ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube flickr

11/06/2021

Γ. Ραγκούσης: Ο Κωστής Χατζηδάκης έχει τόση σχέση με την αλήθεια, όση σχέση έχει με τη μουσική του Μάνου Χατζηδάκι - βίντεο

Γ. Ραγκούσης: Ο Κωστής Χατζηδάκης έχει τόση σχέση με την αλήθεια, όση σχέση έχει με τη μουσική του Μάνου Χατζηδάκι - βίντεο



Λέει ότι μετατρέπει το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ) σε Ανεξάρτητη Αρχή, αλλά θεσπίζει ότι 3 στους 5 που θα επιλέγουν τη διοίκηση του ΣΕΠΕ θα είναι κυβερνητικές επιλογές!

​Για 2 χρόνια, μέχρι πρόσφατα, η Νέα Δημοκρατία και συγκεκριμένα η Κυβέρνηση και ο Πρωθυπουργός δεν έβγαλαν τον πραγματικό τους εαυτό το προηγούμενο διάστημα, για πολλούς και διάφορους λόγους.

​Αυτό πια δεν συμβαίνει. Διανύουμε -και υπ’ αυτήν την έννοια κατά τη γνώμη μου διερχόμαστε μια περίοδο ορόσημο- μια περίοδο που πια έχουμε μπροστά μας τον πραγματικό εαυτό της Νέας Δημοκρατίας, της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Σημεία ομιλίας Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου και βουλευτή Β΄ Πειραιά στη Βουλή για το Σ/Ν του Υπουργείου Εσωτερικών για το θεσμικό πλαίσιο της τηλεργασίας


Τώρα δεν μπορώ να το αποφύγω να ξεκινήσω με μια επισήμανση -δεν λέω ούτε παρατήρηση, προς Θεού, ούτε κάτι άλλο- προς τον αγαπητό Κοινοβουλευτικό Εκπρόσωπο της Νέας Δημοκρατίας που πριν από λίγο ολοκλήρωσε την παρέμβασή του.

Το μεγάλο πλεονέκτημα της εκάστοτε κυβέρνησης στον κοινοβουλευτικό διάλογο σε αντίθεση με το δομικό μειονέκτημα που έχει η αντιπολίτευση είναι ότι η εκάστοτε κυβέρνηση μπορεί και προσέρχεται στον κοινοβουλευτικό διάλογο με στοιχεία, λόγω του ότι υπάρχουν υπηρεσίες, υπάρχουν δομές, παρακολουθεί τα δεδομένα, ενημερώνεται κ.λπ..

Η αντιπολίτευση έχει αυτό το δομικό μειονέκτημα, έχει πρόβλημα στα στοιχεία.

Όταν, αγαπητέ Κοινοβουλευτικέ Εκπρόσωπε της Νέας Δημοκρατίας, έρχεται σε αυτό το Βήμα η αντιπολίτευση με στοιχεία και ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της κυβερνητικής πλειοψηφίας δεν ανταπαντά με στοιχεία, δεν καταρρίπτει αυτά τα στοιχεία με άλλα στοιχεία, τότε καλύτερα -τη γνώμη μου λέω - να σιωπά.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, αυτές τις βδομάδες συμπληρώνονται 2 χρόνια από την ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας από τη Νέα Δημοκρατία και το σχηματισμό της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη.

 

Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι οι μέρες που περνάμε είναι μέρες ορόσημο, είναι μέρες σταθμός. Και αυτό το λέω με την εξής έννοια: ότι για 2 χρόνια, μέχρι πρόσφατα, η Νέα Δημοκρατία και συγκεκριμένα η Κυβέρνηση και ο Πρωθυπουργός δεν έβγαλαν τον πραγματικό τους εαυτό το προηγούμενο διάστημα, για πολλούς και διάφορους λόγους.

Αυτό πια δεν συμβαίνει. Διανύουμε -και υπ’ αυτήν την έννοια κατά τη γνώμη μου διερχόμαστε μια περίοδο ορόσημο- μια περίοδο που πια έχουμε μπροστά μας τον πραγματικό εαυτό της Νέας Δημοκρατίας, της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Ποια είναι τα βασικά συστατικά αυτού που θα μπορούσε κανείς να υιοθετήσει ως όρο «πραγματικός εαυτός»;

1ο βασικό συστατικό, κατά τη γνώμη μου -και το ξεκινάω όχι ιεραρχικά, απλώς έτσι έχω δομήσει την παρέμβασή μου- είναι η προχειρότητα.

2ο βασικό χαρακτηριστικό αυτού του πραγματικού εαυτού της Νέας Δημοκρατίας και της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη είναι η ταξική μεροληψία, δηλαδή ότι είναι μια Κυβέρνηση η οποία δουλεύει υπέρ των λίγων και εναντίον των πολλών.

Και 3ο βασικό χαρακτηριστικό αυτού του πραγματικού εαυτού της Νέας Δημοκρατίας, της Δεξιάς στην Ελλάδα, της Δεξιάς του Κυριάκου Μητσοτάκη είναι το ψέμα.

Όσον αφορά την προχειρότητα, δεν χρειάζεται να πάμε μακριά. Αρκεί να αναφερθούμε στο παρόν νομοσχέδιο.

Κύριε Βορίδη, κανείς από εμάς, ούτε ο Εισηγητής μας, ο κ. Παπαηλιού, ούτε κανείς συνάδελφος από την Αξιωματική Αντιπολίτευση δεν επικέντρωσε την κριτική του σε μία αιτίαση του τύπου «γιατί δεν φέρατε αυτό το νομοσχέδιο νωρίτερα».

Εγώ θα συμπλήρωνα ότι ούτε θα είχαμε ποτέ την πρόθεση ή τη διάθεση να σας επικρίνουμε γιατί δεν προηγηθήκατε και της πραγματικής ζωής, γιατί έρχεστε δηλαδή ως Κυβέρνηση, άρα ερχόμαστε συνολικά ως πολιτεία, πίσω από τις εξελίξεις που δημιουργεί η ίδια η πραγματικότητα, η ίδια η ζωή, η ίδια η κίνηση της ανθρωπότητας και τα προβλήματα που έχει.

Όμως, κύριε Βορίδη, το να έρχεστε μετά από ένα τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, πάνω από 1 χρόνο, με ένα τέτοιο νομοσχέδιο για ένα τέτοιο θέμα νομίζω ότι δεν επιτρέπει και δεν σας αφήνει καμία απολύτως δικαιολογία.

Δεν είναι νομοσχέδιο για την ελληνική πολιτεία, για την ελληνική Κυβέρνηση, για ένα σημαντικό και καινούργιο θέμα που είναι το θέμα της τηλεργασίας.

Δεν έχετε καμία δικαιολογία να έρχεστε με ένα τέτοιο νομοσχέδιο, ένα γονατογράφημα στην πραγματικότητα, που αρχίζει και ξεκινάει από τον περισπούδαστο ορισμό ότι η τηλεργασία είναι η εξ αποστάσεως εργασία.

2 θέματα είναι στο επίκεντρο ενός παγκόσμιου ακαδημαϊκού, θεωρητικού πρωτίστως, αλλά και πραγματικού προβληματισμού, όταν ανοίγει κανείς τη συζήτηση, τον φάκελο τηλεργασία, γενικά χρήση και ένταξη των τεχνολογιών πληροφορικής στον χώρο της εργασίας:

Το 1ο μεγάλο θέμα είναι η προστασία των προσωπικών δεδομένων.

Είναι δυνατόν να έρχεστε με ένα νομοσχέδιο στη Βουλή γι’ αυτό το μείζον θέμα σε σχέση με την εργασία και να μην έχετε να πείτε μία κουβέντα και να παραπέμπετε αυτό το ουσιώδες, το μείζον, το θεμελιώδες ζήτημα σε Προεδρικό Διάταγμα του μέλλοντος;

Μα, αυτό έπρεπε να κάνετε για τον δημόσιο διάλογο, αυτό έπρεπε να κάνετε για τον κοινοβουλευτικό διάλογο, να έχετε προετοιμαστεί και να εισηγηθείτε ένα πλαίσιο συνολικό για το τι σημαίνει προστασία των προσωπικών δεδομένων από την ώρα που ξεκινάει και θεσμοθετείται η διαδικασία της τηλεργασίας στο ελληνικό Δημόσιο.

Κι αν κάνατε -υποχρεωθήκατε από την Επιστημονική Υπηρεσία της Βουλής στην πραγματικότητα, χτες που έδωσε στη δημοσιότητα τις επισημάνσεις της- μία προσθήκη, είναι αυτή που αναφέρατε μόλις προηγουμένως, δηλαδή στο τέλος της διαδικασίας επικύρωσης του νομοσχεδίου, ψήφισης του νομοσχεδίου που είναι ότι θα προβλέψετε πλέον και τη γνωμοδότηση από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων γι’ αυτά τα ζητήματα, πριν το Προεδρικό Διάταγμα κατατεθεί προς επεξεργασία από το Συμβούλιο Επικρατείας.

Το 2ο μεγάλο θέμα στον φάκελο τηλεργασία, κύριε Βορίδη, είναι πραγματικά μεγάλο, γιατί είναι ταυτόχρονα σίγουρα και δύσκολο θέμα, αλλά γι’ αυτό υπάρχουν οι κυβερνήσεις, για να αναμετρώνται με τα δύσκολα κι όταν έχουν και τον χρόνο και δεν φέρατε εδώ καμία ΠΝΠ, δεν φέρατε δηλαδή καμία Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου γιατί όλα έγιναν χτες και έπρεπε σήμερα κάτι να νομοθετηθεί.

Η Κυβέρνηση είχε πάνω από 1 χρόνο για να δουλέψει όλα αυτά τα θέματα.

Ποιο είναι, λοιπόν, το 2ο μεγάλο και πολύ δύσκολο θέμα;

Είναι με ποιους κανόνες θα λειτουργήσει το Δημόσιο από την ώρα που μπαίνει μπροστά η τηλεργασία. Ποιοι είναι οι κανόνες διαφάνειας, αμεροληψίας και αξιοκρατίας στη λειτουργία της τηλεργασίας μέσα στο ελληνικό Δημόσιο.

Εσείς σε αυτό κάνατε μηδέν επεξεργασία, μηδέν δουλειά, μηδέν αναμέτρηση με το πραγματικό πρόβλημα. Κάνατε γενικές αναφορές ότι ο προϊστάμενος θα αποφασίζει.

Δεν ξέρω πόσο ακόμη θα είσαστε στο Υπουργείο Εσωτερικών ή δεν ξέρω πόσο ο ελληνικός λαός θα σας επιτρέψει να είσαστε Κυβέρνηση, αλλά θέλω να το θυμάστε, κύριε Βορίδη, ότι ένα από τα μεγάλα προβλήματα που θα συναντήσει μπροστά του το ελληνικό Δημόσιο είναι ακριβώς οι μεγάλες τριβές που θα προκύψουν στο εσωτερικό λειτουργίας του Δημοσίου από την ώρα που θα τεθούν όρια και περιορισμοί στο πόσοι μπορούν να λειτουργήσουν και να εργαστούν με το σύστημα της τηλεργασίας.

Με ποια κριτήρια θα αποφασίζει ο εκάστοτε, ο οποιοσδήποτε προϊστάμενος για το ότι ο κ. Παπαηλιού μπορεί να τηλεργαστεί και όχι ο κ. Ραγκούσης;

Αυτό είναι μείζον πρόβλημα. Είναι δύσκολο θέμα. Είναι αυτό, όμως, για το οποίο έπρεπε να έχετε δουλέψει και να έρθετε εδώ και να πείτε εμείς προτείνουμε αυτούς τους 10 κανόνες, να αποφασίζει ο εκάστοτε προϊστάμενος με κανόνα α, β, γ, δ, επαγγελματικό, υπηρεσιακό, διοικητικό, κοινωνικό και αυτό εισηγούμαστε και να έρθουν τα κόμματα και οι Βουλευτές της Αντιπολίτευσης και να πουν τις δικές τους προτάσεις.

Εσείς τίποτα.

Μα, άμα δεν λέτε τίποτα για τους κανόνες με βάση τους οποίους θα λειτουργήσει μέσα στο Δημόσιο, μέσα στους εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους του Δημοσίου η τηλεργασία, άμα δεν λέτε τίποτα για τα προσωπικά δεδομένα, τότε τι λέτε;

Να πώς αιτιολογείται -και δεν είναι μια κριτική εύκολη της Αντιπολίτευσης- αυτό που σας είπαμε προηγουμένως και σας το είπαν και οι συνάδελφοι περί γονατογραφήματος.

Δεν αξίζει στη χώρα το 2021 να προσέρχεται Κυβέρνηση γι’ αυτό το καινούργιο, δύσκολο και σημαντικό θέμα με ένα τέτοιο νομοσχέδιο.

2ο βασικό χαρακτηριστικό, βασικό στοιχείο της πολιτικής σας που αποκαλύπτει τον πραγματικό σας εαυτό είναι η ταξική μεροληψία, ότι δουλεύετε κυριολεκτικά για τους λίγους και αδιαφορείτε για τους πολλούς.

Η πεμπτουσία του εργασιακού νομοσχεδίου που θα μπει την άλλη εβδομάδα στη Βουλή αυτή είναι ουσιαστικά και ήδη έχει τεκμηριωθεί.

Δεν πιστοποιείται μόνο από το γεγονός της σημερινής απεργίας και τις κινητοποιήσεις.

Κι όλες οι καταγραφές που γίνονται και οι έρευνες της κοινής γνώμης αυτό το πιστοποιούν, κύριε Βορίδη.

Πιστεύω να το ξέρετε και οι συνάδελφοι της Νέας Δημοκρατίας ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Ελληνίδων και των Ελλήνων τοποθετείται εντελώς αρνητικά απέναντι στο νομοσχέδιο του κ. Χατζηδάκη.

Είναι, όμως, και αυτό το άλλο θέμα που έγινε αυτές τις μέρες με τις αντικειμενικές αξίες.

Είναι δυνατόν το 2021, που ακολούθησε το 2020, μια χρονιά με τη μεγαλύτερη ύφεση που γνώρισε η ελληνική οικονομία, να έρχεται η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη και να ρημάζει τις λαϊκές συνοικίες, τα λαϊκά νοικοκυριά, τα μικρομεσαία νοικοκυριά, τις λαϊκές περιοχές της χώρας, όπως είναι για παράδειγμα η Β΄ Πειραιά;

Ανεβάζουν τις αντικειμενικές αξίες -κύριοι συνάδελφοι, δεν ξέρω πόσοι από εσάς έχετε προλάβει να το δείτε- στο Πέραμα και στο Κερατσίνι 40%, στη Νίκαια και στον Κορυδαλλό από 20%.

Την ίδια ώρα βέβαια σε περιοχές όπως η Εκάλη, η Κηφισιά, το Ψυχικό, η Φιλοθέη στις περισσότερες περιπτώσεις οι αντικειμενικές πέφτουν. Είναι δυνατόν, όμως, να πηγαίνεις στο Πέραμα και στο Κερατσίνι και στη Δραπετσώνα και στη Νίκαια και στον Κορυδαλλό και τη Σαλαμίνα και εν μέσω οικονομικής ύφεσης να λες ως Κυβέρνηση ότι ανεβάζω τις αντικειμενικές αξίες από 15% ως 40%;

Εάν αυτό δεν είναι ο ορισμός μιας σκληρής ταξικά Δεξιάς κυβέρνησης, με συγχωρείτε πάρα πολύ αλλά τότε τι είναι; Και εδώ είναι μετρήσιμα αυτά που λέμε.

Δεν είναι ανταλλαγή ιδεολογικών και πολιτικών πεποιθήσεων.

Εδώ λέμε ότι ο κάτοικος του Περάματος θα επιβαρυνθεί με 40%, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Και δεν είναι μόνο ο ΕΝΦΙΑ κοκ. Μέχρι τα επιδόματα επηρεάζονται από τις αντικειμενικές αξίες, με βάση τις οποίες κάνει φορολογική δήλωση ο κάτοικος μιας τέτοιας περιοχής.

Και 3ο και τελευταίο, κύριε Πρόεδρε, για να τελειώσω.

Είναι αυτό το στοιχείο, που είπα στην αρχή, του πραγματικού εαυτού της Κυβέρνησης Μητσοτάκη που είναι το ψέμα.

Έχει ξεκινήσει η δημόσια συζήτηση, έχει ξεκινήσει και η συζήτηση στην Επιτροπή.

Εμείς ως Κόμμα, αλλά και όλη η αντιπολίτευση, όλα τα συνδικάτα, η κοινωνία, και, όπως είπαμε προηγουμένως, η πλειοψηφία των πολιτών, έχουμε ήδη τοποθετηθεί αρνητικά στο νομοσχέδιο.

Έχετε ακούσει, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι της Νέας Δημοκρατίας, πολλές φορές τον Υπουργό σας, τον κ. Χατζηδάκη, να υπερασπίζεται το νομοσχέδιο και πολλοί από εσάς και στις τηλεοπτικές εκπομπές.

Με κάποιους έχει τύχει να συζητήσω και εγώ το θέμα αυτό.

Έχετε, λοιπόν, ακούσει τον κ. Χατζηδάκη να λέει ότι δεν καταργείται το 8ωρο, δεν μειώνονται οι μισθοί, δεν καταργούνται οι συλλογικές συμβάσεις, δεν καθιερώνεται η μορφή της ατομικής σύμβασης ως κυρίαρχη μορφή, δεν, δεν, δεν.

Και έχετε ακούσει, επίσης, τον κ. Χατζηδάκη να λέει, όταν κατηγορείται ότι έχει καταργήσει το ΣΕΠΕ, τους ελέγχους στους εργασιακούς χώρους, το εξής: «Τι λέτε; Το ΣΕΠΕ; Τον αναβαθμίζουμε και τον κάνω…» - λέει ο κ. Χατζηδάκης- «…και Ανεξάρτητη Αρχή». Έτσι δεν είναι; Πόσες φορές το έχει πει; Και στα non papers που σας έχει μοιράσει το Κόμμα σας, είμαι 100% βέβαιος και εγώ προσωπικά, ότι θα το έχετε δει ως ένα από τα βασικά επιχειρήματα που πρέπει να επικαλείστε. Είναι αλήθεια αυτό; Είναι αλήθεια λοιπόν. Μάλιστα.

Άρα, αυτό που λέω εγώ, ότι το ψέμα χαρακτηρίζει τον πραγματικό εαυτό αυτής της Κυβέρνησης, δεν είναι αλήθεια.

Πάμε, λοιπόν, τώρα να δούμε τώρα ποιος λέει αλήθεια και ποιος ψέματα, κύριε Βορίδη.

Στο άρθρο 110 -και είναι συναφές με εσάς, για αυτό το αναφέρω σήμερα και όχι την ερχόμενη εβδομάδα, είναι συναφές με το ζήτημα ευρύτερα του ρόλου που έχει να παίζει το Υπουργείο Εσωτερικών- ο κ. Χατζηδάκης σας εισηγείται να ψηφίσετε την ανεξαρτητοποίηση του ΣΕΠΕ, της Επιθεώρησης Εργασίας, και λέει ότι το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΕΠΕ, η σύνθεσή του, τα μέλη του θα αποφασίζονται από μια 5μελή επιτροπή.

Ποια θα είναι αυτή 5μελής επιτροπή; Ανεξάρτητη.

Πρώτον, λέει, από τον Πρόεδρο του ΑΣΕΠ. Εντάξει; Εντάξει.

Δεύτερον, από τον υπηρεσιακό γραμματέα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Εντάξει; Να πω εγώ εντάξει.

Τρίτον, από τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Εντάξει; Βεβαίως όχι εντάξει, διότι ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Εργασίας -στον υπηρεσιακό είπαμε να πούμε εντάξει- είναι πολιτικό πρόσωπο.

Το ξέρετε και το ξέρουμε πάρα πολύ καλά.

Διορίζεται όχι από τη δική σας Κυβέρνηση, αλλά από όλες τις κυβερνήσεις με κομματικά κυβερνητικά κριτήρια, με πολιτικά κριτήρια.

Άρα, ο 3ος είναι πολιτικό προσωπικό.

Ο 4ος ποιος είναι; Ο Πρόεδρος της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής.

Θα το αφήσω τελευταίο, γιατί έχει ενδιαφέρον αυτό.

Και ο 5ος ποιος είναι;

Ένα μέλος διδακτικού-ερευνητικού προσωπικού, ένας πανεπιστημιακός δηλαδή, που υποδεικνύεται από τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Άρα, είναι 1 άνθρωπος στους 5 που μαζί με το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Εργασίας είναι πολιτική επιλογή του Υπουργού, προσωπική, κομματική, πολιτική επιλογή.

Θα πάρει έναν πανεπιστημιακό της αρεσκείας του και θα τον βάλει σε αυτή την 5μελή επιτροπή.

Πάμε να δούμε τώρα ποιος είναι ο Πρόεδρος της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής, τι ρόλο παίζει, αν αυτός, με την παρουσία του, σπρώχνει και γέρνει αυτή την Επιτροπή που θα αποφασίσει τη σύνθεση και τη στελέχωση του νέου ΣΕΠΕ, της δήθεν Ανεξάρτητης Αρχής του κ. Χατζηδάκη, αν αυτός είναι αυτός που θα γείρει προς την αξιοκρατία ή προς την αναξιοκρατία και τον κομματισμό, προς την ανεξαρτησία ή προς την εξάρτηση του νέου ΣΕΠΕ από την Κυβέρνηση και τον Υπουργό.

Θα καταθέσω στα Πρακτικά δημοσίευμα με τίτλο -δεν θα σταθώ σε αυτό, απλώς το αναφέρω, «Κομματικό και εργοδοτικό πραξικόπημα στην ΟΚΕ» με ημερομηνία 28/1/2021.

Ποιος είναι σήμερα ο Πρόεδρος της ΟΚΕ που θα είναι ο πέμπτος που θα κρίνει την ανεξαρτησία ή την εξάρτηση, τη χειραγώγηση ή όχι από την Κυβέρνηση του νέου ΣΕΠΕ;

Είναι ο κ. Γιάννης Πάιδας, αν διαβάζω καλά το όνομά του.

Ποιος είναι ο κ. Γιάννης Πάιδας, το πέμπτο μέλος της επιτροπής που θα στήσει το ανεξάρτητο ΣΕΠΕ;

Υποψήφιος Ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, κύριε Βορίδη.

Ναι, πρώην Πρόεδρος της ΑΔΕΔΥ και υποψήφιος Ευρωβουλευτής της Νέας δημοκρατίας είναι ο Πρόεδρος της ΟΚΕ. Εξ ου και το δημοσίευμα περί πραξικοπήματος.

Ποια σύνθεση φτιάχνει, λοιπόν, ο κ. Χατζηδάκης για να επιλεγεί η νέα ηγεσία της Ανεξάρτητης Αρχής του ΣΕΠΕ;

Μία σκληρή 3άδα στους 5, κομματικά και κυβερνητικά ελεγχόμενη, που όχι μόνο Ανεξάρτητη Αρχή δεν θα δημιουργήσει, αλλά θα διαιωνίσει τη μεγάλη παθογένεια του ελληνικού κράτους, που δεν είναι τίποτα παραπάνω από τον κομματισμό. Και αν μεν δεν έλεγε τίποτα και ποιούσε την νήσσαν, ποιούσε την νήσσαν.

Έχει, όμως, το θράσος να βγαίνει στα κανάλια -δεν ντρέπεται λίγο;- και να φλομώνει τον ελληνικό λαό με το ψέμα ότι στήνει Ανεξάρτητη Αρχή με 3 στους 5 που θα ελέγχει ο ίδιος, γιατί θα είναι κομματικά στελέχη και μέλη της Νέας Δημοκρατίας;

Δεν ντρέπεται λίγο ο κ. Κωστής Χατζηδάκης πια με τα ψέματά του;

Ο Κωστής Χατζηδάκης, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, έχει τόση σχέση με την αλήθεια όση σχέση έχει με τη μουσική του Μάνου Χατζιδάκι.



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ