ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube flickr

26/03/2008

ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΗΣ Ο.Α ΕΝΟΨΕΙ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΕΡΙΝΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ

Ερώτηση Π.Λαφαζάνη προς τον Υπουργό Μεταφορών & Επικοινωνιών



Οι ανταγωνιστές της ΟΑ αυξάνουν τον αεροπορικό τους στόλο ποιοτικά και ποσοτικά , πυκνώνοντας τις γραμμές και δρομολόγια  για την απρόσκοπτη εκτέλεση των πτήσεων του θερινού προγράμματος και των αναγκών του Πάσχα.

Αντίθετα ο αεροπορικός στόλος της Ο.Α είναι μειωμένος κατά 5 έως 6 αεροσκάφη σε σχέση με πέρυσι.  Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η Ο.Α να μην μπορεί να καλύψει (έστω το περυσινό πρόγραμμα πτήσεων) το οποίο ξεκινά από τις 29 Μάρτη 2008. Οι συνεχείς απώλειες γραμμών και επιβατών προς τους ανταγωνιστές της ΟΑ είναι δεδομένες και τεκμηριωμένες με σοβαρές πολιτικές και οικονομικές ευθύνες των διοικήσεων της και των πολιτικών της κυβέρνησης.

Οι βασικοί ανταγωνιστές της Ο.Α καλύπτουν τα κενά των δρομολογίων που αφήνουν  με δική τους υπαιτιότητα οι διοικήσεις της Ο.Α.  δημιουργώντας εύλογα ερωτήματα, σχετικά με τη σκοπιμότητα να προγραμματίσουν σωστά τις προβλεπόμενες διαδικασίες προκειμένου να εξασφαλισθεί το σύνολο των αεροσκαφών που απαιτούνται για να εκτελεστεί το πρόγραμμα τακτικών πτήσεων που έχει υποβληθεί σε όλους τους  εγχώριους και ξένους αρμόδιους φορείς.

Όλα αυτά συμβαίνουν σε μια χρονική περίοδο που η κυβέρνηση εντείνει τις προσπάθειες της για την ιδιωτικοποίηση, περιθωριοποίηση συρρίκνωση της Ο.Α μέσα από την συνεχή απαξίωση της.

Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν από την πλευρά τους ότι ουσιαστικά η ιδιωτικοποίηση της Ο.Α προετοιμάζεται από καιρό με τη μεθοδευμένη και  «επικοινωνιακή» απαξίωση της, ώστε να γίνει πιο εύκολα αποδεκτή από την κοινωνία.

Το γνωστό "επιχείρημα" των Διοικήσεων της Ο.Α ότι δεν βρίσκουν αεροπλάνα διαθέσιμα στην παγκόσμια αγορά έχει καταρριφθεί μετά τη δημοσίευση υπηρεσιακών εγγράφων που αποδεικνύουν τη διαθεσιμότητα μεγάλου αριθμού διαθέσιμων αεροσκαφών προς ενοικίαση από το Δεκέμβρη του 2007.

Επειδή η μείωση του αεροπορικού στόλου της Ο.Α. υπονομεύει το παρόν και το μέλλον της εταιρείας, ενώ λειτουργεί προς όφελος των ανταγωνιστών της

Επειδή η περίπτωση ακυρώσεων ή μεγάλων καθυστερήσεων τακτικών δρομολογίων θα σημάνει τη δυσφήμηση του εθνικού αερομεταφορέα στα μάτια των ελλήνων και ξένων επιβατών.

Ερωτάται ο κ. Υπουργός

1.    Πως εξηγεί το γεγονός ότι λίγες μέρες πριν τις αυξημένες ανάγκες του Πάσχα και της καλοκαιρινής περιόδου, το αυξημένο πρόγραμμα πτήσεων που ξεκινά στις 29 Μαρτίου 2008 δεν συμβαδίζει με τον απαιτούμενο αριθμό αεροπλάνων, για την ομαλή εκτέλεση των δρομολογίων της Ο.Α;

2.    Θα προχωρήσουν επιτέλους οι διοικήσεις των Ο.Α σε άμεση ενοικίαση αεροσκαφών, ώστε έγκαιρα να αποφευχθούν αρνητικές συνέπειες για τον εθνικό αερομεταφορέα

3.    Ποια είναι τα πραγματικά σχέδια της Κυβέρνησης για το μέλλον της Ολυμπιακής και των εργαζομένων της;

4.    Ποια τα σχέδια  της  κυβέρνησης για τους 3.500 συμβασιούχους στην ΟΑ που εδώ και 5-10-15 χρόνια εργάζονται, καλύπτοντας επί της ουσίας πάγιες και διαρκείς ανάγκες της επιχείρησης;

Ο Ερωτών Βουλευτής

Παναγιώτης Λαφαζάνης



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ