ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube Instagram

14/12/2022

Ερώτηση Παπανάτσιου: Κάλυψη των κενών στην Παράλληλη στήριξη στον ν. Μαγνησίας

Ερώτηση Παπανάτσιου: Κάλυψη των κενών στην Παράλληλη στήριξη στον ν. Μαγνησίας



Ερώτηση

Προς την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων

Θέμα: Κάλυψη των κενών στην Παράλληλη στήριξη στον ν. Μαγνησίας

Παρά τις ανακοινώσεις του Υπ. Παιδείας για κάλυψη όλων των αναγκών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ενώ πλησιάζουν τα Χριστούγεννα, υπάρχουν ακόμα σημαντικά κενά σε νηπιαγωγεία και σχολεία. Κυρίως πλήττεται η Παράλληλη Στήριξη και η Ειδική Αγωγή.

Στην Μαγνησία έχουμε δεχθεί καταγγελίες από γονείς πως δεν υπάρχει η κατάλληλη στήριξη στα παιδιά τους στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ή είναι ανεπαρκής, παρόλο που υπάρχουν γνωματεύσεις από το Κέντρο Διάγνωσης Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Ν. Μαγνησίας (ΚΕΔΑΣΥ). Με τον όρο  «ανεπαρκής» εννοούμε πως δεν καλύπτονται τα περιστατικά που χρειάζονται παράλληλη στήριξη όλες οι απαραίτητες ώρες που απαιτούνται. Εκπαιδευτικοί μοιράζονται σε δύο, τρία και τέσσερα σχολεία πολλές φορές για να «καλύψουν» τα κενά που υπάρχουν χωρίς να μπορούν να προσφέρουν την απαραίτητη βοήθεια στους μαθητές μας.  

Η κάλυψη των κενών για την Παράλληλη Στήριξη των μαθητών είναι τεράστιας σημασίας για την πρόοδό τους και την ενίσχυση της συμμετοχής τους στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Ερωτάται η αρμόδια Υπουργός:

Προτίθεται να καλύψει τα λειτουργικά κενά για την παράλληλη στήριξη των μαθητών του Νομού Μαγνησίας; Και αν ναι, πότε αναμένεται να γίνουν οι νέες προσλήψεις για την κάλυψη των κενών στην παράλληλη στήριξη στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Μαγνησίας;



Η ερωτώσα Βουλευτής

Παπανάτσιου Κατερίνα



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ