ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube flickr

11/06/2020

Ραλλία Χρηστίδου στην συζήτηση για το ν/σ της Παιδείας: Το σχέδιο νόμου έπρεπε να φέρει την ονομασία «Ένα σχολείο για λίγους» - βίντεο

Ραλλία Χρηστίδου στην συζήτηση για το ν/σ της Παιδείας: Το σχέδιο νόμου έπρεπε να φέρει την ονομασία «Ένα σχολείο για λίγους» - βίντεο



.

Στην τοποθέτησή της στη συζήτηση για το νομοσχέδιο «Αναβάθμιση της Σχολείου και άλλες διατάξεις», η Βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ Ραλλία Χρηστίδου επισήμανε ότι το νομοσχέδιο έχει ψευδεπίγραφο τίτλο και ότι αν η κυβέρνηση αποφάσιζε να είναι ειλικρινής το σχέδιο νόμου έπρεπε να φέρει την ονομασία «Ένα σχολείο για λίγους»,ομολογώντας, έτσι, τις πραγματικές της προθέσεις.
Η Βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ υπογράμμισε ότι η Υπουργός Παιδείας στην ομιλία της αναγνώρισε ότι το σχολείο είναι ένας κατ’ εξοχήν μηχανισμός κοινωνικής κινητικότητας, αλλά αποσιώπησε ότι οι νέες σχολικές συνθήκες που φέρνει το νομοσχέδιο αποσκοπούν, ακριβώς, στο να εκμηδενίσουν την κοινωνική κινητικότητα, ώστε τα παιδιά από τα μη ευνοημένα οικονομικά και μορφωτικά στρώματα να έχουν ελάχιστες ευκαιρίες να μορφωθούν στο δημόσιο σχολείο.Η δημιουργία, μέσω του πολλαπλασιασμού των προτύπων, δικτύων σχολείων δύο ταχυτήτων, των ευνοημένων προνομιούχων και των λοιπών που αφήνονται στη μοίρα τους, η αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων στη δευτεροβάθμια, η αύξηση της εξεταστέας ύλης, η επαναφορά της δοκιμασμένης, με οικτρά αποτελέσματα, Τράπεζας Θεμάτων, ωφελούν μόνο την παραπαιδεία, ιδιαίτερακαθώς δενπροβλέπεται κανένας μηχανισμός ενίσχυσης των μαθητών και ειδικά των πιο αδύναμων. Πρόκειται για μέτρα, τόνισε η κ. Χρηστίδου που επιδιώκουν να νομιμοποιήσουν τηννεοφιλελεύθερη αντίληψη ότι η σχολική επιτυχία ή αποτυχία είναι ατομική ευθύνη, για την οποία η Πολιτεία δεν οφείλει να φέρει καμία ευθύνη.
Η Ραλλία Χρηστίδου ολοκλήρωσε την ομιλία της, αποδομώντας πλήρως το «νέο» σχολείο της κυβέρνησης, τονίζοντας: «Αν το σχολικό μάθημα είναι μια σειρά από ασκήσεις με την υποσημείωση ότι θα μπουν ή δεν θα μπουν στο τέλος της χρονιάς, τότε έχουμε πετύχει την πλήρη ακύρωση κάθε εκπαιδευτικής διαδικασίας.Έχουμε καταργήσει την όποια σχέση εκπαιδευτικών- μαθητών, μετατρέποντας την σε σχέση εξεταστών- εξεταζόμενων. Έχουμε πνίξει κάθε κριτική σκέψη, κάθε συζήτηση, κάθε ερώτηση, κάθε διατύπωση γνώμης, κάθε ανησυχία, έχουμε αφαιρέσει το χρόνο και το χώρο όπου είναι δυνατόν να συντελεστεί η καλλιέργεια ψυχών»

 



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ