ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube Instagram

02/10/2014

Ερώτηση βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ: Πορεία έργων οδοποιίας εθνικής και τοπικής σημασίας στην Δυτική Αττική



 

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

Θέμα: «Πορεία έργων οδοποιίας εθνικής και τοπικής σημασίας στην Δυτική Αττική»


Στην περιοχή της Δυτικής Αττικής βρίσκονται εγκατεστημένες οι σημαντικότερες βιομηχανικές μονάδες και βιομηχανικές περιοχές της περιοχής πρωτευούσης και επομένως και όλης της Ελλάδας.

Τα τελευταία χρόνια καθυστέρησε ή αναβλήθηκε ή δεν προχώρησε όπως αναμενόταν η εκτέλεση σημαντικών έργων οδοποιίας με αναπτυξιακό χαρακτήρα στην περιοχή με δυσμενείς επιπτώσεις και στην οικονομική δραστηριότητα των επιχειρήσεων αλλά και στη ζωή των εργαζόμενων και των κατοίκων των δήμων της Δυτικής Αττικής και ιδιαίτερα του Δήμου Ασπροπύργου. Υπάρχουν ακόμα καρόδρομοι που σχεδιάστηκαν πριν να γεννηθεί ο υπουργός και σήμερα δέχονται καθημερινά εκατοντάδες σύγχρονες νταλίκες που μεταφέρουν εμπορεύματα από και προς την περιοχή. Σε άλλες περιπτώσεις  επιβαρύνεται υπέρμετρα η κυκλοφορία με βαριά οχήματα μέσα σε κατοικημένες περιοχές ή στην εθνική οδό σε όλο της το μήκος από τον Πειραιά ως την Ελευσίνα με αποτέλεσμα καθυστερήσεις, κινδύνους και επιβάρυνση των μεταφορών για πολλά χιλιόμετρα που θα μπορούσαν να συντομευθούν.

Ειδικότερα:

1.    Η περιφερειακή οδός του Αιγάλεω η οποία θα βοηθούσε στην αποσυμφόρηση των φορτηγών αυτοκινήτων δεν έχει προχωρήσει αν και συνιστά αναπτυξιακό έργο πρώτης προτεραιότητας, έχει σχεδιαστεί από χρόνια και δεν έχει καν δημοπρατηθεί. Η κατασκευή του θα μείωνε τις αποστάσεις και θα εξυπηρετούσε μεγάλο όγκο βαρέων μεταφορών από τον κόμβο του Σχιστού ως τον Σκαραμαγκά. Ολόκληρο το Θριάσιο πεδίο και οι επιχειρήσεις που είναι εκεί εγκατεστημένες και απασχολούν χιλιάδες εργαζόμενους θα εξυπηρετούνταν καλύτερα και δεν θα περνούσαν από περιοχές κατοικίας όπως σήμερα, αυξάνοντας τα προβλήματα και το αστικό περιβάλλον.

2.    Η κατασκευή της αστικής οδού από ΝΕΟΑΚ (περίπου από τη Χαλυβουργία Αγγελόπουλου) έως την Αττική οδό. Η καθυστέρηση στην κατασκευή αυτής της οδού, υποχρεώνει όλες τις μεταφορές που προορίζονται για την κεντρική Ελλάδα να περνάνε από την εθνική οδό προκαλώντας συμφόρηση στην κυκλοφορία βαρέων οχημάτων και αυξάνοντας τις αποστάσεις στη διακίνηση προϊόντων έως και 40 χιλιόμετρα. Η χρονική καθυστέρηση δεν είναι αμελητέα και η επιβάρυνση του περιβάλλοντος που προκαλείται μαζί με τη σπατάλη ενεργειακών πόρων, καυσίμων κλπ επιβάλει το ξεπάγωμα αυτού του έργου και την προώθησή του κατά προτεραιότητα.

3.    Η κατασκευή των οδών Μεγαρίδος και Χίου, έργο που ανήκει στη περιφέρεια είναι υπερτοπικού ενδιαφέροντος μια και περνάει μέσα από την βαριά βιομηχανική περιοχή και παραμένει στην ουσία καρόδρομος αν και περνάνε κάθε μέρα εκατοντάδες νταλίκες. Η εικόνα θυμίζει βιομηχανικές περιοχές του περασμένου αιώνα.

Ερωτάται ο κ. υπουργός:

1)    Προτίθεται να προωθήσει τα αναπτυξιακά έργα οδοποιίας στην περιοχή του Δήμου Ασπροπύργου;

2)    Γιατί δεν ολοκληρώνεται η κατασκευή της περιφερειακής οδού Αιγάλεω αν και έχουν γίνει όλες οι μελέτες; Προτίθεται να δημοπρατήσει το έργο και πότε;

3)    Γιατί καθυστερεί η κατασκευή της αστικής οδού από ΝΕΟΑΚ έως την Αττική Οδό;

4)    Πού βρίσκεται το θέμα της κατασκευής των οδών Μεγαρίδος και Χίου, έργο μεγάλης σημασίας για όλη την περιφέρεια αν και είναι ένας τοπικός δρόμος του Δήμου Ασπροπύργου;

5)    Είναι στις προθέσεις του υπουργού να προωθήσει αποφασιστικά τα έργα υποδομών, μεταφορών και δικτύων της ευρύτερης περιοχής της Δυτικής Αθήνας, προς όφελος της εθνικής Οικονομίας;


 Ο  Ερωτών βουλευτής


Αθανασίου Νάσος




Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ