο στα ΚΤΕΛ έναντι 40 εκατομμυρίων, δεν είναι προτιμότερο να εκσυγχρονιστεί ο στόλος του ΟΑΣΘ και να αντικατασταθεί σημαντικό μέρος του με αντιρρυπαντικής τεχνολογίας λεωφορεία, για να βελτιωθεί η μετακίνηση των πολιτών εντός της πόλης;
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ