ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube flickr

13/12/2020

N. Παππάς: «Οι πολιτικές του σχεδίου Πισσαρίδη είναι καταστροφικές. Απαιτείται αλλαγή πορείας για να μπει φρένο στην ύφεση»

N. Παππάς: «Οι πολιτικές του σχεδίου Πισσαρίδη είναι καταστροφικές. Απαιτείται αλλαγή πορείας για να μπει φρένο στην ύφεση»



Συνέντευξη του τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτή Νότιου Τομέα Β’ Αθηνών, Νίκου Παππά, στον ραδιοφωνικό σταθμό «Ελλάδα FM»


«Οι προβλέψεις του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών για 150 χιλιάδες λουκέτα ως τον Ιούνιο σοκάρουν. Κάθε κυβερνητική επιλογή έρχεται να επιβεβαιώσει αυτή την τάση», ανέφερε ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Νότιου Τομέα Β’ Αθηνών, Νίκος Παππάς, σε συνέντευξή του στον «Ελλάδα FM» και τους δημοσιογράφους Γιάννη Κορωναίο και Αλεξάνδρα Ντούσκα.

Όπως σημείωσε, «είμαστε πρωταθλητές στην ύφεση στην Ευρώπη κατά το τρίτο τρίμηνο, κάτι για το οποίο η κυβέρνηση δεν δικαιούται να λέει ότι εξεπλάγη, καθώς όλοι οι διεθνείς αναλυτές ανέφεραν ότι οι χώρες που είναι εκτεθειμένες στον τουρισμό και την εστίαση θα έχουν το μεγαλύτερο πρόβλημα». Προσθέτοντας ότι «από τον Μάρτιο ζητάμε μια γενναία δημόσια παρέμβαση, αλλά τότε μας έλεγαν να μην ανησυχούμε διότι η ύφεση θα είναι στο 0%. Όταν μπήκε ο Απρίλιος προέβλεπαν 4% ύφεση και το καλοκαίρι, αφού πήγαν στη Σαντορίνη και έλεγαν “ξεπεράσαμε τον κορωνοϊό, ελάτε χωρίς τεστ” οι προβλέψεις τους έκαναν λόγο για 8% ύφεση. Σήμερα προβλέπουν 10% ύφεση για φέτος και 5% ανάπτυξη για του χρόνου. Και αυτές οι προβλέψεις θα αναθεωρηθούν».

Ο Νίκος Παππάς σημείωσε ακόμα ότι «οι πολιτικές του σχεδίου Πισσαρίδη είναι καταστροφικές. Ή θα επικρατήσουν αυτές ή θα μπούμε σε μια διαφορετική πορεία που θα βάζει φρένο στην ύφεση», επισημαίνοντας ότι ούτε το Ταμείο Ανάκαμψης είναι ικανό να αντιστρέψει τη βαθιά καθοδική πορεία της οικονομίας, αφού τα κονδύλια που προβλέπονται για το 2021 και θα είναι διαθέσιμα στο δεύτερο μισό του έτους δεν ξεπερνούν τα 3 δισ. ευρώ.

Σε ό,τι αφορά την αναγκαία -εν μέσω πανδημίας- ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών, καταλόγισε στη Ν.Δ. «καθολική απραξία». Εξηγώντας ότι «τα μόνα που έκαναν ήταν να παραγγείλουν λεωφορεία-“σαπάκια” από τη Λειψία, τα οποία μόλις ανεβαίνουν την ανηφόρα του Χορτιάτη παίρνει φωτιά η μηχανή τους, και να βγάλουν -μετά τις πιέσεις της αντιπολίτευσης και των εργαζομένων- μία προκήρυξη για οδηγούς και μηχανικούς, τα αποτελέσματα της οποίας καλύπτει βαριά σκιά αδιαφάνειας. Αρχικά, δημοσιεύτηκαν τα αποτελέσματα, παραβιάζοντας τα προσωπικά δεδομένα επιτυχόντων και επιλαχόντων. Στη συνέχεια, αφού απεσύρθη η σχετική λίστα, αναρτήθηκε εκ νέου με αλλαγμένη τη σειρά κατάταξης. Αυτή η υπόθεση θα έχει συνέχεια και όχι μόνο πολιτική».

 



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ