ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube flickr

01/12/2020

K. Ζαχαριάδης – M. Κάτσης – N. Γκαρά: Λεφτά και λεφτόδεντρα για τα media υπάρχουν, για το Ε.Σ.Υ. και την αγορά που στενάζει δεν υπάρχουν

K. Ζαχαριάδης – M. Κάτσης – N. Γκαρά: Λεφτά και λεφτόδεντρα για τα media υπάρχουν, για το Ε.Σ.Υ. και την αγορά που στενάζει δεν υπάρχουν



Κοινή δήλωση του Τομέα Εσωτερικών και του Τομέα Ψηφιακής Διακυβέρνησης της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ

Οι μάσκες έπεσαν. Κάθε μέρα που περνά αναδεικνύονται όλο και πιο καθαρά οι προτεραιότητές της κυβέρνησης Μητσοτάκη.
Προτεραιότητα της κυβέρνησης δεν είναι η ενίσχυση του ΕΣΥ και η στήριξη της οικονομίας. Δεν είναι οι γιατροί, οι ασθενείς, οι εργαζόμενοι και τα σχολεία. Γι’ αυτούς τα λεφτόδεντρα μαράθηκαν νωρίς.Προτεραιότητα λοιπόν, για ακόμα μια φορά είναι τα ΜΜΕ του κ. Πέτσα.
Δεν ήταν φαίνεται αρκετά τα εκατομμύρια που έχουν δοθεί με τις περίφημες λίστες, τώρα ο υπουργός τους «σερβίρει» και προ-χριστουγεννιάτικο καμουφλαρισμένο μποναμά 3 εκατομμυρίων ευρώ για να ενημερωθούν λέει οι ψηφοφόροι του εξωτερικού πως να ψηφίσουν. Φαίνεται πως ο κ. Πέτσας δεν συγκινήθηκε από τις δηλώσεις της  Ευρωπαίας Επιτρόπου για θέματα Διαφάνειας, Βέρα Γιούροβα, που αναφέρει πως «Κρατικό χρήμα μοιράζεται μόνο σε ΜΜΕ, που είναι πρόθυμα να υπηρετήσουν την κυβερνητική προπαγάνδα. Το ίδιο κόλπο βλέπουμε και στην Ουγγαρία, στην Πολωνία, στην Σλοβενία».
Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι αμείλικτα;
Βρισκόμαστε σε προεκλογική χρονιά; Ποιος ο λόγος έκδοσης της απόφασης, τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.  Για ποιο λόγο – σύμφωνα με την συγκεκριμένη απόφαση – οι σχετικές δράσεις πρέπει να υλοποιηθούν εντός του 2020;
Γιατί δεν αξιοποιείται το έμπειρο προσωπικό των πρεσβειών μας στο εξωτερικό για την ενημέρωση των απόδημων συμπατριωτών μας;
Γιατί δεν καλούνται οι φορείς των ομογενών και απόδημων να καταθέσουν προτάσεις αλλά και να συμβάλλουν στην ενημέρωση αυτή;
Γιατί δεν αξιοποιείται στο έπακρο η ΕΡΤ που διαθέτει έναν ραδιοφωνικό σταθμό και ένα τηλεοπτικό κανάλι αφιερωμένα εδώ και δεκαετίες στους απόδημους Έλληνες;
Με ποιο τρόπο τα εγχώρια ΜΜΕ καλούνται να σηκώσουν το βάρος μια ενημερωτικής εκστρατείας που απευθύνεται σε Έλληνες του εξωτερικού;
Τελικά για εξυπηρετήσεις (και εκλογικές) στα ΜΜΕ είναι πρώτοι οι…άριστοι του «επιτελικού» Μητσοτακικού κράτους. Μόνο για ΜΕΘ μην τους πείτε και τους ταράξετε.



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ