23/10/2020
“Από τα ξημερώματα θα ισχύσουν και στη Θεσσαλονίκη τα αυξημένα μέτρα για την αποτροπή της διασποράς του κορωνοϊού. Παραμένει ωστόσο ανοιχτό το ερώτημα τι θα γίνει με τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης.
Ερώτημα εύλογο, στα χείλη του επιβατικού κοινού, καθώς η εικόνα στον ΟΑΣΘ παραμένει αμετάβλητη. Συνωστισμός και ασφυκτικές συνθήκες μεταφοράς στις ώρες αιχμής, μετατρέπουν τα λεωφορεία σε μία διαρκή εστία διασποράς και κινδύνου για τους επιβάτες.
Μόλις πριν από δύο ημέρες ξεκίνησαν δρομολόγια 25 μισθωμένα λεωφορεία, ενώ άγνωστο παραμένει σε τι βάθος χρόνου θα μπουν στις γραμμές και τα 180 μισθωμένα λεωφορεία.
Η συγκυρία ωστόσο δεν επιτρέπει άλλες καθυστερήσεις και η διοίκηση του ΟΑΣΘ οφείλει άμεσα:
· Να πυκνώσει τα δρομολόγια στις ώρες αιχμής (νωρίς το πρωί και αργά το μεσημέρι).
· Να ενισχύσει με λεωφορεία τις γραμμές που έχει καταγραφεί αυξημένη πληρότητα.
· Να επανασχεδιάσει τις γραμμές εκεί που απαιτείται για να αποτραπεί ο συνωστισμός.
· Να προχωρήσει άμεσα στην προμήθεια ανταλλακτικών για να επιδιορθωθούν τα ακινητοποιημένα λεωφορεία που βρίσκονται στο αμαξοστάσιο.
Τίποτα από τα παραπάνω δεν θα ήταν απαραίτητο εάν η κυβέρνηση της ΝΔ τον Αύγουστο του 2018, δεν είχε ακυρώσει το διαγωνισμό που είχε προκηρύξει η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ για 750 λεωφορεία σύγχρονης τεχνολογίας”.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ