ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube Instagram

12/11/2019

Ν. Φίλης: Τι σημαίνουν άραγε οι δηλώσεις του κ. Αντωνίου περί γκρεμίσματος στην παιδεία; - βίντεο

Ν. Φίλης: Τι σημαίνουν άραγε οι δηλώσεις του κ. Αντωνίου περί γκρεμίσματος στην παιδεία; - βίντεο



Τοποθέτηση του τομεάρχη Παιδείας της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής για τον προτεινόμενο πρόεδρο του ΙΕΠ

 

Στην τοποθέτησή του ο κ. Φίλης μεταξύ άλλων επεσήμανε:

Το έργο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) είναι πολύ σημαντικό διαχρονικά. Στη διάρκεια της κρίσης συνέβαλε στη δόμηση ενός ποιοτικού και ισότιμου σχολείου. Απευθύνουμε ευχαριστίες στον κ. Κουζέλη και τον κ. Χαραμή για το έργο τους.

Ο κ. Αντωνίου είναι γνωστός και από την πολύχρονη πολιτική και κοινωνική του δραστηριότητα. Η ΟΛΜΕ εξέδωσε σχετική ανακοίνωση, χαρακτηρίζοντάς τον ανεπιθύμητο και ακατάλληλο για το νευραλγικό πόστο του προέδρου του ΙΕΠ.

Πριν λίγες ημέρες ο κ. Αντωνίου στη διάρκεια εκδήλωσης, στην οποία ήταν παρούσα και η υπουργός Παιδείας, προέβη σε… προγραμματικές δηλώσεις για τη ανάγκη επιστροφής στην περίοδο 2010-2014. Για να χτιστεί ξανά, όπως είπε, «αυτό που γκρεμίστηκε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ».

Είναι αυτές δηλώσεις που βοηθούν να επιτευχθεί συναίνεση και οι απαραίτητες συγκλίσεις για το κοινό καλό της εκπαίδευσης; Είναι μια επιλογή υπερκομματική;

Τι σημαίνουν άραγε οι δηλώσεις του περί γκρεμίσματος; Σημαίνουν μήπως:

Το μη έγκαιρο άνοιγμα των σχολείων, όπως το ζήσαμε επί αρίστων;
Την κατάργηση του προγράμματος "Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ" (ΜΝΑΕ);
Την κατάργηση του ολοήμερου;
Την επαναφορά των εξετάσεων σε έντεκα μαθήματα στο γυμνάσιο;
Την κατάργηση του συστήματος της ειδικής αγωγής που έχτισε ο ΣΥΡΙΖΑ;
Την επαναφορά της εξωτερικής αξιολόγησης και του Π.Δ. 152; Οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν τι σημαίνει αυτό. Σημαίνει διαθεσιμότητα και μειώσεις. 

Μήπως οι αναφορές του στην τράπεζα θεμάτων, στο πιστοποιημένο απολυτήριο, στην αυτονομία των σχολείων, στην ενίσχυση των διευθυντών, μεταφράζονται στην πράξη σε κατηγοριοποίηση των σχολείων σε άριστα, μέσης αριστείας και τελευταίας κατηγορίας με τη χρηματοδότηση να κατευθύνεται κατά προτεραιότητα προς τα πρώτα;

 



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ