ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube flickr

02/12/2013

Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ: Η Διοίκηση των ΕΛΤΑ διαλύει, χωρίς οικονομοτεχνική μελέτη, τα κέντρα διαλογής και τις διαβιβάσεις, σε βάρος της εξυπηρέτησης των πολιτών και προς όφελος ιδιωτικών συμφερόντων

Προς τους Υπουργούς Οικονομικών - Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων



Σοβαρές αρνητικές συνέπειες για την εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου θα δημιουργήσει η πρόθεση της Διοίκησης των ΕΛΤΑ, με τη συμβολή εξωθεσμικών παραγόντων, να αποδυναμώσει τα δύο αυτοματοποιημένα κέντρα διαλογής Αττικής, του ΚΔΑ (Κέντρο Διαλογής Αττικής) και του ΚΑΤ (Κέντρο Αεροπορικού Ταχυδρομείου), μετακινώντας προσωπικό, χωρίς αντικειμενικά μετρήσιμα κριτήρια, σε άλλες υπηρεσιακές λειτουργίες της Αττικής.

Σύμφωνα με καταγγελία της συνδικαλιστικής παράταξης ΠΑΚ-ΕΛΤΑ, οι μετακινήσεις-διώξεις αυτές δεν γίνονται μόνο για υπηρεσιακούς λόγους και για την κάλυψη αποκλειστικά υπηρεσιακών αναγκών, αλλά υπηρετούν συγκεκριμένες συνδικαλιστικές και πολιτικές σκοπιμότητες στο χώρο του Ταχυδρομείου, θυμίζοντας παλαιότερες «μαύρες εποχές».

Σημειώνουμε ότι το ΚΔΑ λειτουργεί ήδη με 69 οργανικά κενά και το ΚΑΤ με 25 οργανικά κενά. Η περαιτέρω μείωση του αριθμού των εργαζομένων, ειδικά σε αυτή την περίοδο που η αλληλογραφία είναι αυξημένη λόγω εορτών, θα δημιουργήσει μεγάλες καθυστερήσεις στη διαλογή και την προώθηση της αλληλογραφίας στην υπόλοιπη χώρα, με αποτέλεσμα την επίδοση της καθυστερημένα και πέρα από τη δέσμευση του Οργανισμού για παροχή ποιοτικών υπηρεσιών.

Παράλληλα, η Διοίκηση των ΕΛΤΑ, μετά το κλείσιμο, χωρίς οικονομοτεχνική μελέτη, 80 καταστημάτων στην περιφέρεια και την αντικατάστασή τους με ιδιωτικά πρακτορεία, προχωρεί χωρίς να εξαντλήσει τα περιθώρια εσωτερικής αντιμετώπισης και χωρίς αποδεδειγμένο οικονομικό όφελος, στην εκχώρηση:

1.    Σε ιδιωτικά συνεργεία την συντήρηση των 700 περίπου ιδιόκτητων οχημάτων των ΕΛΤΑ, χωρίς καμιά μελέτη, αφήνοντας χωρίς εργασία τους τεχνίτες στον οργανισμό και το υπηρεσιακό συνεργείο και παραχωρώντας το έργο της συντήρησης των παραπάνω οχημάτων σε ιδιωτικά συμφέροντα.

2.    Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ως «προίκα» στον επικείμενο αγοραστή της, την μεταφορά ταχυδρομικών αποστολών στον οδικό άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης, την ώρα που τα ΕΛΤΑ έχουν και τα μέσα και το προσωπικό για την εκτέλεσή του και μάλιστα αγνοώντας την τεκμηριωμένη πρόταση των εργαζομένων, για μείωση του κόστους μεταφορά στον συγκεκριμένο άξονα με δρομολόγηση μεγαλύτερου τονάζ οχημάτων, ώστε να μειωθούν τα δρομολόγια στο μισό.

Επειδή στο παλαιότερο αλλά και στο πρόσφατο παρελθόν είχαμε δυσμενείς μετακινήσεις-διώξεις ταχυδρομικών υπαλλήλων επειδή συνδικαλίστηκαν ή επειδή στήριξαν παρατάξεις που αντιτίθονταν στο «γνωστό συνδικαλιστικό-υπηρεσιακό συστημικό κατεστημένο», το οποίο «συνδιοικεί» στα ΕΛΤΑ, με δυσμενείς επιπτώσεις για τη λειτουργία του Οργανισμού.

Επειδή αυτές οι μέθοδοι έχουν σαν στόχο τον εκφοβισμό και την ποδηγέτηση των εργαζομένων στα ΕΛΤΑ και πρέπει να σταματήσουν άμεσα.

Επειδή η Διοίκηση των ΕΛΤΑ πρέπει να σταματήσει να τεμαχίζει και να εκχωρεί ταχυδρομικό έργο στα ιδιωτικά συμφέροντα αυθαίρετα και χωρίς οικονομοτεχνικές μελέτες

Επειδή η Διοίκηση των ΕΛΤΑ δεν μπορεί να αγνοεί προκλητικά τεκμηριωμένες προτάσεις των εργαζομένων που ωφελούν τον Οργανισμό.

 .

Ερωτώνται οι κ.κ Υπουργοί

1.    Θα σταματήσουν άμεσα οι σχεδιαζόμενες από εξωθεσμικά κέντρα, μεταθέσεις-μετακινήσεις-διώξεις στα ΕΛΤΑ, που δημιουργούν κλίμα «τρομοκρατίας» με άμεσες επιπτώσεις στην εύρυθμη λειτουργία του Οργανισμού; Θα αποκατασταθούν  οι ήδη διωχθέντες με αυτές τις μεθόδους; Θα αναζητηθούν και θα αποδοθούν τυχόν ευθύνες στους εξωθεσμικούς παράγοντες που εμπλέκονται σʼ αυτές τις «μαύρες» μεθόδους;

2.    Θα λάβει υπόψη της η Διοίκηση των ΕΛΤΑ τεκμηριωμένες προτάσεις εργαζομένων του Οργανισμού που ωφελούν  τα Δημόσια Ταχυδρομεία, το κοινωνικό σύνολο, την Οικονομία και ιδιαίτερα την Περιφέρεια;

3.     Θα σταματήσει η Διοίκηση των ΕΛΤΑ, αυθαίρετα και χωρίς οικονομοτεχικές μελέτες  να τεμαχίζει το ταχυδρομικό έργο και να το εκχωρεί στους ιδιώτες, υποβαθμίζοντας συνειδητά τις προσφερόμενες υπηρεσίες του Οργανισμού στην Ελληνική Κοινωνία και ιδιαίτερα στην Περιφέρεια;

4.    Σκοπεύει, αντί να προχωρά στη συρρίκνωση και την παράδοση ταχυδρομικού έργου στους ιδιώτες, να περιφρουρήσει το μέλλον των ΕΛΤΑ, ως δημόσια επιχείρηση και να προχωρήσει σε σύνταξη αναπτυξιακού επιχειρησιακού σχεδίου με νέες επενδύσεις και διεύρυνση δραστηριοτήτων ,προς όφελος του ίδιου του οργανισμού, του κοινωνικού συνόλου και της χώρας;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Στρατούλης Δημήτρης

Βαλαβάνη Όλγα - Νάντια

Μητρόπουλος Αλέξιος

Κουρουμπλής Παναγιώτης

Χαραλαμπίδου Δέσποινα

Μπάρκας Κωνσταντίνος

Καραγιαννίδης Χρήστος

Σταθάς Γιάννης

Τσουκαλάς Δημήτριος



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ