ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube Instagram

06/02/2008

Συνεχείς οι βλάβες της ΕΥΔΑΠ. Η ποιότητα προσφερόμενων υπηρεσιών από την ΕΥΔΑΠ προς τους καταναλωτές συνεχώς υποβαθμίζεται

Ερώτηση Γ.Δραγασάκη προς τον Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ



Πρόσφατα (30/1), αλλά και πολύ συχνά την τελευταία περίοδο,  παρατηρούνται πολύωρες και απροειδοποίητες διακοπές νερού στην περιοχή της Κυψέλης, καθώς και σε πολλές άλλες περιοχές, με συνέπεια την αγανάκτηση των κατοίκων - καταναλωτών της ΕΥΔΑΠ.

Από τον τηλεφωνικό αριθμό 1022 που αφορά το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ΕΥΔΑΠ, οι καταναλωτές δεν εξυπηρετούνται, αφού απαντά ο αυτόματος τηλεφωνητής που δε μπορεί να δώσει λύση στο πρόβλημά τους. Σημειώνουμε ότι η ΕΥΔΑΠ μέσω της ιστοσελίδας  της στο Internet προβάλλει τη συγκεκριμένη υπηρεσία ως τη "νέα σύγχρονη υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της ΕΥΔΑΠ για την αντιμετώπιση βλαβών ύδρευσης και αποχέτευσης 24 ώρες το 24ωρο".

Σχετικά με τις συχνές βλάβες στο δίκτυο της ΕΥΔΑΠ έχει επισημανθεί από παλιά και το επιβεβαιώνει και η ομοσπονδία των εργαζομένων ότι λόγω της παλαιότητάς του παρουσιάζονται συνεχείς βλάβες με συνέπεια την ταλαιπωρία των καταναλωτών αλλά την αδικαιολόγητη  απώλεια νερού, η οποία φτάνει στο 30%. Σύμφωνα με την Ομοσπονδία Εργαζομένων στην εταιρεία, από χρόνο σε χρόνο η ποιότητα προσφερομένων υπηρεσιών υποβαθμίζεται.

Η υποχώρηση της ποιότητας προσφερόμενων υπηρεσιών από την ΕΥΔΑΠ δεν είναι άσχετη από τη μείωση των εργαζομένων. Από το 1995,  οπότε έγιναν οι τελευταίες προσλήψεις και μετά, οι εργαζόμενοι της ΕΥΔΑΠ έχουν μειωθεί από 4500 εργαζόμενους σε 3600 (μείωση 20%), ενώ την ίδια περίοδο τα δίκτυα πολλών Δήμων έχουν ενσωματωθεί στην ΕΥΔΑΠ και έχει επεκταθεί σημαντικά το δίκτυό της (Ελευσίνα , Ασπρόπυργο κλπ).

Κατόπιν των ανωτέρω,

ερωτάται ο κ. Υπουργός

1.    Σε ποιες ενέργειες θα προβεί (οργανωτικά μέτρα, προσλήψεις κλπ) για τη βελτίωση της λειτουργίας της ΕΥΔΑΠ και συγκεκριμένα για να συντομευτεί η αντιμετώπιση βλαβών που παρουσιάζονται στο δίκτυο της ΕΥΔΑΠ;

2.    Όσον αφορά το πεπαλαιωμένο δίκτυο της ΕΥΔΑΠ ποιο είναι το  χρονοδιάγραμμα εκσυγχρονισμού  του;

3.    Θα προωθήσει την αναμόρφωση του ΧΥΚ της ΕΥΔΑΠ μετά από δημόσια διαβούλευση και λήψη της γνώμης των Δήμων, των εργαζομένων ΕΥΔΑΠ, του ΕΚΑ, άλλων καταναλωτικών οργανώσεων;

4.    Προτίθεται να προχωρήσει σε μέτρα βελτίωσης της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης – ενημέρωσης των καταναλωτών, δεδομένου ότι η υφιστάμενη σήμερα τηλεφωνική υπηρεσία (1022), όπως ήδη σημειώσαμε, δεν εξυπηρετεί τους καταναλωτές;

Ο ερωτών βουλευτής

Γιάννης Δραγασάκης



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ