ΣΥΡΙΖΑ Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς


Επικοινωνία / Contact RSS Twitter Facebook YouTube flickr

04/06/2020

Κ. Νοτοπούλου: Η ΝΔ ταλαιπωρεί με το μετρό την πόλη μας και τους συμπολίτες μας από το 1986

Κ. Νοτοπούλου: Η ΝΔ ταλαιπωρεί με το μετρό την πόλη μας και τους συμπολίτες μας από το 1986



Δήλωση της βουλευτή Α` Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ

Από την πρώτη στιγμή της θητείας του ο κ. Ζέρβας φρόντισε να δείξει τα διαπιστευτήρια του. Απεκδυόμενος με ευκολία το κοστούμι του «ανεξάρτητου» και λειτουργώντας ως κομματικό στέλεχος της ΝΔ, έσπευσε να μεθοδεύσει τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς για την απαράδεκτη αλλαγή σχεδιασμού του Μετρό Θεσσαλονίκης στον σταθμό της Βενιζέλου.

Δεν είναι πρωτοφανές όμως αυτό. Η ΝΔ ταλαιπωρεί με το μετρό την πόλη μας και τους συμπολίτες μας από το 1986. Οι παλινωδίες συνεχίστηκαν με αποτέλεσμα κατά την ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας, ο ΣΥΡΙΖΑ να βρει ένα έργο σταματημένο, μια πόλη γεμάτη λαμαρίνες, τα αρχαιολογικά ευρήματα υπό αμφισβήτηση και τον ανάδοχο να διεκδικεί 1,15 δις €.

Η νέα πραγματικότητα όμως που διαμόρφωσε ο ΣΥΡΙΖΑ- με το μετρό να ξαναμπαίνει σε ασφαλείς ράγες υλοποίησης, να απεμπλέκεται από τις λαμαρίνες, το δημόσιο να ελαχιστοποιεί τη ζημιά του στα 185εκ€, την ανεκτίμητη πολιτιστική μας κληρονομιά να διασώζεται με καθαρή λύση συνύπαρξης με το μετρό -δεν άρεσε στην κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη.

Προειδοποιήσαμε εγκαίρως για το τίμημα των μπρος-πίσω και των απαράδεκτων μεθοδεύσεων για την αλλαγή της τεχνικής λύσης του σταθμού της Βενιζέλου. Ήδη ο ανάδοχος ζητά αποζημιώσεις για τις καθυστερήσεις και την ασυνέπεια υλοποίησης της τεχνικής λύσης. Ποσό που κατά ειρωνικό τρόπο υπερβαίνει το κόστος της κατά χώρα ανάδειξης των αρχαιοτήτων, για το οποίο, όλον αυτό τον καιρό, οι εντεταλμένοι της κυβέρνησης μας το παρουσίαζαν ως ανυπέρβλητο.

Σήμερα γίναμε μάρτυρες άλλης μιας καλοστημένης παράστασης. Με τον Δήμαρχο πλέον να αναλαμβάνει εκ νέου πρωταγωνιστικό ρόλο στο θεατρικό σανίδι του κυβερνητικού θιάσου, αυτή την φορά εκτελώντας το ρόλο της προώθησης της ιδιωτικοποίησης του μετρό. Αποκαλύπτοντας τον τελικό στόχο του σχεδίου του επιτελικού κράτους της ΝΔ: την ιδιωτικοποίηση όλων των δημόσιων υποδομών.

Η αλήθεια όμως, πίσω από τις κουΐντες, είναι ότι η Θεσσαλονίκη δεν θα έχει μετρό πριν το 2025, όταν το αποκτήσει θα είναι ιδιωτικό και χρυσοπληρωμένο, ο ελληνικός λαός θα συνεχίζει να πληρώνει αποζημιώσεις στους εργολάβους, η Θεσσαλονίκη θα επιστρέψει στη μιζέρια του φτωχού συγγενή, λάφυρο στα χέρια ενός συντηρητικού - νεοφιλελεύθερου κατεστημένου και δυστυχώς θα είναι μια πόλη που θα έχει απολέσει την μοναδική πολιτιστική της κληρονομιά.

Και αυτό θα είναι το «πετράδι» στο στέμμα σας κ. Ζέρβα.

 



Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης και να αναλύουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας. Με την παραμονή σας στην ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση cookies όπως αυτή περιγράφεται στην Πολιτική Cookies ΟΚ