ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube Instagram

27/01/2022

Ν. Παππάς: Ο κ. Μητσοτάκης ομολόγησε ότι είναι ο ίδιος το πρόβλημα, αφού δεν «παραίτησε» κανέναν υπουργό - Υποδομές υπό δημόσιο έλεγχο είναι πιο αξιόπιστες

Ν. Παππάς: Ο κ. Μητσοτάκης ομολόγησε ότι είναι ο ίδιος το πρόβλημα, αφού δεν «παραίτησε» κανέναν υπουργό - Υποδομές υπό δημόσιο έλεγχο είναι πιο αξιόπιστες



Σημεία συνεντεύξεων του τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτή Β3’ Νότιου Τομέα Αθηνώνστην ΕΡΤ1 και το Ράδιο Θεσσαλονίκη

«Ο κ. Μητσοτάκης ζήτησε συγγνώμη μόνο για την Αττική Οδό και κατηγόρησε τους μετεωρολόγους. Δεν ακούσαμε τίποτα για τους κεντρικούς οδικούς άξονες της Αθήνας που έκλεισαν, τίποτα για τον ΗΣΑΠ που έπαψε να λειτουργεί στο βόρειο τμήμα του, τίποτα για τον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που είχαν πέντε εγκλωβισμένα τρένα και εκατοντάδες επιβάτες αφημένους μόνους τους να ταλαιπωρούνται», δήλωσε ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς, μιλώντας στην ΕΡΤ και την εκπομπή των Γιάννη Πιτταρά και Δημήτρη Κοτταρίδη.

Ο ίδιος, αφού χαρακτήρισε τα παραπάνω περιστατικά «δείγματα απόλυτης κατάρρευσης», επεσήμανε ότι «ακούγαμε για αλλεπάλληλες συσκέψεις και προετοιμασίες. Διαψεύστηκαν παταγωδώς. Έχουμε έναν πρωθυπουργό που ομολόγησε ότι ο ίδιος είναι το πρόβλημα, αφού κράτησε στις θέσεις τους όλους τους αρμόδιους υπουργούς».

Σε συνέντευξή του στο Ράδιο Θεσσαλονίκη και τους δημοσιογράφους Στέφανο Διαμαντόπουλο, Δημήτρη Διαμαντίδη και Σάκη Μόσχη, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία τόνισε: «Παρακολουθούμε ένα γαϊτανάκι ευθυνών μεταξύ κυβέρνησης και Αττικής Οδού για το ποιος ζήτησε ή δεν ζήτησε, αν έγινε αποδεκτό ή δεν έγινε αποδεκτό το αίτημα να κλείσει ο αυτοκινητόδρομος. Με βάση τη σύμβαση παραχώρησης, πάντως, η αρμοδιότητα είναι στην Τροχαία».

Ο Νίκος Παππάς σημείωσε ακόμα ότι «η συζήτηση για τον ρόλο του δημοσίου στις μεγάλες υποδομές πρέπει να ανοίξει με σοβαρότητα. Ακόμα και οι υπέρμαχοι των ιδιωτικοποιήσεων αποδέχονται τις θεμελιώδεις αδυναμίες αυτού του μοντέλου. Υποδομές υπό δημόσιο έλεγχο είναι πιο αξιόπιστες. Στον υπόλοιπο κόσμο εκατοντάδες κρίσιμες υποδομές αποϊδιωτικοποιούνται».



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ