ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube Instagram

21/12/2020

Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ - Π.Σ.: Τραγική η κατάσταση στην τηλε-εκπαίδευση σε Κερατσίνι-Δραπετσώνα, Κορυδαλλό, Νίκαια-Ρέντη, Πέραμα και Σαλαμίνα

Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ - Π.Σ.: Τραγική η κατάσταση στην τηλε-εκπαίδευση σε Κερατσίνι-Δραπετσώνα, Κορυδαλλό, Νίκαια-Ρέντη, Πέραμα και Σαλαμίνα



Τραγική η κατάσταση στην τηλε-εκπαίδευση σε Κερατσίνι-Δραπετσώνα, Κορυδαλλό, Νίκαια-Ρέντη, Πέραμα και Σαλαμίνα. Μεγάλες οι ευθύνες του Υπουργείου Παιδείας.

Αυτά αναφέρει μεταξύ άλλων, ο Βουλευτής της Β΄ Πειραιά, Γιάννης Ραγκούσης, σε ερώτηση που κατέθεσε προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, την οποία συνυπογράφουν 34 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ.

Μία τραγική κατάσταση εγκατάλειψης και αδιαφορίας βιώνουν με την τηλε-εκπαίδευση του Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων οι μαθητές, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί. Στη λογική της κυβέρνησης Μητσοτάκη, «βλέποντας και κάνοντας», η κα Κεραμέως, επιδόθηκε σε μία επικοινωνιακή πολιτική, ανακοινώνοντας δωρεές ηλεκτρονικού εξοπλισμού από ιδιώτες, από τον οποίο ούτε μία συσκευή(tablets-laptops) δεν έφτασε στις εργατικές-λαϊκές οικογένειες της Β’ Πειραιά, αν και πάνω από 4.000 μαθητές είτε δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο είτε συνδέονται μόνο από το κινητό των γονιών τους.

Τα στοιχεία είναι αμείλικτα:

• Στο Δήμο Κορυδαλλού 161 μαθητές (7%) των Δημοτικών Σχολείων δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο, 503 (22%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, 130 μαθητές των Νηπιαγωγείων (24%) δε διαθέτουν σύνδεση στο διαδίκτυο, 138 μαθητές (27%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα σχολείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops).

• Στο Δήμο Νίκαιας 275 μαθητές (7%) των Δημοτικών Σχολείων δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο, 535 (14%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα σχολείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops). Στα Νηπιαγωγεία του ίδιου Δήμου 198 μαθητές (22%) δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο, 155(17%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα Νηπιαγωγείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops).

• Στο Δήμο Περάματος 106 μαθητές (ποσοστό 7%) των Δημοτικών Σχολείων δεν έχουν καμία συμμετοχή σε σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση (οι 38 είναι προσφυγόπουλα από τη Δομή του Σχιστού και Ρομά), 214 μαθητές (15%) συνδέονται μόνο με κινητό τηλέφωνο, 102 μαθητές Νηπιαγωγείου (31%) δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο, 88 (27%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα Δημοτικό και Νηπιαγωγείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops).

• Στο Δήμο Σαλαμίνας το 23% των μαθητών των Νηπιαγωγείων δε διαθέτουν ηλεκτρονικό εξοπλισμό, το 20% των μαθητών του Δημοτικού συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ το 10% δεν έχει καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο ούτε από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα δεν έχει παραλάβει εξοπλισμό από το ΥΠΑΙΘ.

• Στο Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας 70 μαθητές (3%) των Δημοτικών Σχολείων δε συμμετέχουν καθόλου στην τηλε-εκπαίδευση, 392 μαθητές (15%) συνδέονται μόνο μέσω κινητού, περίπου 200 προσφυγόπουλα από τη Δομή του Σχιστού εκ των οποίων κανένα δεν έχει πρόσβαση στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ενώ αντίστοιχα το 23% των μαθητών των Νηπιαγωγείων δε συμμετέχουν στην τηλε-εκπαίδευση και το 25% συνδέεται μόνο από κινητό. Τέλος, κανένα σχολείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops).

Επισημαίνεται ότι, αντίστοιχα προβλήματα έλλειψης ηλεκτρονικού εξοπλισμού ή και σύνδεσης υψηλής ταχύτητας στο διαδίκτυο αντιμετωπίζουν και οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι καλούνται να υλοποιήσουν την υποχρεωτική τηλε-εκπαίδευση με ίδια μέσα, ίδιο κόστος και χωρίς καμία επιμόρφωση.

Περιοχή συνημμένων

ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ: την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Κεραμέως
Θέμα: Χωρίς ισότιμη πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία πολλοί εκπαιδευτικοί και μαθητές με την πολιτική που ακολούθησε το ΥΠΑΙΘ σχετικά με την τηλε-εκπαίδευση και στη δεύτερη αναστολή λειτουργίας των σχολείων. Η περίπτωση της Β΄ Πειραιά.

Με το άρθρο 16 του Συντάγματος παρ. 2 και 4 ορίζεται ότι: «H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους..» «…Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας…».
Επιπρόσθετα με το άρθρο 2 παρ. 7 του Ν. 1566/85 ορίζεται ότι τα «εργαλεία» της εκπαίδευσης «τα βιβλία» σε καιρούς «κανονικότητας» διανέμονται δωρεάν «…Τα διδακτικά βιβλία και τα βιβλία των εκπαιδευτικών χορηγούνται δωρεάν στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς αντίστοιχα…»
Ενόψει του δεύτερου κύματος της πανδημίας του κορονοϊού (covid-19), η κυβέρνηση προχώρησε στην έκδοση Π.Ν.Π. 10-8-2020, με την οποία στο Άρθρο Δέκατο Έβδομο «Παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης» ρυθμίζεται η διαδικασία εκπαίδευσης, όταν η δια ζώσης διδασκαλία δεν είναι εφικτή: «Παρέχεται, κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης… σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση με χρήση μέσων τεχνολογίας σε μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που δεν δύνανται να παρακολουθήσουν διά ζώσης την εκπαιδευτική διαδικασία είτε λόγω καθολικής ή μερικής αναστολής ή απαγόρευσης ή εκ περιτροπής λειτουργίας εκπαιδευτικής δομής είτε για άλλο λόγο που ανάγεται σε έκτακτο ή απρόβλεπτο γεγονός.»
Στην υπ. Αρ. 120126/ΓΔ4/12.09.2020 Κοινή Απόφαση της Υπουργού και της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα: «Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2020-2021» (Β΄ 3882), άρθρο 4, όπως αντικαταστάθηκε και ισχύει ορίζεται ότι, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι υποχρεωτική: «Οι Διευθυντές/τριες των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση της περ. α της παρ. 1 του άρθρου 1, η οποία είναι υποχρεωτική…».
Στην ίδια Κοινή Απόφαση στο άρθρο 1 παρ. 5. Αναφέρεται: «Η υλοποίηση της κατά τα ανωτέρω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης πραγματοποιείται μέσω κατάλληλης ψηφιακής πλατφόρμας, η οποία καθιστά δυνατή την απευθείας μετάδοση (ήχου ή/και εικόνας) του μαθήματος προς τους μαθητές. …Για την πρόσβαση στην πλατφόρμα οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές δύνανται να χρησιμοποιούν εξοπλισμό (ηλεκτρονικό υπολογιστή, ταμπλέτα, κινητό, και στην περίπτωση των μαθητών/τριών και σταθερό τηλέφωνο) που ανήκει στη σχολική μονάδα ή στους ίδιους.»
Στη δε παρ. 1 του άρθρου 3 ρυθμίζεται η καταγραφή των απουσιών: «Η απουσία μαθητή/τριας από κάθε διδακτική ώρα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καταγράφεται από τον εκπαιδευτικό…»
Προκειμένου να υλοποιηθεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων τον Απρίλιο του 2020, με την υπ. Αρ. Φ.478.6/74 /43904/Α2/07-04-2020 εγκύκλιό του προς τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, ανέφερε:
«Το Υ.ΠΑΙ.Θ. προτίθεται να προβεί στην προμήθεια και παροχή εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών συσκευών (laptop και tablet)… Στόχος είναι:
…..β) να υπάρχει ισότιμη πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία από όλους αφού πολλοί εκπαιδευτικοί και μαθητές (σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης) είτε σε περιοχές με χαμηλό κατά κεφαλήν ΑΕΠ, είτε σε απομακρυσμένες περιοχές, είτε λόγω της οικονομικής κρίσης της χώρας μας δεν έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε εξ αποστάσεως εκπαίδευση λόγω έλλειψης βασικού εξοπλισμού. …παρακαλούμε όπως μεριμνήσετε άμεσα για την καταγραφή των αναγκών της ανωτέρω δράσης σε επίπεδο σχολικής μονάδας… έως την Πέμπτη 9/4/2020…»
Τι έκανε το ΥΠΑΙΘ οκτώ μήνες μετά τη δεδηλωμένη πρόθεση για την παροχή ηλεκτρονικού εξοπλισμού στους μαθητές, ενώ καθορίζει τη συμμετοχή τους σε αυτή ως υποχρεωτική και ο μαθητής που δε συνδέεται παίρνει απουσίες; Τι «εργαλεία» προσέφερε για την παροχή της δωρεάν παιδείας και την ισότιμη πρόσβαση όλων των μαθητών σε αυτή;
Μόνο δηλώσεις και επικοινωνιακή πολιτική με δελτία τύπου, όπου ανακοινώνονταν διάφορες δωρεές ηλεκτρονικού εξοπλισμού από ιδιώτες, αλλά ούτε ένα ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό, δίνοντας την εντύπωση ότι η τύχη της παιδείας στη χώρα μας έχει αφεθεί στην προαίρεση κάποιων ιδιωτών δωρητών.
Συνακόλουθα, λίγο πριν την αναγγελία της αναστολής λειτουργίας των σχολείων το Νοέμβριο του 2020, στις 12/11/2020 με δελτίο τύπου το ΥΠΑΙΘ αναγγέλλει την παράδοση ηλεκτρονικού εξοπλισμού (laptops/tablets) στις σχολικές μονάδες, αναγνωρίζοντας επί της ουσίας ότι ένα μικρό μέρος αυτών έχει ήδη διατεθεί (δωρεές) κι ότι οκτώ μήνες μετά, ενώ η χώρα έχει εισέλθει στο δεύτερο καθολικό αποκλεισμό και σε αναστολή λειτουργίας των σχολείων, η ισότιμη πρόσβαση των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία δεν έχει επιτευχθεί. Στο ίδιο δελτίο τύπου αναφέρεται ότι, στόχος είναι το Φεβρουάριο του 2021(!) να φτάσουν 87.093 ηλεκτρονικές συσκευές (tablets/laptops) στις σχολικές μονάδες.
Αμέσως μετά, στις 27-11-2020 στη Βουλή, η κα Κεραμέως, διαψεύδοντας τον ίδιο της τον εαυτό, δήλωνε ότι, έχουν ήδη παραδοθεί 93.000 συσκευές κι ότι δεν υπάρχουν στοιχεία(!) για το πόσοι μαθητές δεν έχουν ηλεκτρονικό εξοπλισμό.
Όμως, ειδήσεις και εικόνες από όλη την Ελλάδα, όπως, την Ηλεία, τα Άγραφα, την Κρήτη, την Κομοτηνή και αλλού με μαθητές και γονείς να αγωνίζονται να συνδεθούν με όποιο τρόπο την ώρα του μαθήματος σε καφενεία, σε κοινοτικά καταστήματα κ.λπ, γκρεμίζουν παταγωδώς την «ιστορία επιτυχίας» της κας Κεραμέως και μόνο ντροπή μπορούν να προκαλούν για μία σύγχρονη χώρα της ζώνης του ευρώ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ειδικότερα στην Α΄ και Β΄ εκλογική περιφέρεια Πειραιά, μια περιοχή με μεγάλη ανεργία και κατά βάση με εργατικές λαϊκές οικογένειες, σύμφωνα με στοιχεία που συλλέχθηκαν από τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών και παρά την άρνηση της Δ/νσης Α/θμιας Εκπαίδευσης Πειραιά να παρέχει αυτά που η ίδια είχε ηλεκτρονικά συγκεντρώσει με την πλατφόρμα invoices από τις 19/11/20, υπολογίζεται ότι, περισσότεροι από 4.000 μαθητές της Α/θμιας Εκπαίδευσης δε διαθέτουν τον απαιτούμενο ηλεκτρονικό εξοπλισμό για την τηλε-εκπαίδευση.
Συγκεκριμένα:
• Στο Δήμο Κορυδαλλού 161 μαθητές (7%) των Δημοτικών Σχολείων δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο, 503 (22%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, 130 μαθητές των Νηπιαγωγείων (24%) δε διαθέτουν σύνδεση στο διαδίκτυο, 138 μαθητές (27%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα σχολείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops).
• Στο Δήμο Νίκαιας 275 μαθητές (7%) των Δημοτικών Σχολείων δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο, 535 (14%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα σχολείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops). Στα Νηπιαγωγεία του ίδιου Δήμου 198 μαθητές (22%) δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο, 155(17%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα Νηπιαγωγείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops).
• Στο Δήμο Περάματος 106 μαθητές (ποσοστό 7%) των Δημοτικών Σχολείων δεν έχουν καμία συμμετοχή σε σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση (οι 38 είναι προσφυγόπουλα από τη Δομή του Σχιστού και Ρομά), 214 μαθητές (15%) συνδέονται μόνο με κινητό τηλέφωνο, 102 μαθητές Νηπιαγωγείου (31%) δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο, 88 (27%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα Δημοτικό και Νηπιαγωγείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops).
• Στο Δήμο Σαλαμίνας το 23% των μαθητών των Νηπιαγωγείων δε διαθέτουν ηλεκτρονικό εξοπλισμό, το 20% των μαθητών του Δημοτικού συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ το 10% δεν έχει καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο ούτε από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα δεν έχει παραλάβει εξοπλισμό από το ΥΠΑΙΘ.
• Στο Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας 70 μαθητές (3%) των Δημοτικών Σχολείων δε συμμετέχουν καθόλου στην τηλε-εκπαίδευση, 392 μαθητές (15%) συνδέονται μόνο μέσω κινητού, περίπου 200 προσφυγόπουλα από τη Δομή του Σχιστού εκ των οποίων κανένα δεν έχει πρόσβαση στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ενώ αντίστοιχα το 23% των μαθητών των Νηπιαγωγείων δε συμμετέχουν στην τηλε-εκπαίδευση και το 25% συνδέεται μόνο από κινητό. Τέλος, κανένα σχολείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops).
Αποδεικνύεται έτσι ότι, η κυβέρνηση της Ν.Δ. και η κα Κεραμέως θέτουν σε δεύτερη μοίρα τους μαθητές και τις οικογένειες της Β’ Πειραιά, μία περιοχή η οποία επιβαρύνεται κατ’ εξακολούθηση με το ΣΜΑ Σχιστού, τα καζάνια στο Πέραμα, την Oil One, κ.ά. Είναι, δε, εγκληματική η αδιαφορία και η απουσία κάθε μέριμνας για τους μαθητές Ρομά και τους πρόσφυγες που διαμένουν είτε στη Δομή Φιλοξενίας του Σχιστού είτε σε οικίες και συγκροτήματα μισθωμένα από ΜΚΟ.
Επισημαίνεται ότι, αντίστοιχα προβλήματα έλλειψης ηλεκτρονικού εξοπλισμού ή και σύνδεσης υψηλής ταχύτητας στο διαδίκτυο αντιμετωπίζουν και οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι καλούνται να υλοποιήσουν την υποχρεωτική τηλε-εκπαίδευση με ίδια μέσα, ίδιο κόστος και χωρίς καμία επιμόρφωση.
Η προτροπή του Υπουργείου να μεταβαίνουν στη σχολική τους μονάδα όσοι δε διαθέτουν επαρκή εξοπλισμό ή επαρκή σύνδεση στο διαδίκτυο, αφενός παραβλέπει ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί δε μένουν δίπλα στο σχολείο τους, κάποιοι απαιτείται να διανύσουν δεκάδες ή και εκατοντάδες χιλιόμετρα καθημερινά, αφετέρου προσκρούει στις ίδιες τις επιλογές του ΥΠΑΙΘ για τις ταχύτητες σύνδεσης. Πώς να εξηγηθεί το γεγονός ότι, το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ), από τη μια ενημερώνει τις σχολικές μονάδες ότι επιτρέπονται έως 5 ηλεκτρονικές τάξεις για τον τύπο σύνδεσης με VDSL 50/5 Mbps, από την άλλη δεν επιτρέπει την αύξηση της ταχύτητας σύνδεσης με γραμμή VDSL άνω των 50/5 Mbps, όπου αυτό είναι εφικτό. Αποκλείει, έτσι, την πρόσβαση στα διαδικτυακά μαθήματα (μέσω Webex meetings) άνω των 5 εκπαιδευτικών σε ένα πολυθέσιο σχολείο με ταυτόχρονες συνδέσεις, «τιμωρώντας» και τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές.

Με βάση τα παραπάνω, ερωτάται η κα Υπουργός:
1. Με ποια στοιχεία έχει διανεμηθεί έως σήμερα ο όποιος ηλεκτρονικός εξοπλισμός από δωρεές στους μαθητές, αφού το ίδιο το Υπουργείο δηλώνει ότι δε γνωρίζει πόσοι και ποιοι μαθητές δεν τον κατέχουν;
2. Τι ποσά έχουν διατεθεί από τον κρατικό προϋπολογισμό ή τις δημόσιες επενδύσεις για την αγορά ηλεκτρονικού εξοπλισμού στους μαθητές;
3. Γιατί δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για τη διάθεση εξοπλισμού ή σύνδεσης στο διαδίκτυο και στους εκπαιδευτικούς;
4. Υπάρχει πολιτική εντολή στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο να μην επιτρέπει την αύξηση της ταχύτητας σύνδεσης στις σχολικές μονάδες με VDSL άνω 50/5 Mbps (Download/Upload);
5. Πότε πρόκειται να ολοκληρωθεί η διάθεση ηλεκτρονικού εξοπλισμού σε κάθε μαθητή που δε διαθέτει, ώστε να αρθούν οι ταξικές διακρίσεις και τα εμπόδια στην πρόσβαση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης και ιδιαίτερα στην περιοχή της Β΄ Πειραιά;
6. Γιατί η Διεύθυνση Α/θμιας Εκπαίδευσης Πειραιά δε χορηγεί τα στοιχεία που έχει συλλέξει μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας invoices από τις 19/11/20, ενώ της έχουν ζητηθεί επίσημα; Υπάρχει «άνωθεν» εντολή για αυτό;
Οι ερωτώντες βουλευτές
Ραγκούσης Γιάννης
Φίλης Νίκος
Αβραμάκης Ελευθέριος
Αλεξιάδης Τρύφωνας
Αναγνωστοπούλου Σία
Αυγέρη Δώρα
Αυλωνίτης Αλέξανδρος- Χρήστος
Βαρδάκης Σωκράτης
Δρίτσας Θεόδωρος
Ζουράρις Κωνσταντίνος
Ηγουμενίδης Νικόλαος
Θραψανιώτης Μανόλης
Καρασαρλίδου Φρόσω
Καφαντάρη Χαρά
Μάλαμα Κυριακή
Μάρκου Κώστας
Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος
Μιχαηλίδης Ανδρέας
Μπάρκας Κώστας
Μωραΐτης Θάνος
Νοτοπούλου Κατερίνα
Πούλου Γιώτα
Σαρακιώτης Γιάννης
Σκουρλέτης Πάνος
Σκουρολιάκος Πάνος
Σκούφα Μπέτυ
Τελιγιορίδου Ολυμπία
Τζούφη Μερόπη
Τριανταφυλλίδης Αλέξανδρος
Τσίπρας Γεώργιος
Φάμελλος Σωκράτης
Φωτίου Θεανώ
Χαρίτου Δημήτρης
Χατζηγιαννάκης Μίλτος
Χρηστίδου Ραλλία

 



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ