ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube Instagram

28/07/2021

Χ. Καφαντάρη: Αποχαιρέτα το, το Δημοκρατικό σχολείο που χάνεις - βίντεο

Χ. Καφαντάρη: Αποχαιρέτα το, το Δημοκρατικό σχολείο που χάνεις - βίντεο



Τοποθέτηση της Βουλευτή Δυτικής Αθήνας και Αν. Τομεάρχη Πολιτικής Προστασίας της ΚΟ ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία σήμερα 27/07/2021, στη ολομέλεια της Βουλής για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας

Εκφράζουμε ένα ευχαριστώ και την αλληλεγγύη μας στους εργαζόμενους του Πυροσβεστικού Σώματος άνδρες και γυναίκες πυροσβέστες, που δίνουν μάχη με τις φλόγες σε όλη την Ελλάδα και ειδικά στην Αττική σήμερα. Όταν τελειώσει το «κακό» θα βγάλουμε τα συμπεράσματά μας, τώρα είναι ώρα μάχης.
Επί του νομοσχεδίου:

Αντί του τίτλου του νομοσχεδίου «Αναβάθμιση σχολείου και ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών», έπρεπε ο τίτλος να είναι «υποβάθμιση Δημόσιου σχολείου-χειραγώγηση των εκπαιδευτικών».

Η Πανδημία δημιούργησε καινούργιες συνθήκες.

Τηλε εκπαίδευση ,αλλά όχι για όλους ,(σύλλογοι γονέων προμηθεύουν με laptop και τέμπλετ τους μαθητές σε φτωχές περιοχές, όπως στο Δήμο της Αγ. Βάρβαρας),

Σχολεία ακατάλληλα, που λειτουργούν ακόμη και σε κοντέινερ ,(ακόμη δεν αποκαταστάθηκαν σχολεία από τους σεισμούς, εδώ και δύο χρόνια στο Αιγάλεω)

Αύξηση του αριθμού των παιδιών ανά τμήμα ,

Μάσκες μαμούθ, «εν είδει αλεξίπτωτου» και

Εκτός πανεπιστήμιων 20.000 περίπου μαθητές.

Όλα αυτά, με νομοθέτηση της κ. Κεραμέως και του κ. Μητσοτάκη, εν μέσω Πανδημίας.

 

Η Κυβέρνηση στερείται κοινωνικής εν συναίσθησης και είναι μακριά από την κοινωνία και τις ανάγκες της, καθώς ο πρωθυπουργός κυνικά έχει δηλώσει ότι δεν μπορεί να φανταστεί μια κοινωνία χωρίς ανισότητες και ότι όλοι δεν χρειάζεται να σπουδάσουν, αποδεικνύοντας έτσι, την μεροληπτική και ταξική ιδεοληψία του. Αλλωστε τα παιδιά από το Περιστέρι, προορίζονται για ψυκτικοί…

Η κατάρτιση δεν μπορεί να υποκαθιστά την εκπαίδευση και να οδηγούνται στα κολλέγια και τα ιδιωτικά ΙΕΚ μαθητές, αποκλεισμένοι από την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Μέσα από αριθμητικές αλχημείες καλύπτονται πολιτικές σκοπιμότητες και ταυτόχρονα εξυπηρετούνται τα ιδιωτικά συμφέροντα .

Με τον όρο Αυτονομία του σχολείου, η κυβέρνηση προσπαθεί να βγάλει από το κάδρο την ως τώρα αποκλειστική υποχρέωση του κράτους για την χρηματοδότηση της Δημόσιας Εκπαίδευσης, οδηγώντας τη με μαθηματική ακρίβεια στην ταξική διαφοροποίηση και στον οικονομικό μαρασμό.

Όσο και να προσπαθεί η κυβέρνηση να πείσει ότι η αξιολόγηση δεν είναι ποσοτική και τιμωρητική το άρθρο 56 προβλέπει συγκεκριμένες κυρώσεις μισθολογικής καθήλωσης –έως και περικοπές μηνιαίων απολαβών για όσους αρνούνται την αξιολόγηση, καθώς και στέρηση ανέλιξης σε επιλογή στελεχών για 8 χρόνια. Τι σημαίνει αυτό για τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, που θα κριθούν για την μονιμοποίησή τους?

Η κυβέρνηση απεχθάνεται οτιδήποτε συλλογικό και αυτό φαίνεται με τα νομοσχέδια που προωθεί, υπηρετώντας την «ενός ανδρός αρχή».



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ