ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube Instagram

05/09/2008

Απαξίωση του έργου της Ολυμπιακής Αεροπορίας

Ερώτηση Αννας Φιλίνης προς τον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών



Οι εργαζόμενοι της Ολυμπιακής και ιδιαίτερα τα πληρώματα και οι αεροπόροι, συνεχίζουν εδώ και πολλούς μήνες να ευχαριστούν τους επιβάτες, όλους εμάς που επιμένουμε στη στήριξη της Ολυμπιακής και να μας ενημερώνουν για τη διαρκή υποβάθμιση της εταιρείας. Ειδικότερα, ξανά σε πρόσφατη ανακοίνωση της ΟΣΠΑ αναφέρεται ότι με ευθύνη του αρμόδιου Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Χατζηδάκη και όργανα τους προέδρους των Διοικήσεων της Εταιρείας, επιχειρείται μια νέα κατασυκοφάντηση και απαξίωση του έργου της Ολυμπιακής. Συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι αφού αμέλησαν οι αρμόδιοι να συνεχίσουν το στόλο της εταιρείας με τα αεροσκάφη και το προσωπικό καμπίνας που απαιτείται για να αξιοποιηθεί το πρόγραμμα πτήσεων, προχωρούν σε συνεχείς ακυρώσεις και καθυστερήσεις πτήσεων, με συνέπεια να ταλαιπωρούν χιλιάδες επιβάτες, να γεμίζουν τα αεροσκάφη του κύριου ανταγωνιστή της Ολυμπιακής και στη συνέχεια να δηλώνουν πως η Ολυμπιακή δεν μπορεί να ανταποκριθεί στο ρόλο της.

Υπενθυμίζουμε επίσης τις πρόσφατες καταγγελίες για σταδιακή εγκατάλειψη της μεγάλης περιουσίας της Ολυμπιακής, δηλαδή τα slots (χρονοθυρίδες) που διαθέτει στα διάφορα αεροδρόμια.

Τονίζουμε ότι οι πολίτες, όλοι εμείς, στηρίζουμε εδώ και χρόνια την Ολυμπιακή και αισθανόμαστε ότι πάντα τα πληρώματά της μας φροντίζουν με υψηλή αίσθηση ευθύνης και ευγένεια.

Κατόπιν τούτων,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1.      Έχει ζητηθεί από την αρμόδια διεύθυνση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να αναγνωριστεί ο συμψηφισμός των χρεών που έχουν καταλογιστεί στην Ολυμπιακή με τα ποσά που της επιδικάστηκαν από τις διαιτητικές αποφάσεις, ποια είναι η απάντηση της Επιτροπής και σε ποιο στάδιο βρίσκεται η σχετική διαδικασία;

2.      Για ποιο λόγο η κυβέρνηση και η διοίκηση της εταιρείας δεν φροντίζουν ώστε να υπάρχει επάρκεια στόλου, να μην ακυρώνονται οι πτήσεις και να μην χάνονται τα slots;

3.      Ισχύει ότι έχει ζητηθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να σταματήσουν οι πιο κερδοφόρες πτήσεις προς Γιοχάνεσμπουργκ, Ν. Υόρκη, Λονδίνο, Παρίσι ως αντάλλαγμα για την έγκριση του σχεδίου «Pantheon» ή όποιας άλλης επιλογής;

4.      Για ποιο λόγο οι τελευταίες διοικήσεις της Ολυμπιακής δημιούργησαν νέα υπέρογκα χρέη με πανάκριβες μισθώσεις αεροπλάνων την τελευταία στιγμή, ενώ υπάρχουν διαθέσιμες πολύ φθηνότερες λύσεις;

5.      Με όλα αυτά, μήπως επιδιώκεται η μετατροπή της Ολυμπιακής σε εταιρεία με ελικοφόρα για δρομολόγια εσωτερικού;

Η ερωτώσα βουλευτής

Άννα Φιλίνη

 



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ