ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube Instagram

13/03/2023

Συνέντευξη του Δημ. Παπαδημούλη στον τηλεοπτικό Attica TV

Συνέντευξη του Δημ. Παπαδημούλη στον τηλεοπτικό Attica TV



Μετά από το σοκ των παρακολουθήσεων που κατέστρεψε στην Ευρώπη το προφίλ του δήθεν φιλελεύθερου Μητσοτάκη, με το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών καταρρέει και το διαχειριστικό του αφήγημα, το επιτελικό κράτος, το κόμμα και η κυβέρνηση των αρίστων

Ο κ. Μητσοτάκης εμφανίστηκε την πρώτη ημέρα μετά το δυστύχημα ως... δικαστής και μίλησε για ανθρώπινο λάθος. Βγήκε μετά ως... εφέτης να πει μισή συγνώμη, που την έπνιξαν στο ξύλο και τα χημικά τα δικά του ΜΑΤ. Και μετά ως... Αρεοπαγίτης πλέον είπε στο σκηνοθετημένο υπουργικό συμβούλιο ότι φταίμε όλοι -δηλαδή όχι αυτός!

Για να γίνει η Ελλάδα μια σύγχρονη, δημοκρατική χώρα που να μην θυσιάζει τα παιδιά της, χρειαζόμαστε άλλη κυβέρνηση και άλλο πρωθυπουργό. Ζητώ από τα νέα παιδιά να πάνε να ψηφίσουν. Ό,τι θέλουν, αλλά να πάνε! Για να μην αποφασίζουν άλλοι γι` αυτούς χωρίς αυτούς.

«Η απαξίωση της δημόσιας υποδομής της χώρας μας ήταν συνειδητή επιλογή της κυβέρνησης Μητσοτάκη στο βωμό μιας άκρατης νεοφιλελεύθερης αντίληψης για ιδιωτικοποιήσεις», υπογράμμισε ο Αντιπρόεδρος του Ε/Κ και επικεφαλής της Ευρωομάδας του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. Δημήτρης Παπαδημούλης, μιλώντας στην τηλεόραση του Attica TV.

Σύμφωνα με τον ίδιο: «Έχει καταρρεύσει η εικόνα του Κυριάκου Μητσοτάκη ως ικανού διαχειριστή κρίσεων. Η πολιτική ευθύνη για το δυστύχημα και για την κατάσταση της υποδομής στη χώρα έχει ονοματεπώνυμο».

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, σύμφωνα με τον Δημ. Παπαδημούλη, «εμφανίστηκε την πρώτη ημέρα μετά το δυστύχημα ως... δικαστής και μίλησε για ανθρώπινο λάθος. Του ήρθε, βέβαια, όλη η αντίδραση της κοινωνίας. Με πέντε ημέρες καθυστέρηση βγήκε μετά ως... εφέτης να πει μισή συγνώμη, που την έπνιξαν στο ξύλο και τα χημικά τα δικά του ΜΑΤ. Και την Πέμπτη ως... Αρεοπαγίτης πλέον είπε στο σκηνοθετημένο υπουργικό συμβούλιο ότι φταίμε όλοι! Όταν ο κ. Μητσοτάκης λέει όλοι φταίμε, τότε δεν φταίει κανείς, ούτε ο ίδιος!».

«Μετά από το σοκ των παρακολουθήσεων που κατέστρεψε στην Ευρώπη το προφίλ του δήθεν φιλελεύθερου Μητσοτάκη, με το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών καταρρέει και το διαχειριστικό του αφήγημα, το επιτελικό κράτος, το κόμμα και η κυβέρνηση των αρίστων», τόνισε.

Ο Δημ. Παπαδημούλης είπε επιπλέον: «Ο Χρήστος Σπίρτζης εμφανίστηκε, έδωσε απαντήσεις και στοιχεία για τη θητεία του ως υπουργός από το 2015 ως το 2019, και μάλιστα... εκτός έδρας, στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ». «Τώρα περιμένω να εμφανιστεί και ο Κ. Καραμανλής ο τρίτος, για να μας πει και αυτός τί έκανε και τί δεν έκανε για τα τρένα στην Ελλάδα. Διότι ο πραγματικά κρυπτόμενος και με εντολή Μητσοτάκη είναι ο ίδιος», συμπλήρωσε.

Βέβαια, όπως είπε, «το αν θα είναι υποψήφιος είναι θέμα της ΝΔ, αλλά δεν μπορεί ο υπουργός Μεταφορών, στα τέσσερα χρόνια της θητείας του οποίου υποβαθμίστηκε ο ελληνικός σιδηρόδρομος και χειροτέρεψε η κατάσταση σε σχέση με πριν, να κρύβεται!». «Εκτός από τον κ. Καραμανλή κρύβονται και οι δύο υφυπουργοί, επίσης με εντολή Μητσοτάκη», τόνισε.

Σύμφωνα με τον ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. «αν ψάξουμε όλη αυτή την ιστορία των συμβάσεων, των αλλαγών, των παρατάσεων, από πίσω κρύβονται ιδιωτικά συμφέροντα και εκεί μπορεί να ανακαλύψουμε και μπόλικη διαφθορά».

Κατά τον ίδιο: «Στα χρόνια της ΝΔ υπήρξε συνειδητή επιλογή απαξίωσης των σιδηροδρόμων. Από τους 1200 εργαζόμενους στον ΟΣΕ πήγαμε στους 730. Και οι επενδύσεις που ήταν υποχρεωμένοι να κάνουν οι Ιταλοί για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου -συμφωνημένες ήδη από τα χρόνια του ΣΥΡΙΖΑ στα 700 εκατ. ευρώ- έπεσαν στα 77 εκατ. ευρώ. Και ενώ η κυβέρνηση Μητσοτάκη ξόδεψε 9,5 δισ. ευρώ για απευθείας αναθέσεις, δεν φρόντισε αυτό που καταστράφηκε στη Λάρισα από μια πυρκαγιά -και που δούλευε μέχρι το 2019- να το φτιάξει. Αγνόησε, δε, όλες τις προειδοποιήσεις και από την ΕΕ και από τους συνδικαλιστές, τους οποίους συκοφαντούσε. Και τα μεγάλα, φιλοκυβερνητικά μέσα ενημέρωσης τις απέκρυψαν -ήξεραν και αγνόησαν».

Ο Δημ. Παπαδημούλης είπε: «Στην Ευρώπη είμαστε, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, 27οι στους 27 και στην ασφάλεια και στην ανάπτυξη των τρένων εδώ και χρόνια. Για να μην εξωραΐζουμε, όμως, τις προειδοποιήσεις από την ΕΕ, πρέπει και η Κομισιόν και η κυβέρνηση να δώσουν στη δημοσιότητα την εμπιστευτική αλληλογραφία μεταξύ τους για το πώς έδωσαν κι άλλα τρία χρόνια παράταση σε αυτό το "γεφύρι της Άρτας" του σιδηροδρόμου.

Σημειωτέο, η Κομισιόν απαντώντας σε ερώτησή μου μετά το δυστύχημα είπε ότι έχει κινήσει διαδικασία επί παραβάσει εναντίον της Ελλάδας για την κατάχρηση των απευθείας αναθέσεων και των κλειστών διαγωνισμών. Το 42% από τις συμβάσεις επί της ΝΔ στην Ελλάδα είχαν μόνο μια προσφορά. Αυτό μυρίζει διαφθορά».

«Υπάρχει μια ευρωπαϊκή Οδηγία του 2016 που επιβάλλει όταν γίνεται ένα σιδηροδρομικό ατύχημα πρέπει να υπάρχει ένας ανεξάρτητος, αξιόπιστος φορέας που να εξετάζει τα αίτια και να βγάζει πόρισμα. Αυτό η κυβέρνηση της ΝΔ το αντικατέστησε με μια επιτροπή που θα εξετάζει και τα αεροπορικά και τα σιδηροδρομικά ατυχήματα, η οποία επίσης όμως δεν συστάθηκε για το δυστύχημα στα Τέμπη. Γιατί η επιλογή Μητσοτάκη είναι να φτιάξουν μια επιτροπή δική τους που άρον άρον θα βγάλει ένα πόρισμα που προεκλογικά θα τους βολεύει», επισήμανε.

Στο τέλος, ο ευρωβουλευτής συμπλήρωσε τα εξής: «Ο Κυριάκος Μητσοτάκης πάτησε κυριολεκτικά επί πτωμάτων για να γίνει πρωθυπουργός με τον τρόπο που χειρίστηκε τη μεγάλη τραγωδία στο Μάτι και στη Μάνδρα. Για να γίνει η Ελλάδα μια σύγχρονη, δημοκρατική χώρα που να μην θυσιάζει τα παιδιά της, χρειαζόμαστε άλλη κυβέρνηση και άλλο πρωθυπουργό. Αυτό το μήνυμα πρέπει να περάσει ενόψει των εκλογών. Και ζητώ από τα νέα παιδιά να πάνε να ψηφίσουν. Για να μην αποφασίζουν άλλοι γι` αυτούς χωρίς αυτούς».

 



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ