ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube flickr

30/06/2021

Βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Μητσοτάκης-Καραμανλής προχωρούν σε πράξη βαρβαρότητας με την απόσπαση των αρχαίων από τον σταθμό Βενιζέλου, στέλνουν την ολοκλήρωση του μετρό Θεσσαλονίκης στο απώτερο μέλλον

Βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Μητσοτάκης-Καραμανλής προχωρούν σε πράξη βαρβαρότητας με την απόσπαση των αρχαίων από τον σταθμό Βενιζέλου, στέλνουν την ολοκλήρωση του μετρό Θεσσαλονίκης στο απώτερο μέλλον



Βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Μητσοτάκης-Καραμανλής προχωρούν σε πράξη βαρβαρότητας με την απόσπαση των αρχαίων από τον σταθμό Βενιζέλου, στέλνουν την ολοκλήρωση του μετρό Θεσσαλονίκης στο απώτερο μέλλον
Βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Μητσοτάκης-Καραμανλής προχωρούν σε πράξη βαρβαρότητας με την απόσπαση των αρχαίων από τον σταθμό Βενιζέλου, στέλνουν την ολοκλήρωση του μετρό Θεσσαλονίκης στο απώτερο μέλλον


Επίσκεψη των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκου Παππά, Σίας Αναγνωστοπούλου, Κατερίνας Νοτοπούλου, Χρήστου Γιαννούλη και Αλεξάνδρου Τριανταφυλλίδη στον σταθμό Βενιζέλου του μετρό Θεσσαλονίκης

Επίσκεψη στον σταθμό Βενιζέλου στο εργοτάξιο του μετρό Θεσσαλονίκης πραγματοποίησαν σήμερα ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς, η τομεάρχης Πολιτισμού, Σία Αναγνωστοπούλου, η τομεάρχης Τουρισμού και βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης, Κατερίνα Νοτοπούλου, ο αναπληρωτής τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών και βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης, Χρήστος Γιαννούλης, ο βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης, Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης, μαζί με τον πρώην πρόεδρο της Αττικό Μετρό Α.Ε., Γιάννη Μυλόπουλο και την πρόεδρο του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων, Δέσποινα Κουτσούμπα. Συνοδεύονταν από τον συντονιστή της Νομαρχιακής Επιτροπής Α’ Θεσσαλονίκης του κόμματος, Κώστα Αμπατζά, στελέχη του κόμματος και την περιφερειακή σύμβουλο Κεντρικής Μακεδονίας, Δήμητρα Θωμά.

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία ενημερώθηκαν για τις τελευταίες εξελίξεις, σχετικά με τον τεμαχισμό και την απόσπαση των αρχαιοτήτων, μια επιλογή των κυρίων Μητσοτάκη και Καραμανλή που οδηγεί στην καθυστέρηση των εργασιών, στις υψηλές αποζημιώσεις στον παραχωρησιούχο, στην ολοκλήρωση του έργου στο απώτερο μέλλον.

Το μετρό της πόλης θα έμπαινε σε λειτουργία στο τέλος του έτους, με βάση τον σχεδιασμό και τους ρυθμούς υλοποίησης του έργου από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της Ν.Δ. και το διετές «πάγωμα» του έργου (στο σύνολο του), η ολοκλήρωσή του παραπέμπεται για μετά το 2023 και σίγουρα όχι πριν το 2025.

Τα στελέχη του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης επεσήμαναν ότι υπήρχε λύση, επιστημονικά τεκμηριωμένη και τεχνικά εφικτή, για την ολοκλήρωση για «μετρό και αρχαία». Όπως πρόσθεσαν, η Ν.Δ., όμως, έχει άλλη στόχευση και με την πολιτική της συμβάλλει σε ένα πολιτιστικό και ιστορικό έγκλημα εις βάρος της Θεσσαλονίκης.

Σε δηλώσεις τους στα τοπικά ΜΜΕ, χαρακτήρισαν «πράξη βαρβαρότητας» την απόσπαση των αρχαίων από τον σταθμό Βενιζέλου, που «δεν πρέπει να αφήσουμε να συντελεστεί». Συμπλήρωσαν, δε, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. θα είναι στο πλευρό της κοινωνίας των πολιτών και θα λειτουργήσει υποστηρικτικά στα αιτήματα της επιστημονικής κοινότητας και των ζωντανών δυνάμεων της Θεσσαλονίκης που αξιώνουν και τον σεβασμό στην ιστορική κληρονομιά και την ταχεία υλοποίηση του έργου κατασκευής του μετρό.

Σημειώνεται ότι αρχαιολογικός θησαυρός, που βρέθηκε στο σημείο, διατηρήθηκε στην αυθεντική και ακέραιη μορφή του για 18 αιώνες. Η πλακόστρωτη λεωφόρος, η Decumanus Maximus, είναι η απόδειξη της συνέχειας μίας μεγαλούπολης από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Μόνο με τη διατήρηση κατά χώρα, το μοναδικό αυτό μνημειακό σύνολο, μπαίνει ως εξαιρετικό μνημείο στην Παγκόσμια Κληρονομιά της Ουνέσκο.



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ