ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube Instagram

10/09/2014

Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με την παραμονή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας – απομάκρυνση εγκαταστάσεων από τον χώρο του πρώην αεροδρομίου Ελληνικού





Οι βουλευτές Β’ Αθηνών του ΣΥΡΙΖΑ  Νάντια Βαλαβάνη και Δημήτρης Στρατούλης κατέθεσαν σήμερα ερώτηση προς τους Υπουργούς Οικονομικών & Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, σχετικά με την παραμονή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας στον χώρο του πρώην αεροδρομίου Ελληνικού, όσο και για την δραστηριότητα της Διυπουργικής Επιτροπής Μετεγκατάστασης Οργανισμών Ελληνικού  (ΕΜΟΕ) από την σύσταση της, την 26-11-2012,  έως σήμερα.

Συγκεκριμένα ερωτώνται οι Υπουργοί να αποσαφηνίσουν ότι, εάν δεν υπογραφεί σύμβαση μεταξύ της «Ελληνικό Α.Ε.» και της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, υπάρχει τελικά θέμα μετεγκατάστασης του FIR Αθηνών από την πρώην δημόσια έκταση του πρώην Αεροδρομίου του Ελληνικού. Και επιπλέον ρωτούν ποιός θα επωμιστεί σε μια τέτοια περίπτωση το κόστος εγκατάστασης, το οποίο υπολογίζεται περίπου σε 1 δις ευρώ: Ο «επενδυτής» Lamda Development ή το Ελληνικό Δημόσιο, δηλ. οι Έλληνες φορολογούμενοι;


Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης.



ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τους  Υπουργούς Οικονομικών &  Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Θέμα: Παραμονή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας – απομάκρυνση εγκαταστάσεων από τον χώρο του πρώην αεροδρομίου Ελληνικού.


Στην με αριθμό 16356/22.7.14 απάντηση του ΤΑΙΠΕΔ στην ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, σχετικά με την «παραμονή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας– απομάκρυνση εγκαταστάσεων από τον χώρο του πρώην αεροδρομίου Ελληνικού» γίνεται αναφορά στη Διυπουργική Επιτροπή Μετεγκατάστασης Οργανισμών Ελληνικού ( ΕΜΟΕ) η οποία έχει συγκροτηθεί από τις 26.11.2012.

Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:

1.    Ποιες είναι οι δραστηριότητες αυτής της Επιτροπής, από την σύσταση της έως σήμερα καθώς και ποιο το λειτουργικό της κόστος;

2.    Επίσης, πως ερμηνεύεται η αντίφαση μεταξύ της πρόβλεψης του Ν. 4062/12, «οι εγκαταστάσεις του αμαξοστασίου του τραμ και του Κέντρου Ελέγχου περιοχής Αθηνών- Μακεδονίας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, παραμένουν εντός του ακινήτου του πρώην αεροδρομίου Ελληνικού και στις θέσεις που ευρίσκονται κατά τη δημοσίευση του παρόντος»  και της απάντησης του ΤΑΙΠΕΔ, « Η Ελληνικό Α.Ε. δεν έχει υπογράψει με την  Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας οποιαδήποτε συμφωνία σχετικά με την παραμονή ή την μετεγκατάσταση της από το αεροδρόμιο του Ελληνικού»; Η απάντηση  υπονοεί  ότι, αν δεν υπογραφεί σύμβαση μεταξύ της «Ελληνικό Α.Ε.» και της Υ.Π.Α., υπάρχει τελικά θέμα μετεγκατάστασης του FIR Αθηνών από την πρώην δημόσια έκταση του πρώην Αεροδρομίου του Ελληνικού; Και ποιος θα φέρει, σε μια τέτοια περίπτωση  το κόστος εγκατάστασης το οποίο υπολογίζεται περίπου σε 1δις ευρώ; Ο «επενδυτής» Lamda Development ή το Ελληνικό Δημόσιο, δηλ. οι έλληνες φορολογούμενοι;

ΟΙ  ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ  ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ


ΒΑΛΑΒΑΝΗ ΝΑΝΤΙΑ

ΣΤΡΑΤΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ




Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ