ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube flickr

20/12/2020

Σ. Παπαδόπουλος: Πολυνομοσχέδιο με αντεργατικές νεοφιλελεύθερες ιδεοληψίες και φωτογραφικές διατάξεις

Σ. Παπαδόπουλος: Πολυνομοσχέδιο με αντεργατικές νεοφιλελεύθερες ιδεοληψίες και φωτογραφικές διατάξεις



Εισήγηση του βουλευτή Τρικάλων του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία στο κατεπείγον Σ/Ν του Υπουργείου Υγείας: «Ρυθμίσεις για την προστασία της δημόσιας υγείας από τις συνέπειες της πανδημίας του κορονοϊού, την ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, την επιτάχυνση της απονομής των συντάξεων, τη ρύθμιση οφειλών προς τους ΟΤΑ και άλλες κατεπείγουσες διατάξεις»

 

Η Κυβέρνηση τρομοκρατημένη από την έκταση της τραγωδίας – τους θανάτους – τον υψηλό δείκτη θνησιμότητας - τους διασωληνωμένους – τους νοσηλευόμενους ασθενείς με λοίμωξη COVID – 19 και κυρίως από τις δικές της ευθύνες για τον εφησυχασμό, την ανεμελιά, τις ψευδαισθήσεις, τις παλινωδίες, την εκτεταμένη διασπορά σε εστίες συνωστισμού και υπερμετάδοσης, την ανεπαρκή ιχνηλάτηση, τα κενά στη θωράκιση του ΕΣΥ, αλλά και από τις αποκλίσεις στις εκτιμήσεις της για το βάθος της ύφεσης του 2020 και το ύψος της ανάκαμψης του 2021, από το κλείσιμο χιλιάδων μικρομεσαίων επιχειρήσεων – την έκρηξη της ανεργίας – την εφιαλτική επιβάρυνση του βιοτικού επιπέδου - τη κοινωνική απόγνωση, κατέθεσε κατεπειγόντως, με αβάσταχτη ελαφρότητα, ένα πολυνομοσχέδιο 160 άρθρων:

 

- με σειρά παρατάσεων και ρυθμίσεων για εκκρεμότητες και ζητήματα που θα μπορούσε να θεσμοθετήσει με τη κανονική κοινοβουλευτική διαδικασία διαλόγου, ακρόασης φορέων, συζήτησης εναλλακτικών προτάσεων και λύσεων που θα πρότειναν οι βουλευτές όλων των Κομμάτων

- με αντεργατικές νεοφιλελεύθερες ιδεοληψίες όπως: αυτή του άρθρου 91 που ανατρέπει θεσμοθετημένες συνδικαλιστικές διαδικασίες, εκείνης του άρθρου 83 που παρατείνει και πάλι την αύξηση του κατώτερου βασικού μισθού, των άρθρων 70 και 72 για το ωράριο και τις απλήρωτες υπερωρίες των καταστημάτων που εξακολουθούν να λειτουργούν

- με αγνόηση προτεραιοτήτων και καθηκόντων της αφάνταστα δύσκολης παρούσας ιστορικής περιόδου και κυρίως των αναγκών του δοκιμαζόμενου ΕΣΥ

- με αγνόηση της στήριξης των ανθρώπων της τέχνης και του πολιτισμού, των επαρχιακών εφημερίδων και συνολικά των περιφερειακών ΜΜΕ

- με εμπαιγμό για την υποτιθέμενη επιτάχυνση στη χορήγηση των εκκρεμών συντάξεων

- με φωτογραφικές διατάξεις όπως αυτές που αφορούν τα καλοπληρωμένα στελέχη, τις απευθείας αναθέσεις και ανεξέλεγκτες επιχορηγήσεις, το φορολογικό μπόνους στα τυχερά παιγνίδια, την παράταση παραμονής στην υπηρεσία των προϊσταμένων Γενικών Διευθύνσεων, τα ιδιωτικά συνεργεία καθαριότητας στα Νοσοκομεία, τους ιδιώτες γιατρούς στα Νοσοκομεία, τα Ιδιωτικά Νοσηλευτήρια, την υποτιθέμενη επιτάχυνση των διαδικασιών αδειοδότησης των 300 λεωφορείων που προμηθεύτηκε με leasing η ΟΣΥ χωρίς έλεγχο, την επιχορήγηση του ΟΑΣΘ με 70 εκατ. Ευρώ…

 

Αποδείξεις για την αδιαφορία της Κυβέρνησης να χρηματοδοτήσει προτεραιότητες και κοινωνικές ανάγκες της σημερινής περιόδου δόθηκαν και στην μονοκομματική ψήφιση του Προϋπολογισμού του 2021.

 

Από το 1ο και το 5ο άρθρο, η Κυβέρνηση δείχνει ότι έχει την αυταπάτη οτι η αναγκαιότητα της λήψης δειγμάτων βιολογικού υλικού και άμεσης εκτέλεσης δοκιμασιών ταχέων μοριακών ελέγχων από τις ΚΟΜΥ Ειδικού Σκοπού, για τον εντοπισμό κρουσμάτων της πανδημίας, καθώς και για την ηλεκτρονική καταγραφή στο Εθνικό Μητρώο Ασθενών, θα λήξει στα τέλη Μαρτίου του 2021, λόγω των εμβολιασμών που θα προηγηθούν. Η λειτουργία των ΚΟΜΥ λήγει και αυτή την 31/3/2021. Τεράστιο λάθος. Η πανδημία θα αργήσει να λήξει, με γνωστό ότι μπορεί να υπάρξει και 3ο κύμα. Το λάθος συνεχίζεται και με τις ρυθμίσεις του 2ου άρθρου για τα δωρεάν τεστ. Η Κυβέρνηση αδιαφορεί για την δωρεάν ηλεκτρονική συνταγογράφηση του μοριακού ελέγχου στους πολίτες που εμφανίζουν ύποπτη συμπτωματολογία και ο θεράπων γιατρός τους αναλαμβάνει την ευθύνη του ελέγχου. Διαπιστώνουμε ότι στον προϋπολογισμό του 2021 η χρηματοδότηση του ΕΟΠΥΥ μειώνεται κατά 308 εκατ. Ευρώ. Έτσι αναθέτει την ευθύνη της ανίχνευσης στον ΕΟΔΥ και μόνον στις ΚΟΜΥ, στα επιλεγμένα ΚΥ και στις Υγειονομικές Μονάδες των Ενόπλων δυνάμεων, αγνοώντας και τους ιδιώτες γιατρούς και τα ΠΙ στις δυσπρόσιτες περιοχές και στις 127 ΤΟΜΥ που διαθέτουν Οικογενειακούς Γιατρούς, Επισκέπτες Υγείας, Νοσηλευτές, Κοινωνικούς Λειτουργούς. Η ανεπαρκής ιχνηλάτηση του ΕΟΔΥ για την έγκαιρη αξιολόγηση της επιδημιολογικής κατάστασης της χώρας, καταφαίνεται με την αιφνίδια έκρηξη υπερβολικού αριθμού κρουσμάτων στη Θεσ/νίκη, στις Σέρρες, στη Δράμα, στη Λάρισα, στη Κατερίνη, στη Κοζάνη, στη Πέλλα, στην Ημαθία, στη Φλώρινα, και βέβαια στην Ελευσίνα, στον Ασπρόπυργο, στη Μάνδρα της Δυτικής Αττικής που μπαίνει σε ασφυκτική καραντίνα χωρίς να γνωρίζουμε τις εστίες υπερμετάδοσης που μπορεί να είναι στα εργοστάσια της περιοχής, που και σε άλλες περιοχές ήταν εστίες υπερμετάδοσης όπως και οι εργάτες γης, τα μέσα μαζικής μεταφοράς, οι Συνοικισμοί ΡΟΜΑ και προσφύγων, οι Οίκοι Ευγηρίας, τα σχολεία, στρατόπεδα, εκκλησίες, Ιερές Μονές…

Με το 3ο άρθρο η Κυβέρνηση αναθέτει την επεξεργασία των στοιχείων από τη διενέργεια ελέγχων στο Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας το οποίο συνάπτει με τον ΕΟΔΥ Μνημόνιο Συνεργασίας για τον σχεδιασμό, την υλοποίηση, τη συντήρηση βάσης δεδομένων, τη τήρηση της εμπιστευτικότητας… μέσω ψηφιακών υποδομών και θέτει στη διάθεση του ΕΟΔΥ κάθε απαραίτητη πληροφορία που διευκολύνει τους ελέγχους.

Με το άρθρο 4 λαμβάνονται μέτρα επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

Με τα άρθρα 6 και 7 ρυθμίζεται η διαδικασία χορήγησης φαρμάκων εκτός εγκεκριμένων ενδείξεων σε νοσούντες απο κορονοϊό, από θεράποντες γιατρούς, με την έγκριση του ΕΟΦ, καθώς και η διαδικασία αποστολής φαρμάκων σε ευπαθείς ομάδες και σε ασθενείς που βρίσκονται σε περιορισμό.

Με το άρθρο 8 ρυθμίζεται μέχρι την 31/3/2021, η κατ΄ οίκον ή από απόσταση παροχή ιατρικών υπηρεσιών των συμβεβλημένων με τον ΕΟΠΥΥ γιατρών και γιατρών της ΠΦΥ, προς ασθενείς με κορονοϊό και η αποζημίωσή τους για παρακολούθηση έως 14 ημερών.

Με τα άρθρα 9, 10,11,12,13,14,15,16, παρατείνεται έως 31/3/ η πρόσληψη επικουρικών λειτουργών του ΕΣΥ και του ΕΟΔΥ, η μετακίνηση του προσωπικού των ΤΟΜΥ – των Φορέων Παροχής Υπηρεσιών Υγείας και των επικουρικών, η παράταση της σύμβασης των ιδιωτών οικογενειακών γιατρών και της εργασίας ορισμένου χρόνου γιατρών για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών λόγω της πανδημίας, η απασχόληση ιδιωτών γιατρών στα Δημόσια Νοσοκομεία.

Με το άρθρο 17 λαμβάνονται έκτακτα μέτρα για την εξασφάλιση της επάρκειας μέσων ατομικής προστασίας, προσωπικής υγιεινής και αποφυγής αθέμιτων πρακτικών.

Με τα άρθρα 18, 19 και 20 παρατείνεται έως 31/3/ η άδεια παραγωγής αντισηπτικών, η εισαγωγή μετουσιωμένης αιθυλικής αλκοόλης, η δωρεάν διάθεσή της στα Νοσοκομεία.

Με το 21 παρατείνεται έως 31/3/ η μετατροπή χρήσης κλινών Ιδιωτικών Νοσηλευτηρίων για τη καταπολέμηση της διασποράς, με το 22 η αναγκαστική διάθεση χώρων στο Δημόσιο, με το 23 η επίταξη κινητών πραγμάτων, αναλωσίμων και μη, με το 24 η επίταξη σκαφών για τη διακομιδή ασθενών. Σημειώνουμε την αντίθεσή μας με τη κυβερνητική πρακτική να μην προχωρά στην έγκαιρη επίταξη μεγάλων Ιδιωτικών Νοσηλευτηρίων – όπως του ΔΙΑΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥ στη Θεσ/νίκη, για να αποφευχθεί η επικίνδυνη μετακίνηση ασθενών από Νοσοκομεία της Βόρειας Ελλάδας και της Θεσσαλίας σε Νοσοκομεία της Κεντρικής και Νότιας Ελλάδας, καθώς και την αντίθεσή μας στην άρνηση Ιδιωτικών Κλινικών να νοσηλεύσουν και περιστατικά COVID.

Με το 25 επιτρέπεται η σύναψη σύμβασης χρήσης αεροσκαφών για τη διενέργεια αεροδιακομιδών ασθενών, με το 26 η σύναψη δημοσίων συμβάσεων για τις προμήθειες υγειονομικού υλικού, φαρμάκων και μέσων προστασίας.

Με το 27 παρατείνεται η ανάθεση υπηρεσιών από τον ΕΟΔΥ σε ιδιωτικούς παρόχους για την εξέταση δειγμάτων.

Με τα άρθρα 28, 29 και 31 διευκολύνονται οι Υγειονομικές Περιφέρειες να διενεργούν προμήθειες ως Κεντρικές Αρχές Αγορών και να κάνουν συμβάσεις για ανάγκες των Δομών ΠΦΥ.

Με το 30 διευκολύνεται το ΕΚΑΒ να κάνει έκτακτες προμήθειες ανταλλακτικών και με το 41 να συστήνει Κέντρα Επιχειρήσεων Υγείας στις έδρες των Παραρτημάτων.

Με το 32 παρατείνεται η διάθεση εξοπλισμού ΜΕΘ και ΜΑΦ και η έκτακτη ανάπτυξη κλινών ΜΕΘ-ΜΑΦ.

Με το 33 νομιμοποιούνται οι δαπάνες υπηρεσιών σίτισης – καθαριότητας – φύλαξης στα Νοσοκομεία που παρέχονται από ιδιωτικά συνεργεία. Με το 34 οι δαπάνες της ΑΕΜΥ για εργαζόμενους στα Προαναχωρησιακά Κέντρα και στο Νοσοκομείο Θήρας.

Με το 35 παρατείνεται η διαδικασία αποδοχής δωρεών.

Με το 36 παρατείνονται οι προϋποθέσεις διάθεσης προϊόντων δειγματισμού.

Με το 37 παρατείνεται η διαδικασία επανέκδοσης γνωματεύσεων υποβολής δαπανών του ΕΟΠΥΥ στο πληροφοριακό σύστημα.

Με το 38 παρατείνεται η δυνατότητα ένταξης των απόρων και ανασφάλιστων ασθενών με ΧΝΑ τελικού σταδίου για αιμοκάθαρση στον ιδιωτικό τομέα.

Με το 39 παρατείνεται η θεώρηση παραπεμπτικών κατά τη περίοδο διάδοσης του κορονοιού.

Με το 40 παρατείνεται η διαδικασία επανέκδοσης συνταγών στο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης.

Με το 42 αδειοδοτούνται Ιδιωτικές Μονάδες Ημερήσιας Νοσηλείας.

Με το 43 παρατείνεται μέχρι τέλος Ιουνίου η θητεία της Διοίκησης της ΕΝΕ.

Με το 44 παρατείνεται η υποχρέωση των φαρμακοποιών να αποστέλλουν καταστάσεις με ναρκωτικά φάρμακα.

Με το 45 ρυθμίζονται θέματα του ΕΟΠΥΥ για τις επαναλαμβανόμενες συνταγές και τη κάλυψη πολιτών του Ηνωμένου Βασιλείου

Με το 46 ρυθμίζεται μέχρι 30/11/2022 η δυνατότητα υπέρβασης του 48ώρου εβδομαδιαίας απασχόλησης των γιατρών του ΕΣΥ, με αιτιολόγηση τις έκτακτες ανάγκες της πανδημίας και την ολοκλήρωση των απαιτούμενων προσλήψεων ειδικευμένων γιατρών του ΕΣΥ. Η υπέρβαση του 48ώρου απαιτεί μεγάλο αριθμό μόνιμων προσλήψεων ( υπολογίζονται άνω των 5.000 ), ζήτημα πάρα πολύ σημαντικό και για το οποίο ο σχεδιασμός της Κυβέρνησης δεν δείχνει κανένα πραγματικό ενδιαφέρον, καθώς ούτε τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ δεν προωθεί. Ρυθμίζονται ακόμη οι ημέρες κανονικής αδείας του προσωπικού της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Υγείας.

Με το 47 ρυθμίζονται τα προσόντα και η διαδικασία πλήρωσης θέσεων συνεργατών στο γραφείο του Διοικητή του ΕΟΠΥΥ.

Με το 48 συγκαταλέγονται στις Μονάδες Ψυχικής Υγείας οι Μονάδες Έγκαιρης Παρέμβασης στη Ψύχωση.

Με το 49 τα Κέντρα Εξειδικευμένης Περίθαλψης

Με το 50 ζητήματα Επιτροπών Ψυχικής Υγείας.

Στις ρυθμίσεις του Υπουργείου Υγείας ψηφίζουμε : ΝΑΙ στα άρθρα 1,2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 48, 49, και 50.

Επιφυλάξεις ( ΠΑΡΩΝ ) έχουμε για τα άρθρα 14, 21, 22, 23, 46, 47.

Καταψηφίζουμε ( ΟΧΙ ) τα άρθρα 9, 11, 15, 16.

 

Με τα άλλα άρθρα, η Κυβέρνηση βρίσκει την ευκαιρία να θεσμοθετήσει ρυθμίσεις άλλων 13 Υπουργείων που μπορούσε να τις προωθήσει με τη κανονική κοινοβουλευτική διαδικασία. Καταθέτουμε τις ενστάσεις μας για πολλές ρυθμίσεις, όπως:

- η επιδότηση μεταφορικού κόστους μόνον στις εφημερίδες και τα περιοδικά πανελλήνιας κυκλοφορίας ( άρθρο 66 )

- οι προμήθειες με απευθείας αναθέσεις του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων ( άρθρο 70 ), οι αντεργατικές ρυθμίσεις στο ωράριο των καταστημάτων που εξακολουθούν να λειτουργούν και τις Κυριακές, με απλήρωτες υπερωρίες ( άρθρα 70 και 72 ), η μετάθεση της έναρξης του Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης για την 1/7/2021 ( άρθρο 74 )

- η παράταση κατά 16 μήνες της ισχύος του νέου κανονισμού του ΟΑΕΔ ( άρθρο 92 )

- η διευκόλυνση στους εφοπλιστές να καταβάλλουν μειωμένο επίδομα Χριστουγέννων στους ναυτικούς που είναι με συμβάσεις σε αναστολή ( άρθρο 98 )

- οι περίεργες συμβάσεις ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας και δρομολόγησης πλοίων με αδιαφανείς διαδικασίες ( άρθρο 99 )

- η κατάργηση της ΔΑΛ ( άρθρο 100 )

- η επιτάχυνση των διαδικασιών για την έκδοση αδειών κυκλοφορίας αστικών συγκοινωνιών ΟΣΥ ( άρθρο 106 )

- η αδικία των εργαζόμενων στη ΣΤΑΣΥ Α.Ε. ( άρθρο 107 )

- οι διατάξεις του άρθρου 117 για συμπληρώσεις στη πολεοδομική νομοθεσία, με κατάργηση της προέγκρισης οικοδομικής άδειας και προσθήκες στον αναπτυξιακό Νόμο

- οι κυβερνητικές παλινωδίες στις ρυθμίσεις περί παραπομπής εγκλημάτων φοροδιαφυγής σε ποινική δίκη

- οι απευθείας αναθέσεις του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για έργα και συντήρηση συστημάτων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών, χωρίς χρηματικό όριο ( άρθρο 154 )

 

Καταθέτουμε επιφυλάξεις ( ΠΑΡΩΝ ): στα άρθρα 57 και 58 του Υπουργείου Οικονομικών, στα άρθρα 71 και 73 του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, στα άρθρα 112 και 114 του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, στα άρθρα 130, 133 και 134 του Υπουργείου Δικαιοσύνης

Καταθέτουμε και ερωτήματα, όπως:

- ποιός ο λόγος νομιμοποίησης κατά παρέκκλιση των υφιστάμενων διατάξεων των δαπανών του προσωπικού που μεταφέρθηκε απο το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής στο Υπουργείο Εξωτερικών;

 

Εμείς, συνειδητοποιώντας τις προκλήσεις, τα καθήκοντα και τις δυνατότητες αυτής της εποχής, με επίγνωση των προτεραιοτήτων της παρούσας ιστορικής περιόδου θα αξιοποιούσαμε τις συνεδριάσεις της Βουλής, τη διαβούλευση με τα άλλα Κόμματα – κυρίως του προοδευτικού χώρου, τους Φορείς, τη κοινωνία, για να δώσουμε λύσεις σε πολύ σημαντικά ζητήματα:

 

- στην ενίσχυση του ΕΣΥ, για τη καλύτερη δυνατή διεκπεραίωση του συνεχιζόμενου πολέμου με τη πανδημία, για τη θεσμική ανασυγκρότηση και θωράκιση του ΕΣΥ, για τη προοπτική οργάνωσης ολοκληρωμένου – καθολικού – ποιοτικού ΝΕΟΥ ΕΣΥ

- στη κάλυψη με μονιμότητα των αναγκών των Νοσοκομείων – των ΜΕΘ – των ΚΥ – των ΠΙ – των ΤΟΜΥ – των ΚΟΜΥ, σε λειτουργούς του ΕΣΥ. Γιαυτό προτείναμε τη προκήρυξη 15.000 νέων θέσεων γιατρών – νοσηλευτών – εργαστηριακού προσωπικού – άλλων εργαζομένων στο ΕΣΥ ώστε να καλυφθούν και τα κενά και οι θέσεις επικουρικών και συμβασιούχων και οι αποχωρήσεις και η προοπτική εφαρμογής του 48ώρου εβδομαδιαίας απασχόλησης που έχει θεσμοθετήσει η ΕΕ. Εμείς δεν αποκλείουμε και τη δυνατότητα μονιμοποίησης των εκτάκτων που πρότεινε το ΚΚΕ, αν υπάρχει συνταγματική δυνατότητα υπέρβασης των άρθρων 5,7,21, λόγω της μάχης με τη πανδημία. Η Κυβέρνηση αφήνει ανοιχτή αυτή την προοπτική με όσα ανακοίνωσε για τη μονιμοποίηση του προσωπικού των ΜΕΘ.

- Στην δυνατότητα της δωρεάν ηλεκτρονικής συνταγογράφησης των τέστ μοριακού ελέγχου απο τους θεράποντες γιατρούς με συγκεκριμένα πρωτόκολλα

- Στη θεσμοθέτηση κινήτρων για τη προσέλκυση γιατρών στο ΕΣΥ και ειδικά στις άγονες περιοχές και τις άγονες ειδικότητες, καθώς και για την επιστροφή στην Ελλάδα των νέων γιατρών που οδηγήθηκαν στη μετανάστευση

- Στην αύξηση των αποδοχών των λειτουργών του ΕΣΥ

- Στη χορήγηση έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης μισθού ενός μήνα ( Χριστουγεννιάτικου δώρου ) σε όλους τους μαχητές του ΕΣΥ, ως ελάχιστη αναγνώριση της κοινωνικής προσφοράς τους

- Στην ένταξη των εργαζόμενων στα Νοσοκομεία στα ΒΑΕ

- Στην προώθηση ερευνητικών προγραμμάτων και κλινικών μελετών όπως αυτό της αξιοποίησης ειδικών Τ – λεμφοκυττάρων στη λοίμωξη απο κορονοϊό

- Στην εισαγωγή χρήσιμων ακριβών φαρμάκων, όπως τα σκευάσματα μονοκλωνικών αντισωμάτων, με ευρωπαϊκή διαπραγμάτευση της τιμής τους

- Στον μηδενικό ΦΠΑ για τα εμβόλια

- Στην επέκταση των απαλλαγών απο το τέλος ταξινόμησης και τα τέλη κυκλοφορίας στους μεταμοσχευμένους πνευμονοπαθείς, στους πάσχοντες απο Κυστική Ίνωση ή απο καρδιακή ανεπάρκεια...

- Στην ουσιαστική στήριξη με επιπρόσθετα μέτρα των ανθρώπων της τέχνης και του πολιτισμού, καθώς και των επαρχιακών εφημερίδων και όλων των περιφερειακών ΜΜΕ

- Στη δημοσίευση των διακηρύξεων στον περιφερειακό τύπο ως μόνιμο μέτρο

- Στην έκτακτη οικονομική ενίσχυση με μισθό ενός μήνα, στο προσωπικό πρώτης γραμμής αντιμετώπισης της πανδημίας σε όλες τις επιχειρήσεις αστικού συγκοινωνιακού έργου

- Σε ουσιαστικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση των δημόσιων συγκοινωνιών, στην αποφυγή του συνωστισμού σε όλα τα ΜΜΜ

- Στη πλήρη ιατροφαρμακευτική κάλυψη των Διπλωματικών και άλλων υπαλλήλων του Υπουργείου Εξωτερικών, όπως γίνεται και με τους υπαλλήλους του Υπουργείου Άμυνας που είναι στο εξωτερικό

 

Οι παρεμβάσεις αυτές, καθώς και το σύνολο των ζητημάτων που αφορούν τη δίκαιη και βιώσιμη ανάπτυξη, αποτελούν τη βάση για την οικοδόμηση του πολιτικού και κοινωνικού μετώπου για την προοδευτική εναλλακτική κυβερνητική λύση, όποτε κι αν γίνουν οι επόμενες εκλογές.

 



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ