ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube flickr

13/12/2007

Η μεγάλη καθυστέρηση στην λειτουργία των προγραμμάτων Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης και ο μεγάλος αριθμός των μαθητών ανά τμήμα, ωθεί πολλούς μαθητές στα φροντιστήρια

Ερώτηση Τ.Κουράκη προς τον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων



 Όπως και πέρυσι έτσι και εφέτος υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στην έναρξη της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης (ΠΔΣ) στα Λύκεια και στα ΤΕΕ. Την απαράδεκτη αυτή κατάσταση καταγγέλουν η Ομοσπονδία Ενώσεων Συλλόγων Γονέων Μαθητών Θεσσαλονίκης, η ΟΛΜΕ και πολλοί άλλοι εκπαιδευτικοί φορείς. Η εγκύκλιος του Υπουργείου για τη ΠΔΣ κυκλοφόρησε τις τελευταίες ημέρες του Οκτωβρίου και η έναρξη των μαθημάτων γίνεται πολύ αργότερα, μέχρι να ολοκληρωθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες. Παράλληλα η αύξηση του αριθμού των μαθητών για τη συγκρότηση τμημάτων ΠΔΣ σε 10-14 δημιουργεί τεράστιες δυσκολίες και ακυρώνει το όποιο αντισταθμιστικό αποτέλεσμα παρέχεται μέσα από το θεσμό.

Επειδή κάθε καθυστέρηση στην έναρξη των μαθημάτων στην  ΠΔΣ και γενικότερα σε όλους τους υποστηρικτικούς εκπαιδευτικούς θεσμούς (όπως είναι η ενισχυτική διδασκαλία στο Γυμνάσιο) υπονομεύει τους θεσμούς αυτούς και  ωθεί πολλούς από τους μαθητές και τις μαθήτριες  σε άλλες "λύσεις", αυτές των φροντιστηρίων που αποτελούν δυσβάσταχτη οικονομική επιβάρυνση για τις οικογένειές τους

Επειδή σύμφωνα με τα στοιχεία της ΟΛΜΕ τα τμήματα των προγραμμάτων αυτών αντί να αυξάνονται, μειώνονται χρόνο με το χρόνο

Ερωτάται ο κ. Υπουργός

1. Γιατί δεν ξεκίνησε η ενισχυτική διδασκαλία στα γυμνάσια και η ΠΔΣ στα λύκεια με την έναρξη της σχολικής χρονιάς;

2.  Γιατί δεν λειτουργούν  ακόμη, 3 μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς πολλά από τα τμήματα της ΠΔΣ;

3. Γιατί το Υπουργείο δεν διασφαλίζει όλες τις οικονομικές και θεσμικές προϋποθέσεις για την απρόσκοπτη λειτουργία αυτών των θεσμών;

4. Προτίθεται έστω και τώρα να επαναφέρει τη λειτουργία της ΠΔΣ με 5-10 μαθητές ανά τμήμα;

Ο ερωτών βουλευτής

Τάσος  Κουράκης



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ