ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube Instagram

11/03/2021

Χρ. Γιαννούλης: Με τα μέτρα-ασπιρίνες δεν σώζεται η πραγματική οικονομία - ηχητικό

Χρ. Γιαννούλης: Με τα μέτρα-ασπιρίνες δεν σώζεται η πραγματική οικονομία - ηχητικό



 

«Mε τα μέτρα «ασπιρίνες» που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός δεν μπορεί η ελληνική οικονομία να βγει από την ύφεση. Η πραγματική οικονομία χρειάζεται γενναία στήριξη, χρειάζεται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο και όχι αποσπασματικές δέσμες μέτρων». Αυτό τόνισε ματαξύ άλλων στο Κανάλι 1 του Πειραιά, ο βουλευτής Α Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία Χρήστος Γιαννούλης.

«Εφόσον οι φοιτητικοί σύλλογοι είχαν αποφασίσει να λήξει η κατάληψη της Πρυτανείας, ποιος ο λόγος να πραγματοποιηθεί η επέμβαση της αστυνομίας στο ΑΠΘ;

Η επιχείρηση «σουπιά» της αστυνομίας στο ΑΠΘ, έχει μέσα της μεγάλη δόση πολιτικής πονηριάς και προσπάθεια επίδειξης αυταρχισμού και δύναμης.

Ο Χρυσοχοΐδης που στέλνει τα ΜΑΤ στο πανεπιστήμιο είναι το ίδιο πρόσωπο που το 2010 σε μία συνέντευξη του αναρωτιόταν: «Τα κοινωνικά ζητήματα θα τα λύσουμε με την αστυνομία; Έδωσε πουθενά η αστυνομία στα κοινωνικά προβλήματα λύσεις; Για όνομα του θεού».

Οι νέοι της δεκαετίας της οικονομικής κρίσης, οι νέοι της πανδημίας, θέλουν να αλλάξουν προς το καλύτερο τη ζωή τους, την καθημερινότητα τους, την εκπαίδευση τους.
Είναι αστεία η επιχειρηματολογία της κυβέρνησης πως ο ΣΥΡΙΖΑ κινητοποίησε τους χιλιάδες πολίτες που συγκεντρώθηκαν την περασμένη Δευτέρα στην πλατεία της Νέας Σμύρνης.

Μήνες ολόκληρους φωνάζαμε για την κατάσταση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και η κυβέρνηση μας κουνούσε το δάχτυλο, με τον υπουργό Μεταφορών να ισχυρίζεται μέσα στη Βουλή πως ο κορονοϊός δε κολλάει τόσο στα μέσα μεταφοράς.

Και φέρνει χθες εκπρόθεσμη τροπολογία όπου στην αιτιολογική έκθεση τονίζεται πως «η χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους διάδοσης του κορωνοϊού».

Σπεύδουν τώρα να αναζητήσουν προμηθευτή για συστήματα απολύμανσης και καθαρισμού του αέρα στα λεωφορεία.

Πως γίνεται το ελεγκτικό συνέδριο να κρίνει επικίνδυνα 300 λεωφορεία που προορίζονταν για την Αθήνα επειδή δεν υπάρχει επαρκής αερισμός και την ίδια ώρα στη Θεσσαλονίκη να κυκλοφορούν ίδιου τύπου λεωφορεία από τον ίδιο προμηθευτή».



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ