ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube Instagram

07/12/2021

Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Να σταματήσει οποιαδήποτε διαδικασία μετακίνησης εκπαιδευτικών και αύξησης των μαθητών ανά αίθουσα στο Δημοτικό σχολείο Κωφών-Βαρήκοων Πεύκης

Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ:  Να σταματήσει οποιαδήποτε διαδικασία μετακίνησης εκπαιδευτικών και αύξησης των μαθητών ανά αίθουσα στο Δημοτικό σχολείο Κωφών-Βαρήκοων Πεύκης



Ερώτηση 24 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ –Προοδευτική Συμμαχία προς την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Να σταματήσει οποιαδήποτε διαδικασία συρρίκνωσης τουΔημοτικούΣχολείου Κωφών-Βαρήκοων Πεύκης

«Η λειτουργία του Δημοτικού Σχολείου Κωφών – Βαρήκοων Πεύκης όχι μόνο δεν πρέπει να διαταράσσεται από παρεμβάσεις που οδηγούν σε αγωνία και αναστάτωση την εκπαιδευτική κοινότητα αλλά να στηρίζεται ολόπλευρα με σχέδιο και καθημερινή μέριμνα», τονίζουν 24 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία στην ερώτηση που κατέθεσαν προς την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με πρωτοβουλία του Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου του κόμματος, Πάνου Σκουρλέτη και θέμα: «Να σταματήσει οποιαδήποτε διαδικασία μετακίνησης εκπαιδευτικών και αύξησης των μαθητών ανά αίθουσα στο Δημοτικό Σχολείο Κωφών-Βαρήκοων Πεύκης».

Επικαλούμενοι την πρόσφατη ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αμαρουσίου, οι ερωτώντες βουλευτές επισημαίνουν ότι πρόκειται να μετακινηθούν τρία μέλη του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού του συγκεκριμένου σχολείου σε σχολεία της Πεντέλης και του Παπάγου, καθώς και ότι, σύμφωνα με την Β΄ Δ/νση Π.Ε. Αθήνας, ο αριθμός των παιδιών ανά τάξη είναι μικρός και πρέπει να αυξηθεί! Τέθηκε, επίσης, και το ζήτημα να υπάρχουν μόνο κωφοί δάσκαλοι στο σχολείο. Οι βουλευτές τονίζουν ότι είναι αναγκαίο «να σταματήσει οποιαδήποτε διαδικασία συρρίκνωσης του εν λόγω Δημοτικού Σχολείου» και θυμίζουν ότι «η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. στήριξε τα σχολεία Ειδικής Αγωγής στα δοσμένα πλαίσια της περιόδου σε αντίθεση με την υφιστάμενη πολιτική που στοχεύει στη συρρίκνωση αυτής».

Στην ερώτηση αναφέρεται ακόμη, ότι «η συνολική στρατηγική της κυβέρνησης για την υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης και τα σχολεία πολλών και διαφορετικών ταχυτήτων εκφράζεται με τη νεοφιλελεύθερη «αξιολόγηση», την αύξηση των μαθητών ανά αίθουσα, την περαιτέρω αποδυνάμωση από εκπαιδευτικό προσωπικό όλων των ειδικοτήτων, την ύπαρξη κενών ακόμη και σήμερα, τη μη διανομή σχολικών γευμάτων, την ανύπαρκτη μέριμνα για επιδημιολογική επιτήρηση και επαρκή καθαριότητα εν μέσω πανδημίας, κ.α.».

Η υπουργός ερωτάται:

1. Υπάρχει σχεδιασμός ή απόφαση μετακίνησης του ΕΒΠ από το Δημοτικό Σχολείο σε άλλα όμορων περιοχών και εάν ναι σε ποιες ενέργειες θα προβεί ώστε να αρθεί;

2. Σε ποιο θεσμικό πλαίσιο εδράζεται η παραπάνω διαδικασία για ύπαρξη μόνο κωφών δασκάλων στο Δημοτικό Σχολείο καθώς η παρουσία ακουόντων εκπαιδευτικών σε συνδυασμό με την παρουσία κωφών εκπαιδευτικών είναι απολύτως αναγκαία και επιβεβλημένη από το πρωτόκολλο λειτουργίας του συγκεκριμένου σχολείου;

3. Σχεδιάζεται αύξηση των μαθητών ανά αίθουσα στο εν λόγω Δημοτικό Σχολείο;

4. Σε ποιες ενέργειες θα προβεί το Υπουργείο Παιδείας ώστε έστω και με τεράστια καθυστέρηση να γίνουν όλες οι αναγκαίες προσλήψεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), σε ΣΜΕΑΕ, ΚΕΔΑΣΥ και παράλληλη στήριξη;

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της Ερώτησης:

ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς την κ. Υπουργό
Παιδείας και Θρησκευμάτων

ΘΕΜΑ: Να σταματήσει οποιαδήποτε διαδικασία μετακίνησης εκπαιδευτικών και αύξησης των μαθητών ανά αίθουσα στο Δημοτικό σχολείο Κωφών-Βαρήκοων Πεύκης
Σύμφωνα με την από 29.11.2021 ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αμαρουσίου υπήρξε παρέμβαση στο σχολείο από την Προϊσταμένη Εκπ/κών Θεμάτων της Β΄ Δ/νσης Π. Ε. Αθήνας και της υπεύθυνης ειδικής Αγωγής της Β΄ Δ/νσης Π. Ε. Αθήνας ανακοινώνοντας σε τρία (3) μέλη του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.π) ότι επίκειται η μετακίνηση τους από το Δημοτικό Σχολείο Κωφών-Βαρήκοων Πεύκης σε άλλα σχολεία της Πεντέλης και του Παπάγου και ότι ο αριθμός των παιδιών ανά τάξη είναι ιδιαίτερα μικρός και πρέπει να αυξηθεί. Επίσης σημειώνεται ότι τέθηκε και το ζήτημα να υπάρχουν μόνο κωφοί δάσκαλοι στην εν λόγω σχολική μονάδα.
Η κυβέρνηση συνεχίζει και εντείνει την αντικοινωνική πολιτική της σε όλα τα πεδία της δημόσιας εκπαίδευσης. Στην Ειδική Αγωγή πρόσφατα βουλεύτριες και βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ είχαμε αναδείξει με σχετική ερώτηση στη Βουλή τις απαράδεκτες αποφάσεις που οδηγούν στη συρρίκνωση του Ειδικού Νηπιαγωγείου και του 1ου Ειδικού Δημοτικού Αμαρουσίου (Σικιαρίδειο) και κυρίως στην απαξίωση συνολικά των δημοκρατικών διαδικασιών και της παρεχόμενης ποιότητας εκπαίδευσης σε ανθρώπινο δυναμικό και υποδομές.
Η συνολική στρατηγική της κυβέρνησης για την υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης και τα σχολεία πολλών και διαφορετικών ταχυτήτων εκφράζεται με τη νεοφιλελεύθερη «αξιολόγηση», την αύξηση των μαθητών ανά αίθουσα, την περαιτέρω αποδυνάμωση από εκπαιδευτικό προσωπικό όλων των ειδικοτήτων, την ύπαρξη κενών ακόμη και σήμερα, τη μη διανομή σχολικών γευμάτων, την ανύπαρκτη μέριμνα για επιδημιολογική επιτήρηση και επαρκή καθαριότητα εν μέσω πανδημίας, κ.α.
Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. στήριξε τα σχολεία Ειδικής Αγωγής στα δοσμένα πλαίσια της περιόδου σε αντίθεση με την υφιστάμενη πολιτική που στοχεύει στη συρρίκνωση αυτής όπως προαναφέρθηκε.
Η λειτουργία του Δημοτικού Σχολείου Κωφών – Βαρήκοων Πεύκης όχι μόνο δεν πρέπει να διαταράσσεται από παρεμβάσεις που οδηγούν σε αγωνία και αναστάτωση την εκπαιδευτική κοινότητα αλλά να στηρίζεται ολόπλευρα με σχέδιο και καθημερινή μέριμνα.
Επειδή κρίνεται αναγκαίο να σταματήσει οποιαδήποτε διαδικασία συρρίκνωσης του εν λόγω Δημοτικού Σχολείου και να αποσαφηνιστεί εάν τα παραπάνω είναι κατευθύνσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας.
Ερωτάται η αρμόδια Υπουργός:
1. Υπάρχει σχεδιασμός ή απόφαση μετακίνησης του ΕΒΠ από το Δημοτικό Σχολείο σε άλλα όμορων περιοχών και εάν ναι σε ποιες ενέργειες θα προβεί ώστε να αρθεί;
2. Σε ποιο θεσμικό πλαίσιο εδράζεται η παραπάνω διαδικασία για ύπαρξη μόνο κωφών δασκάλων στο Δημοτικό Σχολείο καθώς η παρουσία ακουόντων εκπαιδευτικών σε συνδυασμό με την παρουσία κωφών εκπαιδευτικών είναι απολύτως αναγκαία και επιβεβλημένη από το πρωτόκολλο λειτουργίας του συγκεκριμένου σχολείου;
3. Σχεδιάζεται αύξηση των μαθητών ανά αίθουσα στο εν λόγω Δημοτικό Σχολείο;
4. Σε ποιες ενέργειες θα προβεί το Υπουργείο Παιδείας ώστε έστω και με τεράστια καθυστέρηση να γίνουν όλες οι αναγκαίες προσλήψεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), σε ΣΜΕΑΕ, ΚΕΔΑΣΥ και παράλληλη στήριξη;

Οι ερωτώντες βουλευτές

Σκουρλέτης Παναγιώτης(Πάνος)
Αβραμάκης Ελευθέριος
Αναγνωστοπούλου Αθανασία(Σία)
Ζαχαριάδης Κώστας
Ηγουμενίδης Νίκος
Κατρούγκαλος Γιώργος
Καφαντάρη Χαρά
Μάλαμα Κυριακή
Μάρκου Κώστας
Μωραϊτης Θάνος
Νοτοπούλου Αικατερίνη
Ξενογιαννακοπούλου Μαριλίζα
Πούλου Γιώτα
Ραγκούσης Γιάννης
Σκουρολιάκος Πάνος
Τελιγιορίδου Ολυμπία
Τζούφη Μερόπη
Τριανταφυλλίδης Αλέξανδρος
Τσακαλώτος Ευκλείδης
Φίλης Νίκος
Φωτίου Θεανώ
Χατζηγιαννάκης Μίλτος
Χρηστίδου Ραλλία
Ψυχογιός Γιώργος



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ