ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube Instagram

15/03/2022

Ν. Παππάς - Χρ. Γιαννούλης: Η Κομισιόν προτείνει μέτρα για τη μείωση του κόστους ενέργειας και καυσίμου και η κυβέρνηση Μητσοτάκη αδρανεί - Η Ν.Δ. πνίγει νοικοκυριά και κλάδο μεταφορών

Ν. Παππάς - Χρ. Γιαννούλης: Η Κομισιόν προτείνει μέτρα για τη μείωση του κόστους ενέργειας και καυσίμου και η κυβέρνηση Μητσοτάκη αδρανεί - Η Ν.Δ. πνίγει νοικοκυριά και κλάδο μεταφορών



Συνάντηση του τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική  Συμμαχία, Νίκου Παππά και του αναπληρωτή τομεάρχη Χρήστου Γιαννούλη με εκπροσώπους της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας (ΟΦΑΕ) και της Πανελλήνιας Ένωσης Επιχειρήσεων Διαμεταφοράς (ΠΕΕΔ)

Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς και ο αναπληρωτής τομεάρχης Χρήστος Γιαννούλης πραγματοποίησαν συνάντηση με τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας (ΟΦΑΕ), Απόστολο Κενανίδη, τη γενική διευθύντρια της Ομοσπονδίας και αντιπρόεδρο του Συμβουλίου Εμπορευματικών Μεταφορών IRU, Ηρώ Δουμάνη και τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ένωσης Επιχειρήσεων Διαμεταφοράς (ΠΕΕΔ), Δημήτρη Κιούση.

Κατά τη συνάντηση τέθηκαν τα ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο, με κυριότερο την αύξηση της τιμής των καυσίμων και την ως τώρα άρνηση της κυβέρνησης Μητσοτάκη να λάβει μέτρα ανάσχεσης των επιπτώσεων του φαινομένου. Η κυβερνητική στάση, που οδηγεί τις μεταφορές σε αδιέξοδο, σύμφωνα και με τους ανθρώπους του κλάδου, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις προτάσεις της Ε.Ε. για αξιοποίηση συγκεκριμένων εργαλείων, όπως η επιδότηση του κόστους καυσίμου και το πλαφόν στην τιμή του. Κάτι που επεσήμαναν οι Νίκος Παππάς και Χρήστος Γιαννούλης, καταρρίπτοντας κάθε κυβερνητική δικαιολογία περί «ευρωπαϊκής απαγόρευσης παρέμβασης».

Τα υπόλοιπα θέματα που απασχόλησαν τα δύο μέρη ήταν η ανάγκη:

· Παροχής επιδότησης για την αντικατάσταση των παλαιών οχημάτων.

· Λειτουργίας των Μικτών Κλιμακίων Ελέγχου για τον αποτελεσματικό οδικό έλεγχο της παράνομης μεταφοράς και ως εκ τούτου την ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού και των δημοσίων εσόδων.

· Παροχής κινήτρων για τη δημιουργία συνεργιών με σκοπό την αντιμετώπιση του κατακερματισμού και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, καθώς και τη δημιουργία αλυσίδων αξίας στις μεταφορές και τα logistics, μέσα από τα χρηματοδοτικά εργαλεία του ΕΣΠΑ, το Ταμείο Ανάκαμψης και τον αναπτυξιακό νόμο.

· Βελτίωσης των συνθηκών διαμονής, υγιεινής, ασφάλειας και τήρησης ωραρίων στη γραμμή της Αδριατικής.

· Ενίσχυσης του διαπραγματευτικού ρόλο της χώρας στις διμερείς συμφωνίες για τις μεταφορές, κ.ά.

Οι Νίκος Παππάς και Χρήστος Γιαννούλης αναγνώρισαν τον υψηλό στρατηγικό ρόλο του κλάδου στην εθνική οικονομία και έκριναν επιτακτική την ανάγκη στήριξής του. Τόνισαν πως η αδράνεια της κυβέρνησης Μητσοτάκη στοχεύει στην απαξίωση του κλάδου και την εκκαθάριση των ελληνικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε αυτόν.



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ