ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube flickr

21/09/2016

Α. Τριανταφυλλίδης: Ο Μιθριδατισμός της διαπλοκής - 27 χρόνια ανομίας, τι θέλετε και τα αλλάζετε;



«Όσο αφορά την Attica Bank, περιμένουμε το πόρισμα, άλλα είναι πραγματικά αυτός ο φαρισαϊσμός και αυτή η υποκρισία από τα κανάλια να φωνάζουν για το τι έγιναν τα λεφτά, όταν δεν έλεγαν τίποτα για τα δάνεια που έπαιρναν τόσα χρόνια τόσο το ΠΑΣΟΚ(198εκατ. ευρώ) όσο και η ΝΔ(214εκατ.ευρώ). Είναι να απορεί κανείς γι’ αυτόν τον Μιθριδατισμό διαπλοκής.  Αναδεικνύουν το υφέρπον ερώτημα «τι θέλετε τώρα; μια χαρά περνούσαμε, μια χαρά τα είχαμε βρει, μια χαρά ισορροπούσαμε 27 χρόνια, που δεν είχαμε άδειες, που είχαμε ασυδοσία κτλ. Τι θέλετε και τα αλλάζετε;»Είχα επισημάνει σε κλειστή σύσκεψη, ότι το σύνθημα είναι «το τζάμπα  σινεμά τελείωσε»,  αλλά είχα συμπληρώσει, επειδή «το τζάμπα είναι γλυκό» και είχαν εθιστεί στο τζάμπα, όπως λέει και ο λαός μας, τώρα που το τηλεοπτικό πριγκιπάτο καλείται να πληρώσει θα αντιδράσει και θα αντιδράσει με κάθε τρόπο και μέσο. Περισπασμοί αυτής της αντίδρασης είναι και αυτές οι ιλαροτραγωδίες που παρακολουθήσαμε από τη Νέα Υόρκη», τόνισε μεταξύ άλλων ο Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης, στο ρ/σ «Στο Κόκκινο» και στο δημοσιογράφο Κώστα Αρβανίτη.

 

ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΑΣΘ:

Σχολιάζοντας το μείζον πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί στη Θεσσαλονίκη, με την επίσχεση εργασίας, στην οποία προχώρησαν  οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ, ο κ. Τριανταφυλλίδης επεσήμανε: «Και οι πολίτες ταλαιπωρούνται και το κράτος πληρώνει υπερβολικά. Διπλό το έγκλημα.  Το ζήτημα είναι μήπως στην αγωνία μας και στον αγώνα μας, να υπερασπίσουμε το δημόσιο συμφέρον των ανθρώπων της Θεσσαλονίκης, μ’ αυτό το τεράστιο ποσό του 1 δις ευρώ, που έλαβε ως επιχορήγηση τα τελευταία χρόνια ο ΟΑΣΘ, που θα άξιζε ο πολίτης της Θεσσαλονίκης να πηγαίνει με ταξί και όχι με λεωφορείο και να συνωστίζεται, συμβάλλουμε τελικά στην ταλαιπωρία του. Το ερώτημα μου είναι  τι θα γίνει στο μεσοδιάστημα, στο μεταβατικό διάστημα, μέχρι η πόλη να αποκτήσει το δεύτερο μέσο μεταφοράς, το μετρό. Γιατί αύριο το πρωί, σήμερα το πρωί, χθες το πρωί, που δεν είχαμε λεωφορεία, οι εργαζόμενοι αλλά  και οι άνεργοι περιμένουν στις στάσεις να πάρουν το λεωφορείο, να αλλάξουν δύο και τρία λεωφορεία για να φτάσουν στο εργοστάσιο, στη βιοτεχνία, στο μαγαζί ή η μάνα, η κόρη ο συγγενής να πάει στο Παπαγεωργίου και στο Παπανικολάου, που είναι ο άρρωστος πατέρας ή η άρρωστη μητέρα και δεν έχει άλλο μέσο και δεν έχει χρήματα να μετακινηθεί με ταξί.

Επομένως είναι πάρα πολύ σημαντικό, μέχρι να ολοκληρωθεί το Μετρό, στο μεσοδιάστημα να λάβουμε αποφάσεις, ως πόλη για το τι θα κάνουμε άμεσα, ΣΗΜΕΡΑ. Είναι σαφές ποιοι και γιατί άφησαν την πόλη τα 40 τελευταία χρόνια με ένα μέσο μεταφοράς. Τους γνωρίζουμε. Το θέμα είναι τώρα τι γίνεται; Γιατί τώρα έχουμε ένα ιδιωτικό αποκλειστικό μονοπώλιο, που κανονικά εκβιάζει. Ο αρμόδιος υπουργός είναι αναγκαίο να δράσει, να δώσει λύσεις. Ο κόσμος μας ταλαιπωρείται.»

 

Μπορείτε να ακούσετε την συνέντευξη εδώ.



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ