ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube Instagram

30/03/2021

Ν. Παππάς: Έχω κάνει το καθήκον μου απέναντι στο συμφέρον του ελληνικού λαού - βίντεο

Ν. Παππάς: Έχω κάνει το καθήκον μου απέναντι στο συμφέρον του ελληνικού λαού - βίντεο



Σημεία τοποθέτησης του βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία στη συζήτηση της πρότασης της ΝΔ για συγκρότηση Προανακριτικής Επιτροπής


​Το δημόσιο εισέπραξε χρήματα. Δεν δαπάνησε. Η κυβέρνησή μας κι εγώ δεχτήκαμε επιθέσεις και εκβιασμούς, λοιδορηθήκαμε και συκοφαντηθήκαμε. Γιατί; Γιατί θελήσαμε, πιστοί στο πρόγραμμά μας και το Σύνταγμα, να βάλουμε, έπειτα από δεκαετίες, τάξη στο τηλεοπτικό τοπίο όπου επικρατούσε η αυθαίρετη κατάληψη δημοσίων συχνοτήτων.
Δεν υπάρχει κατηγορία υπερκοστολόγησης σε μία προμήθεια ή ένα δημόσιο έργο. Δεν υπάρχει κατηγορία ότι εισπράξαμε λιγότερα από όσα θα έπρεπε να εισπράξουμε.
Είμαι περήφανος που ανεβαίνω σε αυτό το βήμα με αφορμή τη διάτρητη, αποσπασματική και προσβλητική για τον κοινό νου πρόταση της ΝΔ. Έχω κάνει το καθήκον μου απέναντι στο συμφέρον του ελληνικού λαού, όπως ορκίστηκα να το κάνω και οφείλω να το κάνω με απέναντι στις ιδέες μου και την παράταξη που έχω την τιμή και το βάρος να υπηρετώ.

Η πολιτική επιλογή της ΝΔ είναι προϊόν ενός αδυσώπητου ανταγωνισμού. Του ανταγωνισμού μεταξύ της εθελοδουλίας και του θράσους της ΝΔ. Της εθελοδουλίας απέναντι στα συμφέροντα και του θράσους απέναντι στον ελληνικό λαό.

Υπάρχει η αστική διαφορά μεταξύ δύο επιχειρηματιών. Και έχουμε τη ΝΔ να υιοθετεί ένα μέρος των επιχειρημάτων του ενός εξ’ αυτών, όπως και τις αντιφάσεις του, και να αγνοεί τις θέσεις της άλλης. Να αγνοεί τις σχετικές αποφάσεις των δικαστηρίων, του διεθνούς και του ελληνικού. Και να σπάει κάθε ρεκόρ εθελοδουλίας και θράσους.
Η κυβέρνηση πλέον μέσα στις αλυσιδωτές αποτυχίες της, πιάνεται από τα μαλλιά ενός αποτυχόντα της διαδικασίας αδειοδότησης, ο οποίος καταθέτει σειρά αβάσιμων ψευδών και αντιφατικών ισχυρισμών, τέσσερα χρόνια μετά τη διαδικασία αδειοδότησης. Και ο οποίος αποκλείστηκε από το διαγωνισμό επειδή δεν κατέβαλε την πρώτη δόση για την άδεια, ενώ και τα 3 εκατ. ευρώ της εγγυητικής επιστολής που είχε καταθέσει, δεσμεύτηκαν υπέρ του δημοσίου. Τόσο πολύ τον βοηθήσαμε. Του δεσμεύσαμε τα χρήματα και τον αποκλείσαμε από τον διαγωνισμό.

Οι συνεχείς παρατάσεις των βεβαιώσεων λειτουργίας, επί ημερών σας, ήταν συνεχείς αναβολές στην εφαρμογή του Συντάγματος. Το ΣτΕ με 4 αποφάσεις του, από το 2010 ως το 2013, σημείωνε ότι η παράταση λειτουργίας, χωρίς να έχουν προκηρυχθεί οι διαγωνιστικές διαδικασίες, αντίκειται στο Σύνταγμα.

Η εφαρμογή του νόμου Ρουσόπουλου γίνεται και επίσημα μια νομική και συνταγματική εκκρεμότητα. Η πολιτική εξουσία υποτάσσεται εκκωφαντικά, με αποκορύφωμα την εποχή του πρωθυπουργού-τραπεζίτη, σε όσους -χωρίς κανόνες- λειτουργούν τηλεοπτικά κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας. Ήταν η στιγμή όπου η αδυναμία και η απονομιμοποίηση του πολιτικού συστήματος στη συνείδηση του λαού, λειτουργεί κραυγαλέα αυτή τη φορά εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος.

Με την επ’ αόριστον παράταση λειτουργίας τον τηλεοπτικών σταθμών από τον πρωθυπουργό-τραπεζίτη, η Πολιτεία συναινούσε στην επ’ αόριστον καταπάτηση του Συντάγματος.

Ποια ήταν λοιπόν η κατάσταση που παραλάβαμε; Οι τηλεοπτικοί σταθμοί δεν είχαν άδειες. Τα κανάλια ήταν υπερχρεωμένα, καθώς σύμφωνα με στοιχεία της ΤτΕ που κατατέθηκαν στην εξεταστική επιτροπή για τα «θαλασσοδάνεια» ανέρχονταν σε 900 εκατ. ευρώ. Τα τέλη χρήσης συχνοτήτων, για τα έτη 2011-2014, ύψους 45 εκατ. ευρώ ήταν ανείσπρακτα, ποσό που εμείς εισπράξαμε. Η ΕΡΤ ήταν στο «μαύρο» -για «μονόδρομο» είχε μιλήσει ο κ. Μητσοτάκης μερικά χρόνια αργότερα- και εκείνο το «μαύρο», όλως περιέργως, συνέπεσε με την υποχρέωση της χώρας να μεταβεί από το αναλογικό στο ψηφιακό σήμα. Και το έκανε μέσω ενός διαγωνισμού με πολλαπλές σκιές, με μόνο ένα συμμετέχοντα, τη Digea, με αλλαγές που έγιναν εν πτήσει, όπως αυτές σχετικά με τον χρόνο που είχε ο ανάδοχος να αναπτύξει το δίκτυο.

Όταν αναλάβαμε, στα κανάλια είχαμε 2.300 εργαζόμενους στα ιδιωτικά κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας και στο μόρφωμα της δημόσιας τηλεόρασης, τη ΝΕΡΙΤ. Επί ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, οι θέσεις εργασίας αυξήθηκαν σε 5.500 στα κανάλια και την ΕΡΤ. Το δε πρόγραμμα ενίσχυσης οπτικοακουστικών παραγωγών έφερε επενδύσεις εκατομμυρίων στη χώρα και 12.000 θέσεις εργασίας.

Για την αδειοδότηση δεν κάναμε κάτι επαναστατικό, πατήσαμε πάνω στους νόμους Βενιζέλου και Ρουσόπουλου. Το επαναστατικό ήταν ότι εμείς κάναμε τον διαγωνισμό.
Παραλάβαμε και ένα συνταγματικό και θεσμικό αδιέξοδο. Ενώ ο νόμος 4339/2015 προέβλεπε, στην αρχική του εκδοχή, τη διεξαγωγή του διαγωνισμού για τις άδειες από το ΕΣΡ, η Αρχή δεν είχε νόμιμη σύνθεση. Ακόμα και τα πρόστιμα που επέβαλε στα κανάλια «έπεφταν» στο ΣτΕ.

Χρειάστηκαν 6 προσπάθειες, σε διάστημα 10 μηνών, για να συγκροτηθεί ΕΣΡ. Στις αρχές του 2016, είχαμε την άρνηση της ΝΔ στη συγκρότησή του, μέχρι να ολοκληρωθούν οι εσωκομματικές της εκλογές. Η ΝΔ έθετε ως προβληματικό ζήτημα τον ορισμό του αριθμού των αδειών από τον υπουργό, ξεχνώντας ότι το ίδιο προβλεπόταν και στον νόμο Ρουσόπουλου. Η άρνηση της ΝΔ επιβεβαιώθηκε και από τον κ. Τραγάκη, μετά τη δεύτερη συνεδρίαση της Διάσκεψης των Προέδρων, που είπε ότι: «Χθες έγινε ψηφοφορία για το ΕΣΡ, αλλά όσες ψηφοφορίες κι αν γίνουν τα 4/5 δεν πρόκειται να τα πιάσει ποτέ η κυβέρνηση όπως φαίνεται ούτε για το ΕΣΡ ούτε για τις υπόλοιπες ανεξάρτητες αρχές».
Σε ό,τι αφορά τον διαγωνισμό των αδειών το 2016. Για να διασφαλίσουμε απόλυτη διαφάνεια, προβλέψαμε τη δυνατότητα ενστάσεων, προδικαστικών προσφυγών αλλά και τη δυνατότητα προσβολής των αποφάσεων της διοίκησης. Ξέρετε πόσες προσφυγές, αιτήσεις αναστολής και ασφαλιστικών μέτρων έγιναν; Πάνω από 80. Από όλους εναντίον όλων και από όλους εναντίον της διοίκησης. Και κάθε φορά το ΣτΕ απέρριπτε και μας έλεγε «προχωρήστε».

Σε ό,τι αφορά τον αριθμό των αδειών. Υποβιβάσατε και συκοφαντήσατε το Ινστιτούτο Φλωρεντίας που συνεργάζεται με την Κομισιόν. Και τώρα η κυρία Κεραμέως στέλνει 7 παιδιά με υποτροφίες στο εν λόγω Ινστιτούτο, με το οποίο εμείς δήθεν θα ελέγχαμε το τηλεοπτικό τοπίο.

Η μελέτη και ο σχεδιασμός της δημοπρασίας βασίστηκε στην συσσωρευμένη πείρα της ΕΕΤΤ, η οποία είχε δημοπρατήσει αρκετές φορές κομμάτια του φάσματος συχνοτήτων στο ραδιόφωνο. Για να καταλήξουμε στο μοντέλο δημοπρασίας κινηθήκαμε στη βάση σχετικών πορισμάτων ομάδας ελληνικών πανεπιστημίων.

Το λογισμικό της δημοπρασίας αναπτύχθηκε από τη μεγάλου κύρους και δοκιμασμένη σε αξιοπιστία εταιρεία, Singular Logic, η οποία υποστηρίζει τεχνολογικά εδώ και πολλά χρόνια τη διεξαγωγή και τα αποτέλεσμα των εθνικών, ευρωπαϊκών και περιφερειακών εκλογών στη χώρα.

Για την τιμή εκκίνησης κινηθήκαμε με βάση την εισήγηση της ελεγκτικής εταιρείας Delloite. Όταν ακυρώθηκε ο διαγωνισμός, το ΕΣΡ αποφάσισε ομόφωνα ότι με βάση το τίμημα που συγκεντρώθηκε στον διαγωνισμό του 2016 και τον νόμο 4339/2015 η τιμή εκκίνησης για κάθε άδεια θα ήταν 35 εκατ. ευρώ.

Η δικαίωση του διαγωνισμού του 2016 ήρθε και από το ΣτΕ, όπου οι ιδιοκτησίες των τηλεοπτικών σταθμών προσέφυγαν για να προσβάλλουν όχι το διαγωνισμό του 2016, αλλά την αδειοδότηση που έκανε το ΕΣΡ. Και τι απάντησε το ΣτΕ; Ότι «κύριοι προσφεύγοντες, εσείς αποτιμήσατε το κόστος των αδειών στον προηγούμενο διαγωνισμό» και απέρριψε την προσφυγή τους.

Παραδώσαμε και ανοιχτή την ΕΡΤ και ρυθμισμένο το τηλεοπτικό τοπίο και προστατευμένες τις θέσεις εργασίας, που η ΝΔ πολεμά. Και βεβαίως εισπράξαμε και τον φόρο διαφήμισης και τα τέλη χρήσης συχνοτήτων, που συνολικά, σύμφωνα με την ΑΑΔΕ, το ποσό άγγιζε τον Φεβρουάριο του 2019 τα 200 εκατ. ευρώ. Τα τέλη χρήσης συχνοτήτων δεν είχαν εισπραχθεί από εσάς τα προηγούμενα χρόνια.

Αναμειγνύεστε σε μια αντιδικία επιχειρηματιών. Και μάλιστα παίρνετε το μέρος ενός εκ των δύο, του κ. Καλογρίτσα. Περιλαμβάνετε στη διάτρητη και αστεία πρότασή σας μόνο όσα σας διευκολύνουν. Παρακάμπτετε τις αντιφάσεις Καλογρίτσα στις διάφορες καταθέσεις του αλλά και του μάρτυρα τον οποίο ο ίδιος πρότεινε, του κ. Τόμπρα, που είχε δηλώσει ότι έφερε σε επαφή τα δύο μέρη.

Αγνοείτε και την απόφαση του Διεθνούς Διαιτητικού Δικαστηρίου, που ζητά από τον κ. Καλογρίτσα την επιστροφή των 3 εκατ. ευρώ στον μεγάλο κατασκευαστικό όμιλο, αλλά και την απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών, που κρίνει εκτελεστά όσα ζητά το διεθνές δικαστήριο. Δεν τα έχετε καν στην πρόταση. Λογικό εν μέρει, διότι δικηγόρος του κ. Καλογρίτσα είναι ο κ. Ανδρέας Λοβέρδος και συνέταιρός του στην εταιρεία GPO είναι ο πρώην υπουργός Εσωτερικών και στενός συνεργάτης του κ. Μητσοτάκη, κ. Τάκης Θεοδωρικάκος.

Λέτε να διερευνηθεί η διαδρομή χρημάτων. Τα χρήματα τα οποία κατέθεσαν για τον διαγωνισμό του 2016 οι εταιρείες που συμμετείχαν ήταν από εγγυητικές επιστολές ελληνικών τραπεζικών ιδρυμάτων. Τι σημαίνει αυτό; Για τη νομιμότητα τους έχει εγγυηθεί ο ρυθμιστής του ελληνικού τραπεζικού συστήματος. Άρα αν θέλετε να φέρετε κάποιον μάρτυρα για αυτό το θέμα στην προαποφασισμένη σας προανακριτική να φέρετε πρώτον τον τον κ. Στουρνάρα. Να μας πει αν υπήρχαν χρήματα που προέρχονταν από μη νόμιμη δραστηριότητα. Και αν το υπονοήσει, πρώτος θα προσφύγω στη δικαιοσύνη εναντίον του.

Αγνοείτε τις θέσεις των ανθρώπων του κατασκευαστικού κολοσσού και την ηλεκτρονική αλληλογραφία που είχαν για το κατασκευαστικό έργο στο εξωτερικό, όπως αναφέρεται στην απόφαση του Διεθνούς Διαιτητικού Δικαστηρίου, ακόμα και μετά την «αποβολή» του κ. Καλογρίτσα από τον διαγωνισμό. Πως το αγνοείτε αυτό;
Το Διεθνές Διαιτητικό Δικαστήριο αναφέρει στην απόφασή του: «Εντούτοις, η Αιτούσα (σ.σ.: εταιρεία Καλογρίτσα) δεν ανταποκρίθηκε στην σχετική με το βάρος απόδειξης υποχρέωσής της ισχυριζόμενη απλώς σε μία πρόταση, και χωρίς καμία απόδειξη, ότι η Συμφωνία αποτελεί ψεύτικη συμφωνία […] Κατά συνέπεια, η Συμφωνία δεν μπορεί να θεωρηθεί άκυρη ψεύτικη συμφωνία κατά το εφαρμοστέο ελβετικό ουσιαστικό δίκαιο».

Στο υπόμνημά του ο κ. Καλογρίτσας λέει ότι δεν είχε λεφτά να βάλει για τον διαγωνισμό. Στη δήλωσή του όμως όταν κηρύχθηκε έκπτωτος έλεγε ότι έχασε 3 εκατ. ευρώ. Και ο κ. Τόμπρας έχει καταθέσει ότι οι δύο πλευρές είχαν συμφωνήσει να βάλουν από 25 εκατ. ευρώ. Δεν είχε λεφτά να βάλει τελικά ή είχε;
Να διαβάσω το Πρώτο Θέμα στις 12 Ιουλίου 2020. Να δούμε τι λέει:

o «Στις 8/2/2017, σε μια εποχή δηλαδή που ο Καλογρίτσας έχει χάσει λόγω αφερεγγυότητας την τηλεοπτική άδεια, καταχωρείται στο ΓΕΜΗ ανακοίνωση της εταιρείας για τροποποίηση του καταστατικού. Πρώτον, αλλάζει το όνομα και μετονομάζεται σε Media Doc. Δεύτερον, ανακοινώνεται ότι η εταιρεία προχωρά σε απομείωση κεφαλαίου με “επιστροφή μετρητών στον μοναδικό μέτοχο” ύψους 3 εκατ. ευρώ. Άρα, μετά την απομείωση το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας είναι 8,3 εκατ. ευρώ».

o «Στη συνέχεια με αλλεπάλληλες τροποποιήσεις καταστατικού συνεχίζονται κατά τακτά χρονικά διαστήματα “οι επιστροφές μετοχών στον μοναδικό μέτοχο”, δηλαδή στον ίδιο τον Καλογρίτσα. Με 1 εκατ. στις 4/11 2016, με 2,3 εκατ. στις 14/11/2016, με 3 εκατ. στις 19/1/2017 και με 240.000 στις 30/3/2017».

​Έχω συναντήσει και τον κ. Μαρινάκη και τον κ. Κυριακού και τον κ. Σαββίδη και τον Καλογρίτσα και τον κ. Βαρδινογιάννη και τον κ. Αλαφούζο και τον κ. Κοντομηνά και τον κ. Βρυώνη.

Όλοι στην αρχή ζητούσαν να μη γίνει αδειοδότηση διότι θεωρούσαν ότι έχουν άδειες.

Μετά, όταν κατάλαβαν ότι θα επιμείνουμε στην αδειοδότηση, ζητούσαν αν γίνει αδειοδότηση να μη γίνει διαγωνιστική διαδικασία.

Μετά, όταν μας είδαν να επιμένουμε στην αδειοδότηση, ζητούσαν αν τελικά γίνει να μην υπάρχει τίμημα για τις άδειες και αν υπάρξει να είναι πολύ χαμηλό.

 

​Μετά το διαγωνισμό.

Όσοι είχαν πάρει άδεια έλεγαν ότι ήταν «εξαιρετικός ο διαγωνισμός, γιατί να αλλάξει κάτι;».

Όσοι δεν είχαν πάρει άδεια έλεγαν ότι πρέπει να ακυρωθεί ο διαγωνισμός και ότι θα κάνουν τα πάντα για να τον ακυρώσουν.

Ήταν ο καιρός όπου όλοι οι προσωρινοί υπερθεματιστές και οι επιλαχόντες έκαναν συναντήσεις μεταξύ τους σε όλους τους δυνατούς συνδυασμούς. Είχαμε δύο εταιρείες με άδειες αλλά χωρίς κανάλι και δύο επιχειρηματίες με κανάλι αλλά χωρίς άδεια. Μαρινάκης, Καλογρίτσας, Κοντομηνάς, Βρυώνης έκαναν συναντήσεις και συζητούσαν πιθανές συνεργασίες. Εμείς ως κυβέρνηση ενθαρρύναμε και τις νέες επενδύσεις και βεβαίως επιχειρηματικές πρωτοβουλίες που θα είχαν ως αποτέλεσμα τη διάσωση των θέσεων εργασίας. Τι θα έπρεπε να κάνουμε; Να πούμε «κάντε ό,τι νομίζετε» κι ας έκλειναν τα κανάλια;

​Το να υιοθετείτε άκριτα τους ισχυρισμούς Καλογρίτσα δείχνει ότι μάλλον δεν έχετε καταλάβει ότι μπορεί να δείξει σε άλλες κατευθύνσεις από αυτές που ελπίζετε. Διότι εκείνο τον καιρό, ο κ. Μητσοτάκης έπαιρνε συμβουλές, ακόμα και πριν εκλεγεί πρόεδρος της ΝΔ, από την εταιρεία του κ. Καλογρίτσα. Την GPO. Ο Καλογρίτσας είναι ο ιδιοκτήτης της GPO, τα μέλη της οικογένειάς του κατέχουν το 60%. Μιλάμε για την εταιρεία της οποίας προΐστατο εκείνο τον καιρό ο κ. Θεοδωρικάκος. Ο μέχρι πρότινος υπουργός Εσωτερικών, λοιπόν, είναι σύμβουλος του κ. Μητσοτάκη εκείνη την περίοδο. Και ο κ. Καλογρίτσας, προφανώς, επίσης.

​Να καταθέσει ο κ. Μητσοτάκης στα πρακτικά της Βουλής όλες τις συμβάσεις που έχει υπογράψει με την GPO και τον κ. Θεοδωρικάκο, άρα και με τον κ. Καλογρίτσα.
​Σε ό,τι αφορά τα «βοσκοτόπια», δεκάδες δημοσιεύματα της περιόδου 2013-2014 αξιολογούσαν το συγκεκριμένο περιουσιακό στοιχείο ως έχων αξία δεκάδων και εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο ήταν προ της ένταξής του στον αναπτυξιακό νόμο της τότε κυβέρνησης. Μιλάγατε για επενδυτική έκρηξη στην Ιθάκη. Από αυτά, ό,τι κατατέθηκε στον διαγωνισμό ελέγχθηκε από διεθνή οίκο αξιολόγησης, ενώ οι ανταγωνιστές του κ. Καλογρίτσα είχαν προσφύγει στο ΣτΕ για να προσβάλουν όσα δικαιολογητικά κατέθεσε και το ΣτΕ μας είπε «συνεχίστε».

​Το δημόσιο συμφέρον είναι κάτι που δεν αντιλαμβάνεται όταν μπροστά είναι άλλα συμφέροντα. Και επειδή ο πολιτικός χρόνος είναι μακρύς για όλους θα πρέπει κανείς να προσέχει πολύ και τι λέει και τι κατηγορίες εξαπολύει και που βάζει την υπογραφή του.

​​Μας κατηγορείτε για μια προσπάθεια κατά την οποία το δημόσιο είχε όφελος. Το δημόσιο πήρε λεφτά, δεν έδωσε λεφτά. Να σας πω που χάνει λεφτά;
- στις απευθείας αναθέσεις της κ. Νικολάου, που –μεταξύ άλλων- πήρε μάσκες για τις φυλακές από εταιρεία που εμπορεύεται αμορτισέρ

- στην Τράπεζα Πειραιώς όπου έχετε στα σκαριά μια μεγάλη «ληστεία» εις βάρος του δημοσίου

- στο ξεπούλημα του Ερημίτη στην Κέρκυρα που «κάποια στιγμή θα καεί» όπως είχε πει ο κ. Μητσοτάκης και τελικά κάηκε

- εκεί που δίνετε γη και ύδωρ στην Ελληνικός Χρυσός στη Χαλκιδική

- στη σκοτεινή σύμβαση με την Παλαντίρ

- στην άνευ όρων παράδοση των δεδομένων και των μεταδεδομένων στη Cisco.

 

Για έλεγχο των ΜΜΕ ας ρωτήσουμε τον κ. Πέτσα. Γιατί τα δεκάδες εκατομμύρια που δώσατε για να τον δείχνουν να κουρεύεται, δεν θα σας γλιτώσουν από τη δημόσια χλεύη. Να ρωτήσουμε τον κ. Λιβάνιο που κατάπιε τη γλώσσα του όταν κλήθηκε να εξηγήσει τα ραβασάκια που απαγόρευαν στους δημοσιογράφους της ΕΡΤ να δημοσιοποιήσουν και να προβάλουν εικόνες από το γλέντι στην Ικαρία και τη φωτογραφία του Μητσοτάκη με τον Λιγνάδη.

​Για δωροληψία, να φέρετε εδώ τον κ. Χριστοφοράκο, να μας πει τι έγινε στις 356 φορές που είχε συναντήσεις και επαφές με την οικογένεια Μητσοτάκη. Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης είχε 23 συναντήσεις και 98 επαφές. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης 30 συναντήσεις και 60 επαφές. Η Ντόρα Μπακογιάννη 30 συναντήσεις και 72 επαφές. Και ακολούθησαν τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας.

​Ας ρωτήσουμε τον Γιάννη Αλαφούζο, για όσα είχε πει ο πατέρας του σε συνέντευξή του για τις σχέσεις του με τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη και πως αυτές χάλασαν γιατί σύμφωνα με τον πατέρα Αλαφούζο «ο Μητσοτάκης μου ζητούσε συνέχεια λεφτά». Και τότε ο κ. Αλαφούζος είχε δώσει στη δημοσιότητα την επιταγή της Citibank.
​Να προσέχετε πως μιλάτε για αυτή την παράταξη, τον ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία. Η ώρα που θα πληρώσετε βαρύ τίμημα για τις συκοφαντίες σας, πλησιάζει.



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ