ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube flickr

02/11/2020

Αλ. Μεϊκόπουλος: «Η μόνη απόσταση που κρατάει η κυβέρνηση της ΝΔ είναι με την πραγματικότητα»

Αλ. Μεϊκόπουλος: «Η μόνη απόσταση που κρατάει η κυβέρνηση της ΝΔ είναι με την πραγματικότητα»



Δήλωση του Βουλευτή Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία, Αλέξανδρου Μεϊκόπουλου, για το συνωστισμό στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς 

Οι μεγάλες κρίσεις φέρνουν πάντα στην επιφάνεια λάθη, παραλείψεις και άστοχους χειρισμούς με τρόπο εμφατικό και αδυσώπητο.

Μετά τη δημόσια υγεία, την παιδεία, η κρίση του κορωνοϊού αναδεικνύει όσα ΔΕΝ έγιναν για τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες πριν την πανδημία αλλά και το κρίσιμο 8μηνο από την έλευση της.

Η ίδια η κυβέρνηση μέσα από τις πανάκριβες διαφημιστικές καμπάνιες ενημέρωσης για την καλύτερη πρόληψη και αντιμετώπιση της πανδημίας προειδοποιούσε τους πολίτες να κρατούν αποστάσεις.

Τα φαινόμενα συνωστισμού, ωστόσο, στα μέσα μαζικής μεταφοράς που γίνονται καθημερινά υγειονομικές βόμβες με τους επιβάτες να εισέρχονται «με δικό τους ρίσκο» αποδεικνύουν τελικά ότι οι μόνες αποστάσεις που κρατάει αυτή η κυβέρνηση είναι από την πραγματικότητα.

Οι εικόνες ανθρώπων στοιβαγμένων μέσα σε τρένα, λεωφορεία, μετρό με τους παρεπόμενους κινδύνους τόσο για τους εργαζομένους στα ΜΜΜ όσο και για το επιβατικό κοινό δεν πρέπει να εκπλήσσουν, αφού συνδέονται άμεσα με την κυβερνητική επιλογή να μειώσει τα δρομολόγια των Μέσων Σταθερής Τροχιάς τους μήνες μετά το lockdownσυγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

 

Την ίδια ώρα στα αμαξοστάσια παραμένουν καθηλωμένα 170 λεωφορεία και 100 τρόλεϊ λόγω μικρών βλαβών αλλά και με το πρόσχημα ότι δεν υπάρχουν οδηγοί, ενώ οδηγοί και μηχανικοί που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν για την αύξηση των δρομολογίων διατηρούνται ως αποσπασμένοι σε βουλευτικά και υπουργικά γραφεία. Ταυτόχρονα, καθυστερεί αδικαιολόγητα και η προμήθεια νέων συρμών για το μετρό.

Επί ΣΥΡΙΖΑ προκηρύχθηκε διαγωνισμός για 750 νέα λεωφορεία που περιελάμβανε και το κόστος ανταλλακτικών και συντηρήσεων για 12 χρόνια με στόχο να μπει ένα τέλος στις απευθείας αναθέσεις. Ωστόσο, η ΝΔ, στο πνεύμα του ευρύτερου «ξηλώματος» στο οποίο προχώρησε όταν ανέλαβε τη διακυβέρνηση, επέλεξε να ακυρώσει το διαγωνισμό.

Η πανδημία έπιασε και στην περίπτωση αυτή την κυβέρνηση στον ύπνο φέρνοντάς την αντιμέτωπη με την απραξία της στο κομμάτι των αστικών συγκοινωνιών. Το ζήτημα, όμως, είναι ότι ακόμα και τώρα, με πάνω από 1.000 ενεργά κρούσματα ημερησίως και την πανδημία στο αποκορύφωμά της, η ΝΔ αντί να προχωρήσει σε αποφασιστικές και ουσιαστικές πρωτοβουλίες ενίσχυσης επιλέγει να λειτουργήσει με όρους αποσπασματικούς, ακόμα και όρους σκοπιμότητας.

 

Αντί να ανακαλέσει τις αποσπάσεις οδηγών και μηχανικών στα γραφεία, αντί να επισπεύσει την επισκευή των βλαβών στα ακινητοποιημένα οχήματα και να επανεκκινήσει το διαγωνισμό του ΣΥΡΙΖΑ για 750 νέα οχήματα, επιλέγει να επιβαρύνει τα δημόσια ταμεία συνάπτοντας με τα ΚΤΕΛ σύμβαση με αμφίβολη τη διασφάλιση της ασφάλειας των πολιτών και των εσόδων του δημοσίου.

Για το λόγο αυτό ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία κατέθεσε σήμερα Επίκαιρη Ερώτηση στη Βουλή ασκώντας δριμεία στην κυβέρνηση για τους χειρισμούς της στο θέμα των αστικών συγκοινωνιών που αφήνει τους πολίτες έρμαια στο δεύτερο κύμα της πανδημίας.

 

 

 

 

 

 

 

Περιοχή συνημμένων



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ