ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube Instagram

16/09/2021

Χρ. Γιαννούλης: Έπεσαν οι μάσκες για τα σχέδια Μητσοτάκη και το ξεπούλημα των αστικών συγκοινωνιών

Χρ. Γιαννούλης: Έπεσαν οι μάσκες για τα σχέδια Μητσοτάκη και το ξεπούλημα των αστικών συγκοινωνιών



Αφού «ρημάξανε» τον ΟΑΣΘ, τώρα στρώνουν το χαλί του «ανταγωνισμού» και της αγορά» που «λύνει» τα προβλήματα

Δήλωση του Αναπληρωτή Τομεάρχη Μεταφορών της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία και Βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης

«Αφαιρώντας και το φύλλο συκής μιας και οι μάσκες είχανε πέσει εδώ και μήνες από τον ανεκδιήγητο «Πολυεπικεφαλής» του ΟΑΣΘ (Πρόεδρος, Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Διευθυντής) , ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ επιβεβαιώνει ότι μπαίνει ταφόπλακα στις δημόσιες και με κοινωνικό χαρακτήρα Αστικές Συγκοινωνίες. Δηλώνει χαρακτηριστικά: «Νομίζω ότι το μέλλον μας κατευθύνει στην εφαρμογή του Ευρωπαϊκού κανονισμού 370 του 2007 που μιλά για διαγωνιστικές διαδικασίες, μιλάει για ξεκάθαρες και διαφανείς διαδικασίες ανάθεσης και ανταγωνισμού…»

Με βάση λοιπόν τα όσα δήλωσε ο επικεφαλής του ΟΣΕΘ κ. Τόσκας, επιβεβαιώνεται ότι:

Το 2025 αναμένεται να ολοκληρωθεί το «πλιάτσικο» στον υπό εκκαθάριση ακόμη ΟΑΣΘ, ουσιαστικά το κλείσιμο του με ότι αυτό συνεπάγεται για τους εργαζόμενους και το επιβατικό κοινό.

Μέσω διεθνούς διαγωνιστικής διαδικασίας…(σαν αυτές που μας έχει συνηθίσει η κυβέρνηση Μητσοτάκη – Καραμανλή και με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον διαγωνισμό για νέα λεωφορεία που σέρνεται εδώ και δυο χρόνια) θα αναζητηθούν ιδιώτες πάροχοι συγκοινωνιακού έργου έτσι ώστε ο ανταγωνισμός και η αγορά να «ρυθμίσουν» το χώρο των Αστικών Συγκοινωνιών.

Όλα τα παραπάνω με βάση τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό του 2007 ο οποίος δεν εφαρμόστηκε, συνδεόμενος με την ολοκλήρωση του ΜΕΤΡΟ αλλά κυρίως λόγω της προκλητικής κακοδιαχείρισης του ΟΑΣΘ μέχρι το 2017 που είχε οδηγήσει τον οργανισμό σε κατάσταση «λουκέτου» και απόλυτης χρεωκοπίας.


Το σχέδιο Μητσοτάκη – Καραμανλή που πρόθυμα εκτελούν τα πολιτικά τους εξαπτέρυγα στην Θεσσαλονίκη, είναι ένα: Οι δημόσιες συγκοινωνίες, Αστικές Υπεραστικές και σταθερής Τροχιάς (ΜΕΤΡΟ) θα ολοκληρωθούν με χρήματα των Ελλήνων Πολιτών και στην συνέχεια θα παραδοθούν στα χέρια ιδιωτών. Τυχαία, οι ιδιώτες επενδυτές συμπίπτει συνήθως να είναι και πολιτικοί φίλοι ή «πολιτικοί» χορηγοί αυτής της Κυβέρνησης».

Συμπληρωματικά το link με το σχετικό ηχητικό απόσπασμα από τη συνέντευξη του Χρήστου Γιαννούλη «Στο Κόκκινο»: https://youtu.be/eofg1J1wmKE



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ