ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube Instagram

19/04/2022

Ο Αν. Μιχαηλίδης, βουλευτής Χίου & αναπλ. τομεάρχης Νησιωτικής Πολιτικής, ως εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στο νομοσχέδιο του Υπ. Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής

Ο Αν. Μιχαηλίδης, βουλευτής Χίου & αναπλ. τομεάρχης Νησιωτικής Πολιτικής, ως εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στο νομοσχέδιο του Υπ. Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής



Ως εισηγητής της αξιωματικής αντιπολίτευσης τοποθετήθηκε σήμερα από το βήμα της Βουλής ο βουλευτής Χίου και αναπληρωτής τομεάρχης Νησιωτικής Πολιτικης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Ανδρέας Μιχαηλίδης κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Στην αρχή της ομιλίας του, αναφέρθηκε στην ανεξέλεγκτη τροχιά των ακτοπλοϊκών ναύλων προς τα νησιά, αναφερόμενος στο παράδειγμα του ύψους των εισιτηρίων προς τη Σάμο, τη Χίο και τη Μυτιλήνη. «Η κυβέρνηση κάνει τον τροχονόμο» και σε αυτές τις ανατιμήσεις, τόνισε ο Α. Μιχαηλίδης.

Επίσης, αναφέρθηκε στο συνεχιζόμενο εμπαιγμό των συνταξιούχων ναυτικών της Χίου, καλώντας την κυβέρνηση να πραγματοποιήσει επιτέλους όσα η ίδια τους υποσχέθηκε σχετικά με τον Οίκο Ναύτου.

Ο Α. Μιχαηλίδης αναφέρθηκε σε μια σειρά διατάξεων από τα άνω των 100 άρθρα που περιλαμβάνονται στο νομοσχέδιο, η εστίαση του οποίου είναι τα πλοία αναψυχής και άλλες διατάξεις που αφορούν την τουριστική οικονομία.

Ιδιαίτερα προβληματικό για τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ είναι το άρθρο 8, το οποίο ανοίγει το δρόμο στη δραστηριοποίηση επαγγελματικών σκαφών από τρίτες χώρες (εκτός ΕΕ). Πρόκειται για μια «απευλευθέρωση» που ενέχει σοβαρούς κινδύνους για τα μελλοντικά έσοδα του ΝΑΤ, την αύξηση της ανεργίας των Ελλήνων ναυτικών, τις εγχώριες επιχειρήσεις και εργαζομένους στο θαλάσσιο τουρισμό και η οποία δημιουργεί «πεδίο δόξης λαμπρόν» για εταιρείες offshore, επεσήμανε ο βουλευτής. Ακόμα πιο σκανδαλώδες είναι το άρθρο 81, υπογράμμισε, με το οποίο δίνεται παράταση στο αδιαφανές και ενάντια στις ευρωπαϊκές επιταγές καθεστώς συμβάσεων των Οργανισμών λιμένων σχετικά με τη διαχείριση των αποβλήτων πλοίων.

Εν γένει, συμπέρανε ο Α. Μιχαηλίδης, παρότι το νομοσχέδιο περιλαμβάνει κάποιες θετικές πρόνοιες, αναπαράγει μια σειρά από διατάξεις του υφιστάμενου νομικού πλαισίου, δεν διέπεται από κάποια ολιστική οπτική, δεν αποτελεί υλοποίηση κάποιου στρατηγικού σχεδιασμού, ενώ παράλληλα εισάγει ορισμένες διατάξεις που εξυπηρετούν συγκεκριμένα συμφέροντα και σίγουρα όχι εκείνα των εκατομμυρίων δυνητικών χρηστών και της υγιούς επιχειρηματικότητας.

.



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ