ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube Instagram

20/09/2022

Τροπολογία 34 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ με πρωτοβουλία του Τομεάρχη Υγείας της ΚΟ Ανδρέα Ξανθού κα θέμα: «Μισθολογικά ζητήματα εργαζόμενων στο πρόγραμμα «ολοκληρωμένη επείγουσα παρέμβαση υγείας για την προσφυγική κρίση»

Τροπολογία 34 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ με πρωτοβουλία του Τομεάρχη Υγείας της ΚΟ Ανδρέα Ξανθού κα θέμα: «Μισθολογικά ζητήματα εργαζόμενων στο πρόγραμμα «ολοκληρωμένη επείγουσα παρέμβαση υγείας για την προσφυγική κρίση»



Τροπολογία 34  βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία με πρωτοβουλία του Τομεάρχη Υγείας της ΚΟ Ανδρέα Ξανθού κα θέμα: «Μισθολογικά ζητήματα εργαζόμενων στο πρόγραμμα «ολοκληρωμένη επείγουσα παρέμβαση υγείας για την προσφυγική κρίση» (“Philos I & II”)

Στην αιτιολογική τους έκθεση οι βουλευτές της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης επισημαίνουν:

-       Η υλοποίηση του προγράμματος «Ολοκληρωμένη επείγουσα παρέμβαση υγείας για την προσφυγική κρίση» (“PHILOS I & II”) έχει ως αντικείμενο τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας και την κάλυψη των υγειονομικών αναγκών των προσφύγων και μεταναστών

-       Πρόκειται για ένα πρόγραμμα στο οποίο απασχολούνται περίπου 670 άτομα όλων των ειδικοτήτων (υγειονομικοί και διοικητικό προσωπικό).

-       Ειδικότερα το συγκεκριμένο πρόγραμμα σχεδιάστηκε και υλοποιείται από το 2017 κατά την περίοδο διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ

-       Εντούτοις από τον Δεκέμβριο του 2021 μέχρι και σήμερα ακολουθούνται κυβερνητικές πολιτικές απαξίωσης και υποβάθμισης τόσο του ίδιου του προγράμματος, όσο κυρίως των εργαζόμενων, οι οποίοι βιώνουν ένα συνεχές καθεστώς εργασιακής επισφάλειας – ως προς την ανανέωση ή μη της εργασιακής τους σχέσης- ενώ ταυτόχρονα υφίστανται  αδικαιολόγητες και αυθαίρετες μειώσεις μισθών οι οποίες υπερβαίνουν το 45%.

-       Ως προς το μισθολογικό καθεστώς των εργαζόμενων γιατρών - οδοντιάτρων υπάρχουν ρητές και σαφείς νομοθετικές προβλέψεις.

-       Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι υπάρχουν διαδοχικές νομοθετικές προβλέψεις, οι οποίες ισχύουν  μέχρι σήμερα στους εν λόγω εργαζόμενους και δικαιούχους καταβολής μηνιαίως ενός επιπλέον μισθού, από τον Δεκέμβριο του 2021 - η καταβολή των οφειλόμενων δεδουλευμένων αποδοχών έχει περικοπεί αδικαιολόγητα, απροειδοποίητα και παράνομα.

Η προσθήκη – τροπολογία που προτείνουν είναι η εξής:

Άρθρο 1ο

Η αληθής έννοια των διατάξεων: i) της περ. α΄ της παρ. 4 του άρθρου 99 του Ν.4486/2017 (Α΄115), όπως ισχύει, ii) της περ. α΄ της παρ. 9 του άρθρου 50 του Ν.4633/2019 Α᾿ 161) όπως ισχύει, είναι ότι καταβάλλεται σε μηνιαία βάση ένας (1) επιπλέον μισθός της κατηγορίας στην οποία ανήκει το εν λόγω προσωπικό, σύμφωνα µε τους όρους και τις προϋποθέσεις που τίθενται στις σχετικές διατάξεις.
Ἡ αληθής έννοια των διατάξεων:  i) της περ. α΄ της παρ. 3 του άρθρου 99 του ν.4486/2017 (Α΄115), ii) της περ. α΄ της παρ. 4 του άρθρου 123 του ν. 4549/2018 (Α`105), όπως ισχύει, είναι ότι καταβάλλεται σε μηνιαία βάση ένας (1) επιπλέον μισθός ιατρού υπηρεσίας υπαίθρου, όπως καθορίζεται στην παρ.3 του άρθρου 138 του Ν.4472/2017, σύμφωνα µε τους όρους και τις προϋποθέσεις που τίθενται στις σχετικές διατάξεις.

Άρθρο 2ο

Θεωρούνται νόμιμες αναδρομικώς οι πάσης φύσεως δαπάνες που καταβλήθηκαν έως τη δημοσίευση του παρόντος για πραγματική απασχόληση των πάσης φύσεως εργαζομένων του προγράμματος «Ολοκληρωμένη επείγουσα παρέμβαση υγείας για την προσφυγική κρίση» (“PHILOS I & II”) που προσλήφθηκαν και απασχολήθηκαν στα Προαναχωρησιακά Κέντρα Κράτησης Αλλοδαπών (Προ.Κε.Κ.Α.), στα   Κέντρα   Φιλοξενίας Προσφύγων και Μεταναστών (ΚΦΠΜ) και στα Κέντρα Υποδοχής και Ταυτοποίησης (ΚΥΤ) της Επικράτειας, κατά το χρονικό διάστημα από 17.12.2019 έως και την έναρξη ισχύος του παρόντος, εφόσον καταβλήθηκαν για πραγματική απασχόληση αυτών, κατά παρέκκλιση οποιασδήποτε αντίθετης προς αυτό διάταξης και ανεξαρτήτως των όρων της σύμβασης εργασίας τους.
Χρηματικά ποσά που εμπίπτουν στο ρυθμιστικό πεδίο της παρ.1 δεν αναζητούνται από τους εργαζόμενους.
Χρηματικά ποσά που εμπίπτουν στο ρυθμιστικό πεδίο της παρ.1 δεν καταλογίζονται σε βάρος των Διευθυντών ή των µελών του Διοικητικού Συμβουλίου της Α.Ε.Μ.Υ. Α.Ε. και δεν επιβάλλονται σε αυτούς ποινικές ἡ διοικητικές κυρώσεις.

ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ-ΠΡΟΣΘΗΚΗ

Στο Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Οικονομικών με τίτλο: «Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας, διαχείριση συμμετοχών του Δημοσίου σε ανώνυμες εταιρείες και ρυθμίσεις για την Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας, αξιολόγηση της έναντι του Δημοσίου φερεγγυότητας και πιστοληπτικής ικανότητας φυσικών και νομικών προσώπων και σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής Πιστοληπτικής Αξιολόγησης, ίδρυση και λειτουργία Κεντρικού Μητρώου Πιστώσεων, Συμπληρωματικός Κρατικός Προϋπολογισμός οικονομικού έτους 2022 και λοιπές διατάξεις οικονομικού και αναπτυξιακού χαρακτήρα»

Θέμα: ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΗ ΚΡΙΣΗ» (“PHILOS I & II”)

Α. Αιτιολογική έκθεση
Η υλοποίηση του προγράμματος «Ολοκληρωμένη επείγουσα παρέμβαση υγείας για την προσφυγική κρίση» (“PHILOS I & II”) έχει ως αντικείμενο τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας και την κάλυψη των υγειονομικών αναγκών των προσφύγων και μεταναστών και περιλαμβάνει - μεταξύ άλλων- σειρά δράσεων, όπως: παρεμβάσεις δημόσιας υγείας, λειτουργία συστήματος επιδημιολογικής επιτήρησης, συντονισμός εμβολιασμών, εκτίμηση των συνθηκών υγιεινής των χώρων διαμονής των προσφύγων, ενίσχυση των δομών του δημόσιου συστήματος υγείας, επιστημονική επίβλεψη και συντονισμό του επιχειρησιακού προγράμματος.

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που απευθύνεται σε ευάλωτες πληθυσμιακά ομάδες (πρόσφυγες – μετανάστες) για την κάλυψη βασικών αναγκών ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και στο οποίο απασχολούνται περίπου 670 άτομα όλων των ειδικοτήτων (υγειονομικοί και διοικητικό προσωπικό).

Ειδικότερα το συγκεκριμένο πρόγραμμα σχεδιάστηκε και υλοποιείται από το 2017 και κατά την περίοδο διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ εξασφαλίστηκαν τρεις διαδοχικές χρηματοδοτήσεις και ανανεώσεις από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Φορέας υλοποίησης του προγράμματος παραμένει μέχρι και σήμερα ο ΕΟΔΥ.

Εντούτοις από τον Δεκέμβριο του 2021 μέχρι και σήμερα ακολουθούνται κυβερνητικές πολιτικές απαξίωσης και υποβάθμισης τόσο του ίδιου του προγράμματος, όσο κυρίως των εργαζόμενων, οι οποίοι βιώνουν ένα συνεχές καθεστώς εργασιακής επισφάλειας – ως προς την ανανέωση ή μη της εργασιακής τους σχέσης- ενώ ταυτόχρονα υφίστανται αδικαιολόγητες και αυθαίρετες μειώσεις μισθών οι οποίες υπερβαίνουν το 45%.

Ως προς το μισθολογικό καθεστώς των εργαζόμενων γιατρών - οδοντιάτρων υπάρχουν ρητές και σαφείς νομοθετικές προβλέψεις.

Αρχικά, το άρθρο 123 του ν. 4549/2018 «Διατάξεις για την ολοκλήρωση της Συμφωνίας Δημοσιονομικών Στόχων και Διαρθρωτικών Μεταρρυθμίσεων - Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2019-2022 και λοιπές διατάξεις κωδικοποιημένος με τον 4931/2022» προέβλεπε στις παραγράφους 4 & 5 – μεταξύ άλλων - ότι : 4. «Οι ιατροί και οδοντίατροι που συμμετέχουν στο ανωτέρω πρόγραμμα λαμβάνουν τις αποδοχές των ιατρών υπηρεσίας υπαίθρου, όπως αυτές καθορίζονται από τις διατάξεις του Κεφαλαίου Ε΄ του Μέρους Α΄ του ν. 4472/2017» (Α΄ 74). Πλέον των αποδοχών του προηγούμενου εδαφίου, στους ιατρούς και οδοντίατρους που συμμετέχουν στο ανωτέρω πρόγραμμα καταβάλλεται:
α) ένας (1) επιπλέον μηνιαίος μισθός ιατρού υπηρεσίας υπαίθρου, όπως καθορίζεται στην παράγραφο 3 του άρθρου 138 του ν. 4472/2017, εφόσον εργάζονται στα Κέντρα Φιλοξενίας Προσφύγων και Μεταναστών (ΚΦΠΜ) και στα Κέντρα Υποδοχής και Ταυτοποίησης (ΚΥΤ) της Επικράτειας, […]».
5. Όλο το προσωπικό που απασχολείται στο πρόγραμμα εργάζεται με καθεστώς πλήρους απασχόλησης. Οι ιατροί μπορούν να επιλέξουν κατά την υποβολή της αίτησής τους να εργάζονται με καθεστώς πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης, οπότε η υπηρεσία τους στο πρόγραμμα λογίζεται ως προϋπηρεσία στο ΕΣΥ. Η υπηρεσία του προσωπικού στο πρόγραμμα λογίζεται ως προϋπηρεσία στο δημόσιο τομέα. Είναι δυνατή και η πρόσληψη ιατρών άνευ ιατρικής ειδικότητας».
Με τον ν. 4647/2019 «Κατεπείγουσες ρυθμίσεις αρμοδιότητας των Υπουργείων Υγείας, Εσωτερικών, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και άλλες διατάξεις» και συγκεκριμένα με το άρθρο 9 τροποποιήθηκε πλέον το άρθρο 123 του ν. 4549/2018 ως εξής:
«4. Οι ιατροί και οδοντίατροι που συμμετέχουν στο ανωτέρω πρόγραμμα λαμβάνουν τις αποδοχές των ιατρών υπηρεσίας υπαίθρου, όπως αυτές καθορίζονται από τις διατάξεις του Κεφαλαίου Ε΄ του Μέρους Α΄ του ν. 4472/2017 (Α΄ 74). Πλέον των αποδοχών του προηγούμενου εδαφίου, στους ιατρούς και οδοντίατρους που συμμετέχουν στο ανωτέρω πρόγραμμα καταβάλλεται:
α) ένας (1) επιπλέον μηνιαίος μισθός ιατρού υπηρεσίας υπαίθρου, όπως καθορίζεται στην παράγραφο 3 του άρθρου 138 του ν. 4472/2017, εφόσον εργάζονται στα Κέντρα Φιλοξενίας Προσφύγων και Μεταναστών (ΚΦΠΜ) και στα Κέντρα Υποδοχής και Ταυτοποίησης (ΚΥΤ) της Επικράτειας».

Συνεπώς, και η μεταγενέστερη διάταξη διατήρησε αυτούσια την καταβολή μηνιαίως ενός επιπλέον μισθού ιατρού υπηρεσίας υπαίθρου, στους γιατρούς και οδοντιάτρους – οι οποίοι μετέχουν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα.

Αντίστοιχα με την παρ. 9 του άρθρου 8 του ν. 4647/2019 προβλέπεται ότι: «Η δαπάνη για την αμοιβή του κατά τα ανωτέρω προσλαμβανόμενου προσωπικού βαρύνει τις πιστώσεις του προϋπολογισμού του Ε.Ο.Δ.Υ.. Το σύνολο των αποδοχών του προσωπικού καθορίζεται από τις διατάξεις του ν. 4354/2015 (Α΄ 176). Πλέον των αποδοχών του προηγούμενου εδαφίου στους νοσηλευτές, μαίες, επισκέπτες υγείας, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, γενικούς/υγειονομικούς συντονιστές, συντονιστές πεδίου, διασώστες, πληρώματα ασθενοφόρων, διαπολιτισμικούς μεσολαβητές/διερμηνείς και όποιου προσωπικού άλλου κλάδου, πλην ιατρών, με σχέση απασχόλησης των παραγράφων 7 και 8 του παρόντος άρθρου, με ενεργές συμβάσεις κατά τη δημοσίευση του παρόντος, που απασχολείται στα ανωτέρω προγράμματα καταβάλλεται:
α) ένας (1) επιπλέον μηνιαίος μισθός εισαγωγικού κλιμακίου της κατηγορίας του, εφόσον εργάζονται στα Κέντρα Φιλοξενίας Προσφύγων και Μεταναστών (ΚΦΠΜ) και στα Κέντρα Υποδοχής και Ταυτοποίησης (ΚΥΤ) της Επικράτειας […]».

Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι υπάρχουν διαδοχικές νομοθετικές προβλέψεις, οι οποίες ισχύουν μέχρι σήμερα στους εν λόγω εργαζόμενους και δικαιούχους καταβολής μηνιαίως ενός επιπλέον μισθού, από τον Δεκέμβριο του 2021 - η καταβολή των οφειλόμενων δεδουλευμένων αποδοχών έχει περικοπεί αδικαιολόγητα, απροειδοποίητα και παράνομα.
Συγκεκριμένα, στους εργαζόμενους με υπηρεσιακή ενημέρωση γνωστοποιήθηκε ότι το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους εγείρει ζήτημα με την καταβολή των αποδοχών των εργαζόμενων του προγράμματος «Philos» καθώς και ότι οι περικοπές θα αφορούν τα δεδουλευμένα του Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου 2021.

Έκτοτε έχει παρέλθει ένα ενιάμηνο χωρίς καμία νεότερη ενημέρωση προς τους εργαζομένους, οι οποίοι εξακολουθούν να υφίστανται μισθολογικές περικοπές της τάξης του 45% και επί τα χείρω μονομερή βλαπτική μεταχείριση της υπηρεσιακής τους κατάστασης.

Μάλιστα, είναι χαρακτηριστικό ότι η αιφνίδια και αναιτιολόγητη μεταβολή της υπηρεσιακής - μισθολογικής κατάστασης των εργαζομένων στο πρόγραμμα «Philos» , έχει οδηγήσει σε μαζικές αποχωρήσεις – παραιτήσεις αποδυναμώνοντας ακόμη περισσότερο την λειτουργικότητα του προγράμματος.

Μέχρι και σήμερα εργαζόμενοι δεν γνωρίζουν την απόφαση και το αιτιολογικό του ΓΛΚ, στο οποίο στηρίχθηκε η μισθολογική τους περικοπή, παρά τις συνεχείς προσπάθειες (προσφυγή ΣΕΠΕ κ.ά.) και κυρίως δεν υπάρχει καμία νομοθετική μεταβολή στην οποία μπορεί να στηριχθεί μια τέτοιου είδους ενέργεια. Πολύ δε περισσότερο καμία νέα σύμβαση δεν έχει υπογραφεί μεταξύ των συμβαλλόμενων πλευρών.

Επειδή, εκατοντάδες εργαζόμενοι στο πρόγραμμα «Philos» έχουν υποστεί αναίτια και απρόκλητα βλαπτική μεταβολή της υπηρεσιακής και μισθολογικής τους κατάστασης και περαιτέρω υλική και ηθική ζημία και για τον σκοπό αυτό βρίσκονται σε απεργιακή κινητοποίηση.

Επειδή, καμία επίσημη πρωτοβουλία δεν έχει αναληφθεί μέχρι σήμερα από το αρμόδιο υπουργείο για την επίλυση του προβλήματος και την επαναφορά στην αρχική νόμιμη μισθολογική και υπηρεσιακή κατάσταση των εργαζομένων στο πρόγραμμα «Philos».

Επειδή, οι εργαζόμενοι εξακολουθούν να παρέχουν τις ίδιες υπηρεσίες, στις ίδιες εργασιακές και υγειονομικές συνθήκες υπό το ισχύον νομικό καθεστώς – στο οποίο καμία νεότερη νομοθετική μεταβολή δεν υπήρξε (οργανικός ή ειδικός άλλος νόμος).
Επειδή, είναι αναγκαίο να αρθούν οι όποιες ερμηνευτικές δυσχέρειες είχαν ανακύψει εξαιτίας της χρήσης συγκεκριμένων νομοτεχνικών όρων σχετικά με τις μισθολογικές προβλέψεις των εργαζόμενων στα συγκεκριμένα προγράμματα.
Επειδή, ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ επανέρχεται συστηματικά με κατάθεση κοινοβουλευτικών ερωτήσεων στην αδιέξοδη κατάσταση που οι κυβερνητικές πολιτικές οδήγησαν το πρόγραμμα «Philos» χωρίς να λαμβάνει καμία απάντηση από το Υπουργείο Υγείας.
Επειδή, η συνεχής απαξίωση του προγράμματος «Philos» και η επιδείνωση των απολαβών των εργαζομένων στο πεδίο, θα έχει σοβαρές συνέπειες στην εύρυθμη λειτουργία των δομών αλλά και στη δημόσια υγεία.

 

Β. Προσθήκη - Τροπολογία
Άρθρο 1ο
1. Η αληθής έννοια των διατάξεων: i) της περ. α΄ της παρ. 4 του άρθρου 99 του Ν.4486/2017 (Α΄115), όπως ισχύει, ii) της περ. α΄ της παρ. 9 του άρθρου 50 του Ν.4633/2019 Α᾿ 161) όπως ισχύει, είναι ότι καταβάλλεται σε μηνιαία βάση ένας (1) επιπλέον μισθός της κατηγορίας στην οποία ανήκει το εν λόγω προσωπικό, σύμφωνα µε τους όρους και τις προϋποθέσεις που τίθενται στις σχετικές διατάξεις.
2. Ἡ αληθής έννοια των διατάξεων: i) της περ. α΄ της παρ. 3 του άρθρου 99 του ν.4486/2017 (Α΄115), ii) της περ. α΄ της παρ. 4 του άρθρου 123 του ν. 4549/2018 (Α`105), όπως ισχύει, είναι ότι καταβάλλεται σε μηνιαία βάση ένας (1) επιπλέον μισθός ιατρού υπηρεσίας υπαίθρου, όπως καθορίζεται στην παρ.3 του άρθρου 138 του Ν.4472/2017, σύμφωνα µε τους όρους και τις προϋποθέσεις που τίθενται στις σχετικές διατάξεις.

Άρθρο 2ο
1. Θεωρούνται νόμιμες αναδρομικώς οι πάσης φύσεως δαπάνες που καταβλήθηκαν έως τη δημοσίευση του παρόντος για πραγματική απασχόληση των πάσης φύσεως εργαζομένων του προγράμματος «Ολοκληρωμένη επείγουσα παρέμβαση υγείας για την προσφυγική κρίση» (“PHILOS I & II”) που προσλήφθηκαν και απασχολήθηκαν στα Προαναχωρησιακά Κέντρα Κράτησης Αλλοδαπών (Προ.Κε.Κ.Α.), στα Κέντρα Φιλοξενίας Προσφύγων και Μεταναστών (ΚΦΠΜ) και στα Κέντρα Υποδοχής και Ταυτοποίησης (ΚΥΤ) της Επικράτειας, κατά το χρονικό διάστημα από 17.12.2019 έως και την έναρξη ισχύος του παρόντος, εφόσον καταβλήθηκαν για πραγματική απασχόληση αυτών, κατά παρέκκλιση οποιασδήποτε αντίθετης προς αυτό διάταξης και ανεξαρτήτως των όρων της σύμβασης εργασίας τους.
2. Χρηματικά ποσά που εμπίπτουν στο ρυθμιστικό πεδίο της παρ.1 δεν αναζητούνται από τους εργαζόμενους.
3. Χρηματικά ποσά που εμπίπτουν στο ρυθμιστικό πεδίο της παρ.1 δεν καταλογίζονται σε βάρος των Διευθυντών ή των µελών του Διοικητικού Συμβουλίου της Α.Ε.Μ.Υ. Α.Ε. και δεν επιβάλλονται σε αυτούς ποινικές ἡ διοικητικές κυρώσεις.

Αθήνα, 20/09/2022

Οι καταθέτοντες Βουλευτές
Ξανθός Ανδρέας
Ψυχογιός Γιώργος

Αβραμάκης Ελευθέριος
Αγαθοπούλου Ειρήνη
Αναγνωστοπούλου Αθανασία (Σία)
Αυλωνίτης Αλέξανδρος - Χρήστος
Βαγενά Άννα
Βαρδάκης Σωκράτης
Βίτσας Δημήτρης
Γκιόλας Γιάννης
Δρίτσας Θεόδωρος
Ελευθεριάδου Σουλτάνα
Θραψανιώτης Εμμανουήλ
Καφαντάρη Χαρούλα (Χαρά)
Κόκκαλης Βασίλειος
Μάρκου Κωνσταντίνος
Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος
Μπαλάφας Γιάννης
Μπάρκας Κωνσταντίνος
Μωραΐτης Αθανάσιος (Θάνος)
Νοτοπούλου Κατερίνα
Ξενογιαννακοπούλου Μαριλίζα
Πέρκα Θεοπίστη (Πέτη)
Πούλου Παναγιού (Γιώτα)
Σαρακιώτης Γιάννης
Σκουρολιάκος Παναγιώτης (Πάνος)
Τόλκας Άγγελος
Τσακαλώτος Ευκλείδης
Φάμελλος Σωκράτης
Φίλης Νίκος
Φωτίου Θεανώ
Χαρίτσης Αλέξανδρος (Αλέξης)
Χατζηγιαννάκης Μιλτιάδης
Χρηστίδου Ραλλία



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ