ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube Instagram

03/03/2021

Ερώτηση Α. Μεϊκόπουλου: Σημαντική υποστελέχωση των ΕΛΤΑ Μαγνησίας και εκτεταμένα προβλήματα στη διανομή αλληλογραφίας

Ερώτηση Α. Μεϊκόπουλου:   Σημαντική υποστελέχωση των ΕΛΤΑ Μαγνησίας και εκτεταμένα προβλήματα στη διανομή αλληλογραφίας




ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον κ. Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης

ΘΕΜΑ: Σημαντική υποστελέχωση των ΕΛΤΑ Μαγνησίας και εκτεταμένα προβλήματα στη διανομή αλληλογραφίας
Το σύνολο των εργαζομένων στα ΕΛΤΑ Μαγνησίας είναι 63 άτομα. Από αυτά, τα 26 άτομα εντάχθηκαν στο πρόγραμμα της εθελουσίας εξόδου των Ελληνικών Ταχυδρομείων, το οποίο ολοκληρώθηκε στις 22/02/2021.
Η ένταξη των 26 εργαζομένων των ΕΛΤΑ Μαγνησίας στο πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου, σημαίνει ότι τα Ελληνικά Ταχυδρομεία στη Μαγνησία θα μείνουν με μόλις 37 υπαλλήλους για την εξυπηρέτηση της αλληλογραφίας πληθυσμού άνω των 200.000 κατοίκων με πολλές ορεινές, απομακρυσμένες και νησιωτικές περιοχές.
Ήδη, οι διαμαρτυρίες πολιτών του Βόλου για την καθυστέρηση στη διανομή της αλληλογραφίας μέχρι και εντός του πολεοδομικού συγκροτήματος είναι εκτεταμένες. Σύμφωνα με τον τοπικό τύπο, στις 25/02/2021 παραδόθηκαν στο κέντρο του Βόλου λογαριασμοί ηλεκτρικού ρεύματος, οι οποίοι είχαν λήξει ακόμα και από τις 12/02/2021, αλλά και λογαριασμοί φυσικού αερίου, οι οποίοι έληγαν την ίδια ημέρα κατά την οποία παραλήφθηκαν.
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Συλλόγου Εργαζομένων ΕΛΤΑ Μαγνησίας, με την εφαρμογή της εθελουσίας εξόδου, το πολεοδομικό συγκρότημα του Βόλου καλούνται πλέον να εξυπηρετήσουν μόλις οκτώ διανομείς, διαμορφώνοντας συνθήκες ασφυκτικής πίεσης στους εργαζόμενους για την κάλυψη του όγκου της αλληλογραφίας, ενώ η νέα κατάσταση προοιωνίζει ακόμα μεγαλύτερες καθυστερήσεις στην παράδοση της αλληλογραφίας.
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ την περασμένη τετραετία έλαβε μέτρα διάσωσης του Οργανισμού και διατήρησης του δημόσιου χαρακτήρα του. Συγκεκριμένα, επεδίωξε και κατάφερε την είσπραξη από τα ΕΛΤΑ ποσό 90 εκατ. ευρώ για την αποζημίωση της καθολικής υπηρεσίας ετών 2013 έως και 2018, ενώ ανέλαβε και πρωτοβουλίες για την είσπραξη του συνόλου των οφειλών που εκκρεμούσαν προς τα ΕΛΤΑ από το 2012 από πολυάριθμους φορείς του Δημοσίου. Το αποτέλεσμα αυτών των πρωτοβουλιών ήταν μέχρι τα μέσα του 2019 τα ΕΛΤΑ να έχουν εισροή στα ταμεία τους περίπου 45 εκ. ευρώ.
Ο μη σαφής σχεδιασμός για την επόμενη μέρα της εφαρμογής του προγράμματος εθελουσίας εξόδου πολλών εργαζομένων από τα ΕΛΤΑ και η έντονη φημολογία που υπάρχει εδώ και πολλούς μήνες για κλείσιμο υποκαταστημάτων, προκαλούν τη δικαιολογημένη ανησυχία των εργαζομένων σε πολλά υποκαταστήματα, αλλά και πολλών πολιτών, ειδικά ορεινών και νησιωτικών περιοχών όπου υπάρχει μόνο ένα σημείο εξυπηρέτησης ΕΛΤΑ.
Ειδικότερα για την περιοχή της Μαγνησίας, το πρόβλημα της υποστελέχωσης και της μη ορθής λειτουργίας των ΕΛΤΑ γίνεται εντονότερο, καθώς στην αρμοδιότητα διανομής περιλαμβάνονται πολλές ορεινές και δυσπρόσιτες περιοχές, κάνοντας την ανάγκη για επαρκές και κατάλληλο προσωπικό ακόμα πιο επείγουσα.
Επειδή, από τα 63 άτομα που αποτελούν το σύνολο των εργαζομένων ΕΛΤΑ στη Μαγνησία τα 26 εντάχθηκαν στο πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου.
Επειδή, οι διαμαρτυρίες πολιτών του Βόλου για την καθυστέρηση τη διανομή της αλληλογραφίας μέχρι και εντός του πολεοδομικού συγκροτήματος είναι εκτεταμένες.
Επειδή, το πολεοδομικό συγκρότημα του Βόλου καλούνται πλέον να εξυπηρετήσουν μόλις οκτώ διανομείς.
Επειδή, η Μαγνησία είναι μία περιοχή με πολλές ορεινές και δυσπρόσιτες περιοχές, γεγονός που εντείνει την ανάγκη για επαρκές και κατάλληλο προσωπικό των ΕΛΤΑ
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Πώς προτίθεται να παρέμβει ώστε να στελεχωθούν επαρκώς τα υποκαταστήματα των ΕΛΤΑ στη Μαγνησία και να μην επαναληφθούν τα φαινόμενα της καθυστέρησης στη διανομή της αλληλογραφίας που δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στην καθημερινότητα των πολιτών;
2. Ποιος είναι ο σχεδιασμός για τα ΕΛΤΑ την επόμενη μέρα της εφαρμογής του προγράμματος εθελουσίας εξόδου στο οποίο υπέβαλαν αιτήσεις 1.968 εργαζόμενοι των ΕΛΤΑ και αλλάζει ουσιαστικά τον εταιρικό σχηματισμό του οργανισμού;
Ο ερωτών βουλευτής

Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ