11/09/2020
Η Ν.Δ. κινείται στον δρόμο των αποσπασματικών έργων και της προχειρότητας.
Η επιμονή Μητσοτάκη-Καραμανλή στην εκκίνηση του διαγωνισμού για την Ανατολική Περιφερειακή της Θεσσαλονίκης (Flyover), το αποδεικνύει.
Πρόκειται για ένα έργο το οποίο:
-Εξαγγέλθηκε «τσάτρα-πάτρα» από τον κ. Μητσοτάκη στη ΔΕΘ του 2019.
-Δεν περιλαμβάνεται στο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών (ΕΣΣΜ), που συγκροτήθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ.
-Η Άδεια Έγκρισης των Περιβαλλοντικών του Όρων (ΑΕΠΟ) έχει απορριφθεί από το ΣτΕ διότι περιλαμβάνει επέμβαση σε αναδασωτέα περιοχή.
Η Ν.Δ., αφού «πάγωσε» έργα μεγάλων υποδομών (Ε65, ΒΟΑΚ, Πατρών-Πύργου, αεροδρόμιο Καστελίου, μετρό Θεσσαλονίκης, εμπορευματικό κέντρο Θεσσαλονίκης, σιδηροδρομικά έργα και γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας), τα οποία υλοποιούνταν ή είχαν δρομολογηθεί από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, προχώρα με μόνο γνώμονα την επικοινωνία.
Η αλλοπρόσαλλη τακτική της και η καθυστέρηση των μεγάλων έργων στερούν, σύμφωνα και με το προεκλογικό της πρόγραμμα, πρόσθετη ετήσια αύξηση του ΑΕΠ κατά 1,4% και 43 χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας.
Η πολιτική Μητσοτάκη στοιχίζει στην οικονομία και την κοινωνία.
11/09/2020
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ