ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube Instagram

25/09/2020

Βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ: Ταλαιπωρία και χρεώσεις των πολιτών για την εξασφάλιση ιατρικού ραντεβού στο Νοσοκομείο Παπανικολάου της Θεσσαλονίκης»

Βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ: Ταλαιπωρία και χρεώσεις των πολιτών για την εξασφάλιση ιατρικού ραντεβού στο Νοσοκομείο Παπανικολάου της Θεσσαλονίκης»



ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό Υγείας

Θέμα : «Ταλαιπωρία και χρεώσεις των πολιτών για την εξασφάλιση ιατρικού ραντεβού στο Νοσοκομείο Παπανικολάου της Θεσσαλονίκης»

Οι πολίτες που επιθυμούν να κλείσουν ραντεβού με ιατρό στο Γενικό Νοσοκομείο Παπανικολάου της Θεσσαλονίκης, θα πρέπει να επιλέξουν είτε την σχετική ηλεκτρονική πλατφόρμα του νοσοκομείου, είτε τον πενταψήφιο αριθμό 14546. Στο συγκεκριμένο Νοσοκομείο απευθύνονται ασθενείς από όλη των Βόρεια Ελλάδα, για διαγνωστικές εξετάσεις και ιατρικές πράξεις σε κρίσιμες ιατρικές ειδικότητες.

Σε ότι αφορά τα ραντεβού, παρόλο που η ηλεκτρονική πλατφόρμα “eραντεβού” του Νοσοκομείου λειτουργεί καλά, παρατηρείται το πρόβλημα της μικρής διαθεσιμότητας ιατρών, με αποτέλεσμα οι επιλογές για ραντεβού να είναι περιορισμένες. Στις περισσότερες ειδικότητες διατίθεται η επιλογή μιας συγκεκριμένης ημέρας ανά εβδομάδα, όπως στη γενική ιατρική, με αποτέλεσμα να καλύπτονται πολύ γρήγορα τα ραντεβού. Ως προς το τηλεφωνικό κέντρο 14546, στο οποίο μπορεί κάποιος να καλέσει για ραντεβού, υπάρχει χρέωση 0,7 ευρώ ανά κλήση. Το πρόβλημα εντείνεται από το γεγονός ότι στις γραμμές του πενταψήφιου κέντρου, συνήθως, η αναμονή υπερβαίνει τα 10 λεπτά και στη συνέχεια “πέφτει” η γραμμή, με αποτέλεσμα η διαδικασία να πρέπει να επαναληφθεί αρκετές φορές.

Επειδή, σύμφωνα με το άρθρο 21§3 Σ., το Κράτος μεριμνά λαμβάνοντας μέτρα για την προστασία της υγείας και παρεμβαίνει με θετικές ενέργειες και παροχή υπηρεσιών και αγαθών για την προστασία του δικαιώματος, και τούτο σημαίνει ότι το Κράτος υποχρεούται να δημιουργεί τις κατάλληλες υποδομές για την παροχή υπηρεσιών ιατρικής περίθαλψης, που αρμόζουν στην κατάσταση του ασθενούς.

Επειδή οι πολίτες στην κρίσιμη αυτή υγειονομική κρίση χρειάζονται ένα δυνατό σύστημα υγείας, με υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.

Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός

Πότε και πως θα ομαλοποιηθεί η διαδικασία στο πενταψήφιο τηλεφωνικό κέντρο του Γενικού Νοσοκομείου Παπανικολάου της Θεσσαλονίκης;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Γιαννούλης Χρήστος
Μάλαμα Κυριακή

Βαρδάκης Σωκράτης
Καρασαρλίδου Ευφροσύνη (Φρόσω)
Κασιμάτη Ειρήνη (Νίνα)
Μάρκου Κωνσταντίνος
Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος
Νοτοπούλου Αικατερίνη (Κατερίνα)
Παπαδόπουλος Αθανάσιος (Σάκης)
Πούλου Παναγιού (Γιώτα)
Ραγκούσης Ιωάννης
Σκουρολιάκος Παναγιώτης (Πάνος)
Σκούφα Ελισσάβετ (Μπέττυ)
Τριανταφυλλίδης Αλέξανδρος (Αλέκος)
Φάμελλος Σωκράτης
Χρηστίδου Ραλλία

 



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ